anca schreef:Kan dit topic aub weer meer over de meldingen gaan? Die sneeuwen helaas helemaal onder.
Dan kunnen de welles nietus discuseerders en ellenlange quoters hun eigen topic maken.
Het begint nu wel irritant te worden inderdaad.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anca schreef:Kan dit topic aub weer meer over de meldingen gaan? Die sneeuwen helaas helemaal onder.
Dan kunnen de welles nietus discuseerders en ellenlange quoters hun eigen topic maken.
Kaja schreef:anca schreef:Kan dit topic aub weer meer over de meldingen gaan? Die sneeuwen helaas helemaal onder.
Dit topic draait inmiddels nog maar om één persoon. Ik snap sowieso niet dat er nog niet ingegrepen is, aangezien haar taal en manier van communiceren aanvallend en denigrerend is.
Ieder ander moet in de spiegel kijken en zijn/haar mening bijstellen behalve de beste mevrouw zelf. Erg naar om een topic zo naar eigen hand te zetten, al vele delen lang.
Femke_Tweety schreef:Overigens is het heel makkelijk om alleen de berichten van Tienus in dit topic te zien,
Klik op 'door topicstarter' en je ziet alleen zijn berichten.
Femke_Tweety schreef:Bij mijn weten is dit nu juist het algemene topic om van gedachten te wisselen over de wolf in Nederland.
Kaja schreef:Dit topic draait inmiddels nog maar om één persoon. Ik snap sowieso niet dat er nog niet ingegrepen is, aangezien haar taal en manier van communiceren aanvallend en denigrerend is.
Ieder ander moet in de spiegel kijken en zijn/haar mening bijstellen behalve de beste mevrouw zelf. Erg naar om een topic zo naar eigen hand te zetten, al vele delen lang.
Citaat:Filmpje van wolf die schaapskudde overdag aanvalt in bijzijn van herders en honden.
Gisteren gebeurd in Italië.
Filmpje via bron.
tienus63 schreef:Ik ben dit topic gestart als doel om op respectvolle manier te discussiëren én als bron van meldingen en aanvallen te dienen voor diegene die redenen heeft niet in alert groep te willen of Facebook groepen volgen.
Ik vind het topic over het algemeen goed verlopen.
De laatste dagen is er helaas wat geharrewar onderling en ik denk adem in, adem uit en weer door.
En anders is er altijd nog een foei knop of nog beter je eigen verstand om te filteren.
[ Afbeelding ]
Benzz schreef:Jessix, hoor jij nog veel over incidenten op de UH? Ik vind het vrij stil op het moment. Gelukkig maar!
Jessix schreef:Benzz schreef:Jessix, hoor jij nog veel over incidenten op de UH? Ik vind het vrij stil op het moment. Gelukkig maar!
Nee geen incidenten buiten die hier ook gemeld zijn, aanvallen op schapen. Ik hoor wel wat zicht meldingen maar weet niet in hoeverre die betrouwbaar zijn. Ik heb hier een vrouw in de buurt wonen die heeft de wolf al 3 keer gezien!
Hoorde ook wel dat de roedel op het voormalige maisveld heeft gelopen in Driebergen. Bij het Grote Bos. Dat zou maar zou kunnen natuurlijk. Eerder liep er al eens eentje, daar is ook wel een filmpje van.
tienus63 schreef:Citaat:Filmpje van wolf die schaapskudde overdag aanvalt in bijzijn van herders en honden.
Gisteren gebeurd in Italië.
Filmpje via bron.
https://www.facebook.com/share/v/eokFV6kjhYXaYhnK/?
Bron geen wolf in cultuurlandschap
Benzz schreef:Moet zeggen dat ik die melding ook heb gelezen DP en ik vind deze wat apart. Vooral als je doorklikt naar het profiel is dat toch wel een eigenaardig type.
Denk dat ook best kritisch mogen zijn naar de posters op dat medium. Want je kunt alles zonder te verifieren erop zetten.