Een negenjarig meisje is verkracht en zwanger, ze moet haar zwangerschap uitdragen!! En musk is op oorlogspad, hij tweette dat trump zonder hem de verkiezingen verloren had en het huis ook. Republikeinen zouden alleen de senaat hebben .
Loretta
Geplaatst: 05-06-25 21:02
BigOne schreef:
Een negenjarig meisje is verkracht en zwanger, ze moet haar zwangerschap uitdragen!!
Ik ben op het moment wel blij dat zij elkaar hebben gevonden. Ik ben absoluut niet blij met Elon, nooit geweest, en zal ik nooit worden, en ik vertrouw zijn gedrag ook voor geen meter, maar hij is wel degene die Trump onderuit kan schoppen...
We lachen wel maar toch, stel dat dit een vooropgezet plan is om trump weg te werken en Vance te installeren als president? Vance is er door musk en Thiel bijgehaald. Wanneer ik de democraten was had ik direct een onderzoek gestart naar verkiezingsbedrog. Ah, dit dus https://x.com/joni_askola/status/193072 ... EopP3zUX6Q
En nu zijn we er helemaal: Musk antwoordt bevestigend op de vraag op Trump afgezet moet worden.
Ondertussen is een filmpje opgedoken van Merz die moet aanhoren hoe Trump doorkakelt over de prijs van eieren.
Het witte huis is een regelrecht kippenhok geworden, dus dat treft wel. De opvolger van Musk is ook alweer in aantocht om DOGE te leiden.
foxy80
Geplaatst: 05-06-25 23:16
Loretta schreef:
Vance is nog veel erger dan Trump.
We zullen eens zien wat dat voor de mid terms gaat geven. Vance is bijlange na niet zo populair als Trump.
Polar
Geplaatst: 05-06-25 23:18
Edit: gevonden
Laatst bijgewerkt door Polar op 05-06-25 23:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Loretta
Geplaatst: 05-06-25 23:23
foxy80 schreef:
Loretta schreef:
We zullen eens zien wat dat voor de mid terms gaat geven. Vance is bijlange na niet zo populair als Trump.
Als er tegen die tijd nog sprake is van vrije verkiezingen. Er wordt al van alles ingevoerd om het stemmen voor heel veel groepen zeer lastig te maken.
BigOne
Geplaatst: 05-06-25 23:26
foxy80 schreef:
Loretta schreef:
Mid terms is pas volgend jaar, tegen die tijd bestaan de huidige wetten misschien niet meer en zijn er geen midterms
Een historische internetruzie tussen 2 heren die elkaar op sociale media afbranden. De ene is de president van de VS en de andere de rijkste man op aarde.
Bizar toch gewoon dat dat kan. Als 2 pubers die op hun telefoontje ruzie zitten te maken.
Er gaan nu geruchten dat trump z'n team onderzoekt of ze Musk kunnen deporteren. Dit kan in principe, omdat Musk destijds op een studentenvisa is binnengekomen,maar niet is gaan studeren, maar werken.
Ik krijg het beeld van twee stieren die tegenover elkaar staan te graven om indruk te maken op de ander. Twee narcisten die niet genoeg voordelen meer konden halen uit elkaar en nu elkaar gaan afmaken het liefst. Benieuwd waar dit eindigt. Beiden in een huis opsluiten cameras erop en dan kijken wat er gebeurd. Interessant experiment