Drama in [***]: 15 gewond, 8 doden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 17:29

Ik hoop dat er niet nog meer doden vallen!

Amandie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 17:30

Ik geloof Geen Stijl eerlijk gezegt niet :o.
Ze hebben gedurende het hele onderzoek allerlei speculaties in de wereld gebracht. En waarom zou hij dan juist vandaag op dit tijdstip voor duizende mensen het feest verwoesten. En voor jaren later ook nog. Sorry hoor, geloof dat niet :n

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 17:30

Maar ik vind het al raar.. Want die auto was al kapot.. Dus wat ie daarvoor heeft gedaan is ook een raadsel.. (ja ik weet ook niet alles van hoor :) )

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 17:31

Die man kwam uit Huissen
Super dicht bij
2 dorpen, en veel vrienden wonen daar :O
Die kennen hem misschien wel.
Apeldoorn is ook maar 20 minuten rijden vanaf hier

xannemijn

Ze zeggen nu datt hij de huur van zijn huis niet meer kon betalen en hij was onslagen bij zijn werk dus misschien heft hij het gedaan uit wanhoop??

ChristyT

Half 8 nieuwe pers conferentie.

Anoniem

Amandie schreef:
Mensen die de man helemaal belachelijk maken kijk maar eens naar deze foto;
Moderatoropmerking:
Link naar schokkende foto verwijderd.

*echt heel walgelijk, en zeer schokkerend!*

Deze man heeft ook gewoon kei veel pijn. En voordat hij een verklaring heeft afgelegt vind ikd at we hem ook met respect moeten behandelen!
Ook al is het afschuwelijk wat hij heeft gedaan!

die man heeft dit zichzelf aan gedaan, en heeft daar heel veel mensen in mee gesleurd, dus respect? nee, ik heb geen respect voor deze man, en ook geen medelijden.. dat iemand zichzelf doodrijd prima, maar sleur er niet iedereen in mee (slachtoffers, de koninklijke familie, omstanders, politiemensen, mensen die het voor de tv zaten te kijken enz enz.. )
ik vind dat hij niet dood mag gaan, waarom niet? omdat het dan nooit duidelijk wordt waarom dit is gebeurd, en hij er dan veel te makkelijk vanaf komt.. respect moet je verdienen, en deze man heeft het tegenovergestelde gedaan..

marrlinde

dat het over kinderen ging hoorde ik, daarna was het omdat hij er niet door mocht van de bewaking en toen was het weer da hij iets ander niet leuk vond.. :roll:

ChristyT

Re: Drama in Apeldoorn: 17 gewond, 4 doden.

Er is nu een slachtoffer op tv.

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 17:32

[Gegevens verwijderd]

Heb even gehyved.
Laatst bijgewerkt door Zwartwitje op 30-04-09 17:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Gegevens verwijderd, gelieve dit niet hier te plaatsen.

Karin

LoveHorses12 schreef:
Maar ik vind het al raar.. Want die auto was al kapot.. Dus wat ie daarvoor heeft gedaan is ook een raadsel.. (ja ik weet ook niet alles van hoor :) )

Die auto was kapot omdat hij dwars door wegafzettingen was gereden (en heel wat mensen had aangereden) voor hij tegen de naald botste.

Nessah

marrlinde

xannemijn schreef:
Ze zeggen nu datt hij de huur van zijn huis niet meer kon betalen en hij was onslagen bij zijn werk dus misschien heft hij het gedaan uit wanhoop??

als ze toch zijn naam hebben, dan kunnen ze zo controleren hoe hij er financieel voor staat..

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 17:33

Die man met die witte broek is wel overleden... :=
(Bevestigd)

Yunaa

Karin schreef:
LoveHorses12 schreef:

Die auto was kapot omdat hij dwars door wegafzettingen was gereden (en heel wat mensen had aangereden) voor hij tegen de naald botste.

Omg wat een kneus zeg... echt een erg verhaal :n

Karin

Alsjeblieft Romytjuhh, wil je even ophouden met dat soort persoonsgegevens te posten? Laat alsjeblieft eventuele familieleden erbuiten.

Anoniem

moeten die gegevens echt hier ook op bokt vermeld worden??????????????
naam,toenaam,adres,en woonplaats???

Yunaa

Iris82 schreef:
Die man met die witte broek is wel overleden... :=
(Bevestigd)

die daar op z'n fietsie reed bedoel je??

