Joran v/d Sloot verdacht van moord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Specials

Re: Joran v/d Sloot verdacht van moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 10:30

Schijnbaar had die dus vrienden...
Tjha wie wil dr nou niet Joran als BFF ?!

Wat ik "grappig" vind ik het stukje hier boven er word gezegt na het overlijden van natalee, Maar dr is geen lijk dus niemand weet toch dat ze echt dood is...

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 10:33

xSaarSaar schreef:
Specials schreef:

Dat vroeg ik me ook al af!

Hm.. Het zou zo kunnen.. maarja ik betwijfel of ze een heel huis gaan afbreken om daar achter te kunnen komen..

maar grond word toch eerst helemaal omgegraven, zodat ze versperringen, zoals grote stenen naar boven kunnen halen, ze hadden haar tijdens de bouw kunnen vinden, maar als ze niet is gevonden, ligt ze daar niet denk ik

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 10:50

Specials schreef:
LecyTinker schreef:
ik weet niet zo heel erg veel van dit soort dingen af, daarom dat ik het vraag. Maarbij zo een bloedtest, komen er dan ook andere dingen naar boven qua gebruik? Neem aan dat hij toen ook op alcohol getest is en hoe komt het dat we daar niets over horen hoe hoog dat promilage was? Neem aan dat hij toch ook echt wel wat gedronken had...

Zal ook wel naar boven komen , Maar wat vind "men" nou erger om te horen, Joran had een bierje op de avond van te voren of hij zat onder de coke?
Bovendien breek alcohol best snel af in je lichaam, Coke e.d. niet dus als dr al alcohol naar voren kwam denk ik dat ze niet na kunnen gaan wat het promilage was.
Zei is geloof ik op zondag gestorven en op dinsdag/woensdag (???) is hij gepakt..
Dus als hij zaterdag zondag heeft gedronken zijn daar denk ik amper resten van in het lichaam..

restanten van drugs en alcohol is tot 3 maanden terug vindbaar in je bloed

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 10:52

Alcohol ook nog na 3 maanden?
Dat wist ik niet...
Drugs wel maar alcohol, Bizar...

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 10:53

en in je haar ;)

Gut, wat ene fantasie weer zeg...weet hij niet dat er camerabeelden zijn, waarop hij in alle rust vertrekt te zien is? als je belaagd bent, kom je wel anders naar buiten lijkt mij zo..

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 10:57

Amy77 schreef:
en in je haar ;)

Gut, wat ene fantasie weer zeg...weet hij niet dat er camerabeelden zijn, waarop hij in alle rust vertrekt te zien is? als je belaagd bent, kom je wel anders naar buiten lijkt mij zo..

Zoals al eerder gezegd, hij is een psychopaat. Daar worden sommige hier boos over, maar het is gewoon de realiteit. Niets wat hij zegt kan ooit als waarheid aangenomen worden omdat hij alles blijft verdraaien en zelfs als hij de waarheid zou spreken weet niemand dat dat de waarheid is.
Dus ze moeten het gewoon met onderzoek doen.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 11:02

maar ik geloof er zelfs wel in dat hij ze vader om heb gebracht of er voor gezorgd heeft dat hij een hartaanval kreeg zodat een deel van t bewijs gewoon weg is.

en hoeveel leugens heeft deze jongen ondertussen wel niet verteld. mensen geloven hem toch wel hij verteld 1000 plekken waar ze zou kunnen liggen en mensen geven hem er nog geld voor ook...(ik vind t knap dat mensen er maar in blijven trappen)

hij heeft nu zelfs ook al meerdere verklaringen gegeve hoe dat nieuwe meisje om t leven is gekomen.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 11:03

Specials schreef:
Alcohol ook nog na 3 maanden?
Dat wist ik niet...
Drugs wel maar alcohol, Bizar...

