wat nu als wilders wint?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 11:55

Nessah schreef:
Megamutsj schreef:
Je hebt "goede" en "slechte" Islamitische mensen, en het is jammer dat de "slechte" het voor de meerderheid verpesten.
Maargoed, wanneer 6 van de 10 BLONDE mensen dom zijn, worden ook ALLE blonde mensen dom genoemd. Terwijl er dan ook nog 4 van de 10 zijn die wel slim zijn. Dusja, blijkbaar zit de mens gewoon zo in elkaar, althans de meerderheid denk ik dan.

Bij sommige mensen zit dat zo in elkaar.. Bij mij namelijk niet hoor :)

Toen ik een paar maanden in India was zag je gewoon elke keer wat straten met alle nederlanders op een kluitje, schotels, nederlandse taal.. Alles. Overigens zie je dat overal in de wereld. Mensen van de zelfde cultuur zoeken elkaar toch een beetje op. Dat is niet alleen in Nederland.. heb dat gezien in India, Zuid afrika, Portugal maar ook in landen als Duitsland en Frankrijk zie je dat al.

nou en anders hier wel :D ik werk met NL, voor NL, mn vrienden zijn NL, en dan ga jij me vertellen dat ik me moet verspreiden? ;)

Ariebombarie

Adil18 schreef:
Ja een nee. Ik vind het jammer dat hij die punten heeft laten vallen, maar als dat grotere kans op een positie in de coalitie betekent, snap ik het wel en vind ik het zelfs erg slim van Wilders.

Het kan ook aan mij liggen, ik ben sowieso de verkiezing ingegaan met de mening dat Wilders wel wat in moet gaan dammen omdat het anders niks wordt, ik wist dat hij hier slim genoeg voor was en ik heb mijn gelijk gekregen...!

Nee, ik ben niet echt teleurgesteld...

nogmaals het was een BREEKpunt en geen STANDpunt he ;)

Rennie89

ja tis wel heel erg. Beide vriendinnen van mij zijn 'buitenlanders' (allebei hier geboren, opgegroeid, spreken nederlands en prima opgeleid) en als zij meegaan naar zo´n gat kijkt een deel hun toch maar vreemd na. Ik zou hun ook beslist niet meenemen naar die discotheek, al zal het misschien net iets anders zijn gezien het meisjes zijn, maar als ik een ex van mij mee zou nemen zou ik toch echt alleen verder moeten :=

Om de een of andere reden valt het me ook op dat als zo´n boer (om het maar zo te noemen) praat met een ' buitenlander ' dat die dan opeens heel veel handgebaar gebruikt := alsof een ' buitenlander ' dom is ofzo. Moeten ze niet bij die vriendin van mij doen, heeft gymnasium gedaan en doet nu universitair biometrisch onderzoek :P Men heeft daar zoveel vooroordelen omdat men eigenlijk niks van hen afweet

sorry ben erg slecht in verwoorden :=

Adil

CtjeLief schreef:
Citaat:
Ooit gehoord van een grap die niets op zijn plaats is? Een behoorlijke sneer wat betreft de motieven van de PVV-stemmer om op Wilders te stemmen...

Dus nee, ik zie de humor er in dit topic absoluut niet van in...Vooral wanneer je er echt geen bijbedoelingen mee hebt, dan laat een dergelijke onzinnige opmerking weg...Wat voor nut heeft het?

Grapje zeker? jij hebt ook humor.. :D

Mwah, mijn humorspiegel is gedaald sinds ik in Duitsland woon (oohhhh!, als mijn vriend dat leest... :o )

Maar serieus, een grapje op zijn tijd is leuk en het maakt een heftige discussie als deze even luchtig...Maar ik vond deze opmerking gewoon echt...Tja, hij schoot bij mij echt in het verkeerde keelgat...

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 11:56

Megamutsj schreef:
Ik ben zelf tandartsassistente, en als een buitenlands gezin bij ons langskomt, moederlief praat geen nederlands en spuugt op de grond zonder pardon, gooit zomaar een propje op de grond en kletst alleen maar buitenlands terwijl wij daar geen biet van verstaan, vind ik wel dat zij het verpest voor de rest.
Kinderen waren overigens ook niet echt goed opgevoed.