Amandie

dees_daan schreef:
Amandie schreef:
Mensen die de man helemaal belachelijk maken kijk maar eens naar deze foto;
Moderatoropmerking:
Link naar schokkende foto verwijderd.

*echt heel walgelijk, en zeer schokkerend!*

Deze man heeft ook gewoon kei veel pijn. En voordat hij een verklaring heeft afgelegt vind ikd at we hem ook met respect moeten behandelen!
Ook al is het afschuwelijk wat hij heeft gedaan!

die man heeft dit zichzelf aan gedaan, en heeft daar heel veel mensen in mee gesleurd, dus respect? nee, ik heb geen respect voor deze man, en ook geen medelijden.. dat iemand zichzelf doodrijd prima, maar sleur er niet iedereen in mee (slachtoffers, de koninklijke familie, omstanders, politiemensen, mensen die het voor de tv zaten te kijken enz enz.. )
ik vind dat hij niet dood mag gaan, waarom niet? omdat het dan nooit duidelijk wordt waarom dit is gebeurd, en hij er dan veel te makkelijk vanaf komt.. respect moet je verdienen, en deze man heeft het tegenovergestelde gedaan..

Ben het er mee eens dat hij een hele grote fout heeft gemaakt. En dat valt nooit geod te praten!

Maar hoe sommige mensen nu over hem praten, sorry hoor die verdienen dan ook geen respect! Hij heeft al veel levens na de mallemoer geholpen. Dus ik vind dat mensen die hem helemaal belachelijk maken, of gegevens op internet zetten van hem. Dat die ook echt geen respect verdienen!

Heb trouwens even nog gekeken op de pagina's waar die links stonden.. en sommige zijn al ge-edit :).

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 17:34

Vindt eigenlijk ook niet dat hij dood mag gaan maarja voor het zelfde komt ie er zo slecht aan toe uit dat ie geen verklaring meer af kan leggen. Aangezien die ook een flinke hoofdwond had dus is er een kans dat hij hersen beschadiging oploopt.

RoosG

Ik zit echt in mijn maag met de foto van dat meisje, bah...
Het is afschuwelijk wat er is gebeurt, maar kunnen we niet dat kleine beetje respect op brengen voor zowel de gewonden/doden als de verdachte?
Deze meneer is er ook erg slecht aan toe, en ik snap best dat hij in een "opwelling" wat heeft geroepen. Hij is er ook erg aan toe, en wie weet zit er wel een heel ander verhaal achter, waren zijn remmen kapot, of werd hij onwel. Laten we voor hem hopen dat dat het was, dan komt hij er nog beter van af.

Heel veel sterkte voor de slachtoffers.

Iris82

Mods, bedankt voor dat snelle ingrijpen.
Werkelijk belachelijk om gegevens van familie openbaar te gaan maken op Bokt.

Shiloh

Ik kijk graag naar de NOS, die hebben eigenlijk nog vrijwel geen echte speculaties gedaan en zijn erg descreet met wat ze laten zien. Ze mij melden echt alleen wat er daadwerkelijk gemeld is.

Sammie

slimmerik schreef:
In Enschede ben ik zelf bij de hulpverlening geweest maar dat wàs ook geen feestdag. (behalve het songfestival)Volendam toen heeft heel Nederland gewoon nieuwjaarsdag gevierd. En 11 september zat ik in Turkije op vakantie.

Ik denk niet dat je dit kunt vergelijken.. Met de rouwdag(en) heeft NL ook stil gestaan en 'gerouwd'. Wat betreft Volendam.. daar kwam 90% pas ná 1 januari achter.. Het 'feest' was al afgelopen toen dat bekend werd.. 11 september was nog niet compleet duidelijk wat er gebeurd was.. vliegtuigje enz enz.
Dit was op tv iedereen kon het zien!~DIt is een 'volksfeest'.. Ik begrijp best dat er geluiden zijn die zeggen : Ja maar ze krijg ze er niet mee terug.. maar de opmerking ze leven er al het hele weekend naar toe.. Ja sorry dat gaat er bij mij niet in... Als dat echt een argument moet zijn vind ik ze een stel verwende pubertjes die hun zin willen hebben.. Als er vervolgens nog eens onregelmatigheden voor uit moeten breken (wat ik trouwens niet verwacht :? ) vind ik al helemaal dieptriest..

Nessah

Christy__94 schreef:
Er is nu een slachtoffer op tv.

waar?