Hoezo totaal offtopic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mistic schreef:jameyskatje schreef:jammer dat er niemand aanwezig was bij het symposium vandaag. je kwam er niet makkelijk in (opgeven, bewaking, badges blabla) maar het was echt de moeite waard!! het meerendeel was nederlands (omdat deze verplciht waren als student) er is mij heel wat duidelijker geworden wat feminisme betreft en islam
Ik vraag me af waarom dit nou nodig was.
Overigens lijkt mij zoiets opzich interessant, maar ik werk en laat het nou net zo zijn dat symposiums altijd door de weeks zijn.
feliciaa schreef:Erg mooie filmpjes!!
Had het laatste filmpje een paar pagina's terug ook al geplaats maar volgens mij hadden maar weinig em gekeken..
Mijn oma (zelf christelijk) zei laatst, in de bijbel staan wel dubbel zoveel moordende en haatzaaiende dingen, in het christendom zijn er gelukkig nog geen mensen die die dingen uitvoeren, het blijft tot nu toe beperkt tot zinnen en woorden..
MISTRAL94 schreef:feliciaa schreef:Erg mooie filmpjes!!
Had het laatste filmpje een paar pagina's terug ook al geplaats maar volgens mij hadden maar weinig em gekeken..
Mijn oma (zelf christelijk) zei laatst, in de bijbel staan wel dubbel zoveel moordende en haatzaaiende dingen, in het christendom zijn er gelukkig nog geen mensen die die dingen uitvoeren, het blijft tot nu toe beperkt tot zinnen en woorden..
Kijk daar zeg je het al, christendom is nu nog geen gevaar voor onze westerse wereld en de islam wel
feliciaa schreef:De islam opsich is geen gevaar voor de westerse wereld er is een groep mensen die terroristische aanslagen plegen, mensen vermoorden enz. en die verschuilen zich achter de islam..
Net zo als dat het christendom nooit een gevaar zal worden voor de wereld, er zal misschien ooit een groepje opstaan die rare dingen gaat doen in de naam van God.. In Amerika zijn ze daar al mee begonnen kijk vandaag maar naar het nieuws de zoveelste sekte die is opgerold.. Ze doen dan nog niks tegen de mensen die niet in hun sekte zitten maar binnen die sekte is het bepaald geen pretje en gebeuren er allemaal vreselijke dingen omdat ze denken dat God dat goed vind!
jameyskatje schreef:gisteren op het nieuws zag ik een man met een tekst op zijn hoofd: wij zijn bereid ons leven te offeren voor de profeet mohammed(vzmh)
hierom kan ik zoo zooo zoooo ontzettend boos worden.
in de 1e plaats van de ontwetendheid van die mensen. opofferen en zelfmoord is in alle tijden verboden, hoe mooi je daad ook mag zijn (niet dat ik dit mooi vind), zij geven een verkeer beeld van de Islam.
en ten 2e omdat de andere demonstranten die teksten van waarheid met zich meedroegen eruit geknipt werden en wij in nederland alleen de 'slechte' te zien krijgen. laat ze eens de andere kant filmen zeg, laat ze de meerderheid van de bevolking eens filmen. sjongejonge,..
MISTRAL94 schreef:feliciaa schreef:De islam opsich is geen gevaar voor de westerse wereld er is een groep mensen die terroristische aanslagen plegen, mensen vermoorden enz. en die verschuilen zich achter de islam..
Net zo als dat het christendom nooit een gevaar zal worden voor de wereld, er zal misschien ooit een groepje opstaan die rare dingen gaat doen in de naam van God.. In Amerika zijn ze daar al mee begonnen kijk vandaag maar naar het nieuws de zoveelste sekte die is opgerold.. Ze doen dan nog niks tegen de mensen die niet in hun sekte zitten maar binnen die sekte is het bepaald geen pretje en gebeuren er allemaal vreselijke dingen omdat ze denken dat God dat goed vind!
Dus omdat het maar om een klein groepje gaat is er geen gevaar voor de westerse wereld?
geerke schreef:prachtig filmpje,hadden ze teksten nog sneller voorbij laten kunnen komen....?dit is toch niet te lezen?nu is mijn engels vrij goed dus daar ligt het niet aan....
feliciaa schreef:Erg mooie filmpjes!!