Er komen verder wel zat leuke gezinnen langs hoor :)
Laatst een buitenlands gezinnetje, met een jongen van 6 jaar. Superleuk kind!

Tsja, zo was de helft van de jongere kinderen (de eerste klassen) op mijn oude school... en ik zat op een hele blanke school. ;) Het viel me echt op dat het steeds erger werd per jaar wat erbij kwam aan nieuwe kinderen, vers van de basisschool en dan al zulk gedrag.
Hondsbrutaal, slecht opgevoed, overal een zooi van maken. En de taal die ze uitslaan is amper Nederlands te noemen af en toe.

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 11:56

@ Adil; het gaat over een kapsel :Y) doe relax, zn haar ziet er toch niet uit, opvallend Ja
maar het zit voor geen meter :+

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 11:57

Ariebombarie schreef:
Adil18 schreef:
Ja een nee. Ik vind het jammer dat hij die punten heeft laten vallen, maar als dat grotere kans op een positie in de coalitie betekent, snap ik het wel en vind ik het zelfs erg slim van Wilders.

Het kan ook aan mij liggen, ik ben sowieso de verkiezing ingegaan met de mening dat Wilders wel wat in moet gaan dammen omdat het anders niks wordt, ik wist dat hij hier slim genoeg voor was en ik heb mijn gelijk gekregen...!

Nee, ik ben niet echt teleurgesteld...

nogmaals het was een BREEKpunt en geen STANDpunt he ;)

Euh, ja, duh? :Y) Ik woon dan wel in Duitsland maar het is niet zo moeilijk het een en ander over Nederland mee te krijgen. Mijn verklaring gaat voor mij nog steeds op, ook voor het breekpunt AOW...!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 11:57

Lovely schreef:
KiWiKo schreef:
zal ik nog een keer de partijpunten hier quoten zodat iedereen gefundeerd critiek kan leveren hierop??? of is het verstandiger te blijven rondblaten?

Mag, maar als je ook nog even kan blaten wat jij verstaat onder islamisering... :).

gefeliciteerd meis!!! Ik wens je een fijne dag toe, met heel veel plezier en alle best voor de volgende paar jaren :) :)

wat ik onder verislimatisering versta, is het wakker worden van het gebrul uit een moskee, hoofddoeken MOETEN zien, en sterker nog het MOET ook allemaal maar mogen. Ritueel slachten MOET mogen, vrouwen die zich niet mogen laten behandelen door mannelijke artsen MOET mogen........

en ga zo maar door.......... Ik vind de Islam best hoor, maar dring het mij niet op........ ik vind dat een Nederlands burger het recht heeft dit NIET ok te vinden :)

en ja we worden wakker van de klokken van de kerk............ al eeuwen!!! dat is onderdeel van "onze" cultuur......... dat kattegejank uit een moskee, is net effe anders :) en de klokken luiden op zondag ochtend........ de moskee 3 keer per dag :)

Er is absoluut ruimte voor de islam hier in Nederland, daar ben ik van overtuigd..........alleen vind ik dat er buiten de RECHTEN zijn die mensen hebben er ook PLICHTEN zijn :) :) de rechten worden goed ingewilligd.......... nu de plichten nog :)

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 11:58

Ariebombarie schreef:
nou en anders hier wel :D ik werk met NL, voor NL, mn vrienden zijn NL, en dan ga jij me vertellen dat ik me moet verspreiden? ;)

Nee ik zeg ook niet dat er maar 1 per wijk mag, maar niet dat 1 wijk helemaal opgeslokt word door alleen maar Islamitische mensen. :)

Ariebombarie

Adil18 schreef:
Mwah, mijn humorspiegel is gedaald sinds ik in Duitsland woon (oohhhh!, als mijn vriend dat leest... :o )

Maar serieus, een grapje op zijn tijd is leuk en het maakt een heftige discussie als deze even luchtig...Maar ik vond deze opmerking gewoon echt...Tja, hij schoot bij mij echt in het verkeerde keelgat...

maar met het laten vallen van zijn breekpunt daar heb je geen problemen mee :+

come on, grapje moet kunnen ;)

Splinter

nogmaals

3/4 van de PVV stemmers vonden het niet erg dat het breekpunt al verworpen is,
waarom maken niet PVV stemmers zich er druk om?

christel1857

Ariebombarie schreef:
Adil18 schreef:
Het verbeteren van het politiestelsel en het onderwijssysteem, zijn manier van bezuinigen en inderdaad ook zijn punt betreft de AOW spraken me erg aan :j

ja maar die punten zijn ook terug te vinden in andere partijen, waarom dan toch gekozen voor PVV?