ja alcohol ook ;) dit weet ik omdat een kennis van mij om de 3 maanden alcohol controle moet houden hij heeft met alcohol op gerede en moet nu dus een jaar lang om de 3 maanden gekeurd worden om t zien of hij clean blijft.. dus mag gewoon totaal niet meer drinken

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 11:05

Nou dat moge duidelijk zijn ja..ook wel weer slim van hem om alles en iedereen zo in de war te maken, tijdrekken etc, om straks mss wel weer richting huis te kunnen in het allererlste scenario..hoewel de bekentenis daar dan nog is. Tis gewoon een zieke vrucht.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 11:06

ik zou bijna gaan denken dat hij vrij gesproke word en dat hij dan uitgeleverd word naar amerika en van daaruit weer naar nl waar die als een vrij hondje rond wandelt

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 11:08

buster4ever schreef:
maar ik geloof er zelfs wel in dat hij ze vader om heb gebracht of er voor gezorgd heeft dat hij een hartaanval kreeg zodat een deel van t bewijs gewoon weg is.
en hoeveel leugens heeft deze jongen ondertussen wel niet verteld. mensen geloven hem toch wel hij verteld 1000 plekken waar ze zou kunnen liggen en mensen geven hem er nog geld voor ook...(ik vind t knap dat mensen er maar in blijven trappen)

hij heeft nu zelfs ook al meerdere verklaringen gegeve hoe dat nieuwe meisje om t leven is gekomen.

Dit ook weer een ZWARE speculatie gebaseerd op NIKS.....

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 11:12

hey t is gewoon mijn eigen mening mag dat tegenwoordig ook al niet meer??:S... je eigen mening geven in een discussie topic.

daar is dit topic voor. is geen speculatie dat is mijn eigen denken mijn mening dus. ik zeg toch ook niet dat t 1 of andere feit is ofzo.

maar t zou mij gewoon niets verbazen als hij ze eigen vader heb omgebracht en aangezien hij ook nu word verdacht voor verdwijning van 2 andere meisjes tjah zal t me allemaal niets verbaze..

weet iemand btw of ze wat doen met dat zogezegde bewijs van terror jaap??

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 11:13

Zonnetje81 schreef:
Dit ook weer een ZWARE speculatie gebaseerd op NIKS.....

Je bedoelt dat Joran wal allemaal onzin mag verzinnen maar dat het dan heel raar is dat daar verschillende conlusies uit getrokken worden :? .

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 11:14

Uit het niks iemand verdenken van het vermoorden van zijn eigen pa??? Gaat wel errug ver. En moeten wij ons dan net zo verlagen als hij??? Nou dan wordt het wat met deze wereld.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 11:16

Zonnetje81 schreef:
Uit het niks iemand verdenken van het vermoorden van zijn eigen pa??? Gaat wel errug ver. En moeten wij ons dan net zo verlagen als hij??? Nou dan wordt het wat met deze wereld.

Uit het niks vind ik wel een hele goeie _O- _O-

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 11:20

sarabande schreef:
Zonnetje81 schreef:

Uit het niks vind ik wel een hele goeie _O- _O-

Ja dat is toch nergens op gebaseerd? Ow ja zullen we zo stellen: Joran heeft iedereen waarvan de moord niet opgelost is vermoord. Come one, die pa heeft een hartaanval op de tennisbaan gehad.... damn.... sommige mensen zijn erg en dan stellen anderen dat wij speculeren over hoe het op die hotelkamer is gelopen... 8)7

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 12:13

Precies zijn pa heeft een hartaanval gehad onder het tennissen dus nee niet vermoord.. rare uitspraken hier weer.

Op de nieuwe filmpjes van joran en het meisje, valt me op dat het meisje wel voordat ze bij hem gaat zitten een paar keer om zich heen kijkt. ( echt van ziet niemand me ) vervolgens lijkt het op het filmpje heel snel te gaan ze legt geld neer ze krijgt de munten en ze pakken hun spullen en vertrekken.
Ik zou als politie ten eerste die 2 mannen aanspreken die joran een hand geeft. mischien dat hun weten wat er aan tafel is besproken etc.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 12:27

Ik denk dat het begin/einde zijn geknipt, want die paar uur spelen zitten wij niet op te wachten om dat aan te zien ;)

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 12:41

Ik ben het eens dat Buster4Ever wel haar mening mag geven. Als zij dat idee heeft dan mag ze dat zeggen, ze voerd het niet aan als feit maar als wat er in haar hoofd gaande is.

