AppleSter schreef:listiglistje schreef:Dat bovenstaande dus, gelukkig zijn er wel mensen die begrijpend kunnen lezen.
In tegenstelling tot het gros hier...
En dan mij ook nog in een bepaalde hoek wil zetten, echt helemaal van de pot gerukt.
Een normale discussie over constateringen wat er in Europa speelt en de vraag waarom zaken gaan zoals nu is hiet niet mogelijk, dat blijkt wel.
Overal moet een (persoonlijk) waardeoordeel aan gekoppeld worden.
Tot hier dus mijn laatste bijdrage
Er zijn ook mensen in deze groep (en meelezers) die je bijdragen wel erg waarderen en graag zien dat je blijft.
Doordat iedereen met een andere mening dan het gros hier standaard wordt weggezet (liefst door een hele groep) en daardoor maar afzwaait veranderd er nooit iets hier. De samenleving is verdeeld, er zijn heel veel kanten, maar in dit topic wordt alleen een bepaalde kant getolereerd.
En dat is onacceptabel op een openbaar forum. Iedereen mag hier z’n zienswijze plaatsen, of andere Bokkers dit nu goed vinden of niet. Daarom laat ik mij niet wegpesten.
Klopt, en steeds hetzelfde groepje die er bovenop springt.
En persoonlijk op de aanval gaan.
Maar als jij dat doet, word er meteen getemd. En de moderators doen er ook aan mee. Echt vriendjespolitiek.