Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amandie schreef:Mensen die de man helemaal belachelijk maken kijk maar eens naar deze foto;Moderatoropmerking:Link naar schokkende foto verwijderd.
*echt heel walgelijk, en zeer schokkerend!*
Deze man heeft ook gewoon kei veel pijn. En voordat hij een verklaring heeft afgelegt vind ikd at we hem ook met respect moeten behandelen!
Ook al is het afschuwelijk wat hij heeft gedaan!
LoveHorses12 schreef:Maar ik vind het al raar.. Want die auto was al kapot.. Dus wat ie daarvoor heeft gedaan is ook een raadsel.. (ja ik weet ook niet alles van hoor)
Karin schreef:LoveHorses12 schreef:Maar ik vind het al raar.. Want die auto was al kapot.. Dus wat ie daarvoor heeft gedaan is ook een raadsel.. (ja ik weet ook niet alles van hoor)
Die auto was kapot omdat hij dwars door wegafzettingen was gereden (en heel wat mensen had aangereden) voor hij tegen de naald botste.
dees_daan schreef:Amandie schreef:Mensen die de man helemaal belachelijk maken kijk maar eens naar deze foto;Moderatoropmerking:Link naar schokkende foto verwijderd.
*echt heel walgelijk, en zeer schokkerend!*
Deze man heeft ook gewoon kei veel pijn. En voordat hij een verklaring heeft afgelegt vind ikd at we hem ook met respect moeten behandelen!
Ook al is het afschuwelijk wat hij heeft gedaan!
die man heeft dit zichzelf aan gedaan, en heeft daar heel veel mensen in mee gesleurd, dus respect? nee, ik heb geen respect voor deze man, en ook geen medelijden.. dat iemand zichzelf doodrijd prima, maar sleur er niet iedereen in mee (slachtoffers, de koninklijke familie, omstanders, politiemensen, mensen die het voor de tv zaten te kijken enz enz.. )
ik vind dat hij niet dood mag gaan, waarom niet? omdat het dan nooit duidelijk wordt waarom dit is gebeurd, en hij er dan veel te makkelijk vanaf komt.. respect moet je verdienen, en deze man heeft het tegenovergestelde gedaan..
slimmerik schreef:In Enschede ben ik zelf bij de hulpverlening geweest maar dat wàs ook geen feestdag. (behalve het songfestival)Volendam toen heeft heel Nederland gewoon nieuwjaarsdag gevierd. En 11 september zat ik in Turkije op vakantie.