Dáarom. Gaat je écht niks aan. Al is het maar omdat iemand zijn kapsel leuk vind, of omdat ze het leuk vinden hoe hij debatteerd. Of omdat ze willen stemmen op iemand die wat anders roept dan de rest van nederland.
Als zijn beleid op het gebied van het bovenstaande kant en klare kul was geweest dan had ie met zijn immigratiebeleid heel hard kunnen schreeuwen, maar dan had hij geen 24 zetels gehaald.
Gedogen van discriminatie? In mijn geval klopt dat wel ja. Of ik ermee zit? nee niet echt. jammer voor het sociale nederland, maar een groot deel van de bevolking is de knuffelpolitiek zat, en stemt daarom alleen al op de PVV.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 11:59

Ach ja, nederlanders in het buitenland, er zijn nog steeds landen heel ver weg waar nederlands gesproken wordt. De nederlander past zich gewoon liever niet aan.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 11:59

Splinter schreef:
@ Adil; het gaat over een kapsel :Y) doe relax, zn haar ziet er toch niet uit, opvallend Ja
maar het zit voor geen meter :+

Je hoeft mij niet te zeggen wat ik te doen heb en wat niet, ik vond de grap misplaatst omdat ik het imo een sneer was betreft de motieven van de PVV-stemmers...

Misschien moet je er even over nadenken hoe een grap opgevat kan worden voordat je hem plaatst?

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 12:00

christel1857 schreef:
Ariebombarie schreef:

ja maar die punten zijn ook terug te vinden in andere partijen, waarom dan toch gekozen voor PVV?

Dáarom. Gaat je écht niks aan. Al is het maar omdat iemand zijn kapsel leuk vind, of omdat ze het leuk vinden hoe hij debatteerd. Of omdat ze willen stemmen op iemand die wat anders roept dan de rest van nederland.
Als zijn beleid op het gebied van het bovenstaande kant en klare kul was geweest dan had ie met zijn immigratiebeleid heel hard kunnen schreeuwen, maar dan had hij geen 24 zetels gehaald.
Gedogen van discriminatie? In mijn geval klopt dat wel ja. Of ik ermee zit? nee niet echt. jammer voor het sociale nederland, maar een groot deel van de bevolking is de knuffelpolitiek zat, en stemt daarom alleen al op de PVV.

ik stelde een heel normale vraag, niet? waarom moet je daar zo akelig op reageren?

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 12:01

Ariebombarie schreef:
Adil18 schreef:

maar met het laten vallen van zijn breekpunt daar heb je geen problemen mee :+

come on, grapje moet kunnen ;)

Arie, of je reageert normaal op mijn post zonder mij daarbij neer te halen of je laat het. Hier heb ik geen zin in. Is dit een nieuwe manier van discussies voeren? Kijken wie wie het snelste de grond in kan trappen? Kom nou...

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 12:02

Lovely schreef:
Ach ja, nederlanders in het buitenland, er zijn nog steeds landen heel ver weg waar nederlands gesproken wordt. De nederlander past zich gewoon liever niet aan.

Ik moet dan altijd meteen denken aan die Hollandse cafeetjes ergens in Spanje... vreselijk. :')

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 12:02

Overigens nog een punt wat misschien niet direkt een verkiezingsprogramma is, maar waarop de PVV heel sterk heeft gescoord heeft in Limburg: de gemeentelijke herindelingen. PVV is er sterk op tegen geweest dat kleine gemeenten maar lukraak aan steden bijgevoegd worden. De laatste jaren hebben veel dorpsbewoners gemerkt dat er van geld sparen geen sprake is: De grote steden verhogen gewoon keihard de gemeentebelastingen voor de dorpelingen en geven er vervolgens netjes niks voor terug. Dat hebben de grote partijen samen bekokstoofd, de CDA heeft de dorpsbewoners niet beschermd tegen de steden. Wilders stond hier bijna letterlijk op de barricades om op te komen voor de kleine gemeentes.

