Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bonney4evver schreef:Mocht dit wel waar zijn..
vind ik dit een enorme fout:
Uit de eerste onderzoekresultaten en de gegevens van de onderzochte zwarte dozen blijkt dat het vliegtuig kort voor de ramp door de co-piloot, die zijn training kreeg, werd gevlogen. Pas in de laatste moment voor het neerstorten nam de gezagvoerder de toen vergeefse controle
fargo schreef:IndianLady schreef:Dat had ik niet verwacht. Ik vind de versie dat de piloten helden zijn beter eigenlijk
Het zijn nog steeds helden dat ze de landing er toch nog naar omstandigheden goed van af hebben gebracht. Het was seconden werk waarin het fout is gegaan en het blijven mensen.
Lovely schreef:Weet iemand nog of het mistte, ivm het zicht. Als je met de hand landt kun je kiezen of je dit op instrumenten doet of op zicht. In het eerste geval is het vreemd dat de instrumenten niet hebben aangegeven dat er te hard gedaald werd. Vooral dat het gas 100 seconden niet reageerde, was dat omdat er te laat aan getrokken werd, of was dat toch nog een fout van de machine?
Vanavond Benno Baksteen waarschijnlijk in Nova, zullen we wel horen.
Loody schreef:Sorry, ik vind dit echt heel erg..in mijn ogen zijn ze nu geen helden meer....dit had niet mogen gebeuren..(tuurlijk foutje is menselijk maar dit foutje kostte 9 levens)
De landing is helemaal niet goed gegaan en natuurlijk had het erger kunnen zijn...maar dit is al erg genoeg
Lovely schreef:Weet iemand nog of het mistte, ivm het zicht. Als je met de hand landt kun je kiezen of je dit op instrumenten doet of op zicht. In het eerste geval is het vreemd dat de instrumenten niet hebben aangegeven dat er te hard gedaald werd. Vooral dat het gas 100 seconden niet reageerde, was dat omdat er te laat aan getrokken werd, of was dat toch nog een fout van de machine?
Vanavond Benno Baksteen waarschijnlijk in Nova, zullen we wel horen.