Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heino schreef:_sparta_ schreef:En dat is dus al het hele topic de tendens. Je mag alleen met het clubje anti Wilders eens zijn, ben je dat niet komt er van alles voorbij gericht op Wilders stemmer met een negatieve klank. Dit is waarom er al verschillende mensen dit topic hebben verlaten. En dan nog durven jullie stellig aan te halen dat het niet aan de orde is, of dat er ook wat tegen jullie gezegd wordt. Ja, dat is meestal zo als mensen er genoeg van hebben dat ze zich ook verlagen en dezelfde discussie manier aannemen dan wat er gebruikelijk is in een topic. Om daarna te gaan omdat ze zo niet zijn en zich zo ook niet willen gedragen. En het is dan ook erg onaangenaam te zien dat het allemaal maar gewoon kan zonder dat er eens ingegrepen wordt door het beheer.
Ach houdt toch op. Ik krijg door dit soort posts echt het idee dat jij gewoon graag de schuld bij anderen neer wilt leggen om zo een discussie te ontwijken. Kijk dit topic voor de grap nog eens door, dan zal je zien dat je enorm overdrijft. Ja tuurlijk zitten er rotte appels tussen maar die zitten in elk topic. Bij de mensen die actief in dit topic mee doen zie ik geen "PVV pesten".
Alet74 schreef:Precies, en kan Wilders dat onder controle houden? Dat is de grote vraag. Maar die groep is waarschijnlijk maar een klein stukje.
_sparta_ schreef:Dat is jouw mening over hem. Jij kunt niet bepalen waarom andere op hem stemmen. En dat is dus al het hele topic de tendens. Je mag alleen met het clubje anti Wilders eens zijn, ben je dat niet komt er van alles voorbij gericht op Wilders stemmer met een negatieve klank. Dit is waarom er al verschillende mensen dit topic hebben verlaten. En dan nog durven jullie stellig aan te halen dat het niet aan de orde is, of dat er ook wat tegen jullie gezegd wordt. Ja, dat is meestal zo als mensen er genoeg van hebben dat ze zich ook verlagen en dezelfde discussie manier aannemen dan wat er gebruikelijk is in een topic. Om daarna te gaan omdat ze zo niet zijn en zich zo ook niet willen gedragen. En het is dan ook erg onaangenaam te zien dat het allemaal maar gewoon kan zonder dat er eens ingegrepen wordt door het beheer.
Heino schreef:Huh wie heeft dat gezegd dan Frangelica?
Van mijn kant ook geen angst voor Wilders trouwens, alleen een diepe minachting omdat hij het politieke spelletje heel gemeen speelt vind ik.
Wel angst voor de mentaliteit die blijkbaar bij veel mensen heerst.
Toekie schreef:Je mag uiteraard best een andere mening hebben, het gaat er mij om hoe je je uit.
Citaat:Wat ik daar zie is dat mensen jou kritische vragen gaan stellen en dat jij daar vervolgens niet op in gaat. Dát is wat ik zie. Ik zie nergens dat je weggepest wordt oid omdat je een andere mening hebt. Verschillende meningen maken een discussie juist interessant. Maar dan moet wel iedereen op elkaars (tegen)argumenten ingaan en kritische vragen niet afdoen met "ze pesten me, boehoehoe
frangelica schreef:misschien moet je alles eens lezen van pvv en niet alleen wat je wil lezen....dan hoef ik die vragen niet te beandwoorden.
Citaat:Meer dan veel PVV-ers zelf durf ik wel te stellen.
_sparta_ schreef:Vooroordelen? Zelfingenomenheid?
En dit zijn dus telkens de sneren waar over gesproken wordt, waarvan jullie beweren ze niet te maken.
Ik ben wederom weg uit dit topic, het is geen spat veranderd in de tijd dat ik weg ben geweest. Een discussie kan niet gemaakt worden. Wat een Arrogant zooitje dat alleen maar gelijkgestemden wil.