In de gemeente waar ik woon, speelt dat nog sterk: de gemeente heeft een kerngezonde begroting, maar Den Haag zou Beesel maar wat graag bij Venlo indelen. Dat gaat de Beeselnaren keihard geld kosten. Iets verder naar het zuiden hebben de Swalmenaren die rekening al betaald, zonder er veel voor terug te krijgen. En zo hebben de meeste Limburgers wel iets tegen op het gekonkel in Den Haag (en tot op zeker hoogte tegen het gekonkel in Maastricht).

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 12:03

Lovely schreef:

das niet helemaal waar :) :)

Nederland is altijd zo goed geweest in internationale handel omdat ze zich juist aanpassen aan de cultuur aldaar :)

en natuurlijk zijn er Nederlanders die zich niet aanpassen, net zoals er marrokanen zijn die zich niet aanpassen........

maar dat heeft niks te maken met geloven..... Christenen en Katholieken zijn van oudsher al wereldreizigers, en om dat evengalie op te dringen aan de nieuw veroverde landen zal je je toch eerst aan moeten passen........ Wij christenen en katholieken hebben precies hetzelfde gedaan 300 jaar geleden :)

een soort van been there done that verhaal :)

Megamutsj

Jade15

Lovely, je punt is duidelijk en klopt ook maar.....

ik kan me heel goed voorstellen dat er heel veel mensen zijn die zich niet veilig voelen, die het niet eerlijk vinden.
En laten we wel wezen, heb beleid van de afgelopen jaren is aldoor ervan doordrongen geweest dat nergens iets van gezegd mocht worden. Elke kritiek op buitenlanderbeleid werd onmiddellijk in de kiem gesmoord onder het mom van discriminatie / gelijke rechten. Vooral de linksere partijen zijn daar debet aan. Na de moord op Theo van Gogh werden mensen echt angstiger en ik kan me dat goed voorstellen.

Laat ik eens een paar stellingen de groep in gooien (al ga ik iedereen waarschijnlijk nu over me heen krijgen maar goed)

1. Waarom werden gastarbeiders die we hierheen haalde in de 60er 70er jaren onmiddellijk permanent hierheen gehaald. Waarom toen geen max. periode vastgesteld. (deden andere landen over het algemeen wel)
2. Waarom kinderbijslag voor vermeende kinderen in Turkije / Marokko (toendertijd leefden daar hele dorpen van, bewijs voor het hebben van die kinderen was er nauwelijks en er werd dus enorm gefraudeerd) Bovendien was honderd euro hier niet te vergelijken met de waarde van 100 Euro daar. Was eerlijker geweest t.o.v. de autochtonen dat het geld in verhouding was geweest met de waarde daar.
3. Als wij emigreren naar andere landen worden er echt geen dingen in het Nederlands vetaald. Daar geloof ik niets van. Je zult dan echt de taal moeten leren en enigszins mee moeten doen.
4. Waarom zie ik in opsporing verzocht dat het 9 van de 10 x getinte mannen zijn tussen de 20 en 30 jaar met een noordafrikaans accent. Dan denk ik toch dat er iets misgegaan is bij de integratie, ondanks alle gelijke kansen die hier geboden worden.
5. Waarom heb ik niet zoveel zin meer om te gaan winkelen in Veenendaal? Omdat er Marrokanen in grote groepen staan, schelden en intimideren en er laats iemand naakt op het spoor vastgebonden is door hun. En ja ik voel me dan niet zo veilig. Ik zoek het niet op maar je zal er bij in de wijk wonen, dan piep je wel anders.

Laat ik voorop stellen dat ik niets tegen buitenlanders heb en tegen discriminatie ben. Waar ik woon heb ik geen last van allochtonen, overigens zijn er ook niet zo veel hier.
Wel heb ik het gevoel als ik naar het strand ga en door Den Haag rijd dat ik in het buitenland ben maar er zijn absoluut voordelen aan een multiculti samenleving. Ik vind het leerzaam voor mijzelf en mijn kinderen om te zien dat er andere gebruiken zijn dan de onze, er is veel meer ander eten voorhanden en de buitenlanders die ik ken zijn veel gastvrijer en guller dan de gemiddelde Nederlander.

