Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSaarSaar schreef:Specials schreef:
Dat vroeg ik me ook al af!
Hm.. Het zou zo kunnen.. maarja ik betwijfel of ze een heel huis gaan afbreken om daar achter te kunnen komen..
Specials schreef:LecyTinker schreef:ik weet niet zo heel erg veel van dit soort dingen af, daarom dat ik het vraag. Maarbij zo een bloedtest, komen er dan ook andere dingen naar boven qua gebruik? Neem aan dat hij toen ook op alcohol getest is en hoe komt het dat we daar niets over horen hoe hoog dat promilage was? Neem aan dat hij toch ook echt wel wat gedronken had...
Zal ook wel naar boven komen , Maar wat vind "men" nou erger om te horen, Joran had een bierje op de avond van te voren of hij zat onder de coke?
Bovendien breek alcohol best snel af in je lichaam, Coke e.d. niet dus als dr al alcohol naar voren kwam denk ik dat ze niet na kunnen gaan wat het promilage was.
Zei is geloof ik op zondag gestorven en op dinsdag/woensdag (???) is hij gepakt..
Dus als hij zaterdag zondag heeft gedronken zijn daar denk ik amper resten van in het lichaam..
Amy77 schreef:en in je haar
Gut, wat ene fantasie weer zeg...weet hij niet dat er camerabeelden zijn, waarop hij in alle rust vertrekt te zien is? als je belaagd bent, kom je wel anders naar buiten lijkt mij zo..
Specials schreef:Alcohol ook nog na 3 maanden?
Dat wist ik niet...
Drugs wel maar alcohol, Bizar...
buster4ever schreef:maar ik geloof er zelfs wel in dat hij ze vader om heb gebracht of er voor gezorgd heeft dat hij een hartaanval kreeg zodat een deel van t bewijs gewoon weg is.
en hoeveel leugens heeft deze jongen ondertussen wel niet verteld. mensen geloven hem toch wel hij verteld 1000 plekken waar ze zou kunnen liggen en mensen geven hem er nog geld voor ook...(ik vind t knap dat mensen er maar in blijven trappen)
hij heeft nu zelfs ook al meerdere verklaringen gegeve hoe dat nieuwe meisje om t leven is gekomen.
sarabande schreef:Zonnetje81 schreef:Uit het niks iemand verdenken van het vermoorden van zijn eigen pa??? Gaat wel errug ver. En moeten wij ons dan net zo verlagen als hij??? Nou dan wordt het wat met deze wereld.
Uit het niks vind ik wel een hele goeie![]()
Zonnetje81 schreef:Oh ja is dat een feit? Dat denk jij maar dat wil niet zo zeggen dat het ook zo is. Mensen kunnen om allerlei redenen een hartaanval krijgen...
LecyTinker schreef:Zonnetje81 schreef:Oh ja is dat een feit? Dat denk jij maar dat wil niet zo zeggen dat het ook zo is. Mensen kunnen om allerlei redenen een hartaanval krijgen...
Ja ik zeg niet dat het de oorzaak was, maar jij denkt oprecht dat de stress van de hele situatie niet bijgedragen heeft aan het krijgen van een hartaanval?
LecyTinker schreef:zonnetje, ik zeg ook niet dat hij hem vermoord heeft, maar dat hij een aandeel heeft doormiddel van de toegevoegde stress.
Er zijn genoeg redenen om een hartaanval te krijgen, maar de hoofdreden is toch echt stress!