Ik vind het ook een beetje vergezocht, MAAR dat hij aandeel heeft aan de dood van zijn vader is wel een feit. De stress zal meer dan ongetwijfeld mee hebben gewerkt aan de hartaanval van zijn vader en mogeijk ook nog de stress van het deelnemen in de verduistering van een lichaam. Maar dat zijn allemaal dingen die niet bewezen zijn, maar je in mijn mening wel kan concluderen er iets mee temaken te hebben.

Er gaan weer zoveel verhalen rond in de media dat ik me af vraag wat er nog wel waar van is. En dat Joran te veel praatjes heeft mag wel duidelijk zijn aan al het beeldmatriaal dat er te vinden is. Maar ik ben wel benieuwd hoe een 22 jarige op zo een manier verwikkeld kan zijn in duistere zaakjes (dus al wat hij deed buiten de vermeende moord) als zijn vader rechter was (of wilde worden). Er moeten toch al duidelijk signalen zijn geweest dat er iets niet klopte aan dat ventje dan?

_Ella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 12:43

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 12:44

Oh ja is dat een feit? Dat denk jij maar dat wil niet zo zeggen dat het ook zo is. Mensen kunnen om allerlei redenen een hartaanval krijgen...

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 12:45

Zonnetje81 schreef:
Oh ja is dat een feit? Dat denk jij maar dat wil niet zo zeggen dat het ook zo is. Mensen kunnen om allerlei redenen een hartaanval krijgen...

Ja ik zeg niet dat het de oorzaak was, maar jij denkt oprecht dat de stress van de hele situatie niet bijgedragen heeft aan het krijgen van een hartaanval?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 12:47

LecyTinker schreef:
Zonnetje81 schreef:

Ja ik zeg niet dat het de oorzaak was, maar jij denkt oprecht dat de stress van de hele situatie niet bijgedragen heeft aan het krijgen van een hartaanval?

Daar kan ik niet over oordelen. Het zou wel kunnen maar er is geen bewijs dat zo is. Als dit niet was gebeurd...misschien had hij dan toch een hartaanval gehad. Zoveel mensen die gezond leven en toch een hartaanval krijgen. En om dan te stellen dat het Joran zijn schuld is en hij maw indirect zijn pa vermoord?

Misschien is iemand wel als kind een lastig kind geweest, die ouder krijgt een hartaanval...heeft dat kind zijn ouder ook vermoord? Lijkt me niet. Helaas is zoiets niet te bewijzen. Het zou mee kunnen spelen, maar om te stellen dat dat zo is....moeilijk.

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 12:49

zonnetje, ik zeg ook niet dat hij hem vermoord heeft, maar dat hij een aandeel heeft doormiddel van de toegevoegde stress.
Er zijn genoeg redenen om een hartaanval te krijgen, maar de hoofdreden is toch echt stress (voor een hartaanval bij mensen tegenwoordig)!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 12:51

LecyTinker schreef:
zonnetje, ik zeg ook niet dat hij hem vermoord heeft, maar dat hij een aandeel heeft doormiddel van de toegevoegde stress.
Er zijn genoeg redenen om een hartaanval te krijgen, maar de hoofdreden is toch echt stress!

Dat indirecte vermoorden doel ik meer op de opmerking van buster4ever.

Maar misschien had hij nog wel andere stres...van zijn werk? Na 5 jaar nog zoveel stress hebben terwijl er op dat moment (voor zover ik weet) de zaak niet echt hoog speelde. Kan ook een samenloop van omstandigheden zijn.