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 12:05

Megamutsj schreef:
Ariebombarie schreef:

Nee ik zeg ook niet dat er maar 1 per wijk mag, maar niet dat 1 wijk helemaal opgeslokt word door alleen maar Islamitische mensen. :)

Maar Nederland is niet wit. Nederland is internationaal georiënteerd. Als je door Amsterdam centrum loopt, spreekt niemand meer Nederlands, in ieder geval moet je een aantal mensen aanspreken voordat je een Nederlands sprekende gevonden hebt. In het centrum heb je een Chinese buurt. In Amsterdam noord, oost en west, is meer dan de helft van mens niet 100% Nederlands. Amsterdam heeft na NY de meeste nationaliteiten van de wereld. Schiphol is een mainport, dagelijks worden er heel veel mensen Nederland in gevlogen. Er wonen nu al 3 generaties, vanuit dat de gastarbeiders zijn gekomen. We hebben surinamers, antilianen, molukkers, indo's, Hindoestanen, pakistanen hier laten komen, door onze handelsgeest. Marokanen en turken zijn een meerderheid aan allochtonen omdat het harde werkers zijn met weinig eisen, draaiden een dubbele werkweek voor veel minder geld dan Nederlanders, geen tijd voor integratie, werken, zo zagen de Nederlanders het het liefste, nu zijn ze oud en versleten, hebben hun kinderen kinderen gekregen, en vinden we het niet leuk dat ze bij elkaar willen blijven om hen cultuur te behouden. Klederdracht vinden we niets, dat ze analfabeet zijn en geen nederlands hebben kunnen leren is een ramp, dat ze liever bij elkaar in de buurt blijven leven, om samen te bidden, kinderen naar koranles te sturen, winkeltjes hebben waar ze producten uit eigen land verkopen, belwinkeltjes hebben om familie te bellen, moneytransfer winkeltjes en ik kan nog wel doorgaan. Waarom verspreiden? Om eerlijk te zijn moet men in Limburg er niet aan denken, dat deze mensen over iedere straat een gezin verspreid moeten worden.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 12:05

Jade15 schreef:
Lovely, je punt is duidelijk en klopt ook maar.....

ik kan me heel goed voorstellen dat er heel veel mensen zijn die zich niet veilig voelen, die het niet eerlijk vinden.
En laten we wel wezen, heb beleid van de afgelopen jaren is aldoor ervan doordrongen geweest dat nergens iets van gezegd mocht worden. Elke kritiek op buitenlanderbeleid werd onmiddellijk in de kiem gesmoord onder het mom van discriminatie / gelijke rechten. Vooral de linksere partijen zijn daar debet aan. Na de moord op Theo van Gogh werden mensen echt angstiger en ik kan me dat goed voorstellen.

Laat ik eens een paar stellingen de groep in gooien (al ga ik iedereen waarschijnlijk nu over me heen krijgen maar goed)

1. Waarom werden gastarbeiders die we hierheen haalde in de 60er 70er jaren onmiddellijk permanent hierheen gehaald. Waarom toen geen max. periode vastgesteld. (deden andere landen over het algemeen wel)
2. Waarom kinderbijslag voor vermeende kinderen in Turkije / Marokko (toendertijd leefden daar hele dorpen van, bewijs voor het hebben van die kinderen was er nauwelijks en er werd dus enorm gefraudeerd) Bovendien was honderd euro hier niet te vergelijken met de waarde van 100 Euro daar. Was eerlijker geweest t.o.v. de autochtonen dat het geld in verhouding was geweest met de waarde daar.
3. Als wij emigreren naar andere landen worden er echt geen dingen in het Nederlands vetaald. Daar geloof ik niets van. Je zult dan echt de taal moeten leren en enigszins mee moeten doen.
4. Waarom zie ik in opsporing verzocht dat het 9 van de 10 x getinte mannen zijn tussen de 20 en 30 jaar met een noordafrikaans accent. Dan denk ik toch dat er iets misgegaan is bij de integratie, ondanks alle gelijke kansen die hier geboden worden.
5. Waarom heb ik niet zoveel zin meer om te gaan winkelen in Veenendaal? Omdat er Marrokanen in grote groepen staan, schelden en intimideren en er laats iemand naakt op het spoor vastgebonden is door hun. En ja ik voel me dan niet zo veilig. Ik zoek het niet op maar je zal er bij in de wijk wonen, dan piep je wel anders.

Laat ik voorop stellen dat ik niets tegen buitenlanders heb en tegen discriminatie ben. Waar ik woon heb ik geen last van allochtonen, overigens zijn er ook niet zo veel hier.
Wel heb ik het gevoel als ik naar het strand ga en door Den Haag rijd dat ik in het buitenland ben maar er zijn absoluut voordelen aan een multiculti samenleving. Ik vind het leerzaam voor mijzelf en mijn kinderen om te zien dat er andere gebruiken zijn dan de onze, er is veel meer ander eten voorhanden en de buitenlanders die ik ken zijn veel gastvrijer en guller dan de gemiddelde Nederlander.

we hebben er zelf voor gezorgd dat dit zo geescaleerd is............ helemaal mee eens.........

heel eerlijk, als ik denk morgen in Belgie een veul makkelijker leven op te kunnen bouwen met veel overheidssteun dan ben ik toch gek als ik hier blijf??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 12:06

KiWiKo schreef:
zal ik nog een keer de partijpunten hier quoten zodat iedereen gefundeerd critiek kan leveren hierop??? of is het verstandiger te blijven rondblaten?

KiWiKo schreef:
Lovely schreef:
Mag, maar als je ook nog even kan blaten wat jij verstaat onder islamisering... :).

gefeliciteerd meis!!! Ik wens je een fijne dag toe, met heel veel plezier en alle best voor de volgende paar jaren :) :)

wat ik onder verislimatisering versta, is het wakker worden van het gebrul uit een moskee, hoofddoeken MOETEN zien, en sterker nog het MOET ook allemaal maar mogen. Ritueel slachten MOET mogen, vrouwen die zich niet mogen laten behandelen door mannelijke artsen MOET mogen........

en ga zo maar door.......... Ik vind de Islam best hoor, maar dring het mij niet op........ ik vind dat een Nederlands burger het recht heeft dit NIET ok te vinden :)

en ja we worden wakker van de klokken van de kerk............ al eeuwen!!! dat is onderdeel van "onze" cultuur......... dat kattegejank uit een moskee, is net effe anders :) en de klokken luiden op zondag ochtend........ de moskee 3 keer per dag :)

Er is absoluut ruimte voor de islam hier in Nederland, daar ben ik van overtuigd..........alleen vind ik dat er buiten de RECHTEN zijn die mensen hebben er ook PLICHTEN zijn :) :) de rechten worden goed ingewilligd.......... nu de plichten nog :)

Dank je wel, ikke nu grote meisje :).

Ik snap je punt, maar ik denk dat daar ook het probleem van het wederzijds accepteren en integreren deels ligt. Maar ondertussen zijn we verplicht deze mensen een goed 'thuis' te bieden en kunnen we onmogelijk dingen gaan verbieden waarvan onze Grondwet zegt dat het best wel mag. Je vindt het geluid van de oproep van de moskee niet mooi, maar is dat niet eigenlijk het enige probleem? Ik vind de manier van gitaarspelen van mijn buurman ook niet mooi, maar dat is nu eenmaal tolerantie: elkaar vrijheid te geven in het doen wat we graag willen binnen de normen van de (hinder)wet(vergunning). Van hoofddoeken heb je niet eens wezenlijk overlast, net zo min als van het kapsel van Wilders. Je kunt het niet verbieden als je Grondwet zegt dat iedereen vrijheid heeft om zijn godsdienst te uiten.

PS, wel eens in Enkhuizen gelegen met elk kwartier dat godvergeten carillion, de hele nacht door :(. Nog nooit zo hard naar Medemblik gevaren :)).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 12:07

Fiffill schreef:
Lovely schreef:

Ik moet dan altijd meteen denken aan die Hollandse cafeetjes ergens in Spanje... vreselijk. :')

Het doet mij meer denken aan Indonesie, de Antillen, Suriname en niet te vergeten Zuid-Afrika.