Oekraïne

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 15:35

kiki1976 schreef:
Nou democratie of niet, als hun bepaalde zaken door gaan banketstaaf naar bv Rusland, zaken die in belang van veiligheid van NL zijn, ja dan mag dat van mij!

Want dan ben je in mijn ogen een landverrader

Dat weet je niet. Ze mogen er gewoon bij zijn, want democratisch gekozen. Iemand of een partij vooraf al uitsluiten of veroordelen is geen optie.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Oekraïne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 15:36

Het wordt alweer anders wanneer er bewijs is dat er info doorgespeeld wordt. Maar daar is voor zover ik weet geen sprake van.

Phonix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 15:38

Hoe kan je überhaupt een meeting doen met iemand die niet eens dicht bij je wilt zitten? Of is dat iets cultureel?

https://akamai.vgc.no/v2/images/b714038 ... 59106b8029

Ik las ergens dat hij doodsbang ie voor corona en hebt twee jaar land weinig mensen ontmoet, maar of dat fake nieuws is, dat weet ik niet.
Laatst bijgewerkt door Phonix op 28-02-22 15:47, in het totaal 1 keer bewerkt

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 15:44

_San87_ schreef:
Het wordt alweer anders wanneer er bewijs is dat er info doorgespeeld wordt. Maar daar is voor zover ik weet geen sprake van.

_San87_ schreef:
kiki1976 schreef:
Nou democratie of niet, als hun bepaalde zaken door gaan banketstaaf naar bv Rusland, zaken die in belang van veiligheid van NL zijn, ja dan mag dat van mij!

Want dan ben je in mijn ogen een landverrader

Dat weet je niet. Ze mogen er gewoon bij zijn, want democratisch gekozen. Iemand of een partij vooraf al uitsluiten of veroordelen is geen optie.

Ik zeg toch ook, als

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 15:47

kiki1976 schreef:
_San87_ schreef:

_San87_ schreef:

Ik zeg toch ook, als

Maar je kunt iemand toch niet uitsluiten om iets dat misschien gaat gebeuren?

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 15:48

Ik vind het verbijsterd te lezen hoe primitief de gedachten van sommigen posters hier zijn. Niet realiserend dat iedere actie tegenreactie oproept. Niet realiserend dat bij het uitschakelen van Poetin (wat sowieso zeer discutabel is) zijn opvolger vanzelf opstaat

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 15:56

_San87_ schreef:

Klopt. Daarom vind ik het wel een goede dat gekeken wordt hoe de partijkas van Baudet gespekt wordt→ als zitten daar Russische bijdragen bij? Zo ja, weg ermee. De PVV heult niet met de Russen→ dus uitsluiting zie ik dan ook als onwenselijk, althans dat kan ik me niet voorstellen. FvD dan veel eerder. Dat ze maar openheid van zaken geven.
De partij van Johnson krijgt wel giften van Russische rijkaards. Dus tricky nu het gaat om sancties opleggen.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 15:57

_San87_ schreef:
Maar je kunt iemand toch niet uitsluiten om iets dat misschien gaat gebeuren?

Daarom zeg ik ook, als ze belangrijke zaken doorspelen. Niet als ze misschien zaken doorspelen.
Maar als het bewezen is, ja dan mogen ze hun uitsluiten van mij

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 16:02

996981 schreef:
Ik vind het verbijsterd te lezen hoe primitief de gedachten van sommigen posters hier zijn. Niet realiserend dat iedere actie tegenreactie oproept. Niet realiserend dat bij het uitschakelen van Poetin (wat sowieso zeer discutabel is) zijn opvolger vanzelf opstaat

Ja ach, we zijn niet allemaal zo bijster geleerd zoals sommigen zich hier voor doen....
Ik ben verbijsterd over de mensen die alles denken het beste te weten en hele dagen op Bokt door brengen terwijl je zou denken ze een belangrijke job ergens hebben....

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 16:04

Voor iedereen die engels redelijk kan volgen een aantal filmpjes over geopolitiek rondom Rusland :

De ongemakkelijk vriendschap met China :

Nog wat stukjes over China :

En link naar alle videos van dit yt kanaal :
https://www.youtube.com/c/CaspianReport/videos

Zit qua geopolitiek en daarmee economisch en geografisch stomweg een aantal problemen en beperkingen aan wat voor een land wel en niet verstandig is om te doen. En ja die zijn altijd in conflict met de buren.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 16:05

Popstra schreef:
996981 schreef:

Ja ach, we zijn niet allemaal zo bijster geleerd zoals sommigen zich hier voor doen....
Ik ben verbijsterd over de mensen die alles denken het beste te weten en hele dagen op Bokt door brengen terwijl je zou denken ze een belangrijke job ergens hebben....

:')

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 16:13

Popstra schreef:
996981 schreef:

:') _/-\o_

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 16:14

Popstra schreef:
996981 schreef:

Bijster geleerd hoef je volgens mij niet te zijn om je emoties te reguleren en af te wegen?

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 16:16

Kan iemand mij uitleggen waarom we opeens op elkaar aan het katten zijn?
Wat heb ik gemist vandaag? Jullie gaan nl erg hard.

Phonix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 16:19

Het is maandag.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 16:20

pien_2010 schreef:

Ik vond het gewoon een grappige opmerking.
We leven in een democratie en daar hoort nu eenmaal zo’n partij als FvD bij. Uitsluiten zonder bewijs dat er daadwerkelijk met Rusland gesproken wordt, dat mensen daar überhaupt over nadenken. Dat vind ik trouwens echt Russische praktijken, alles uitsluiten wat niet in je straatje past :) Baudet is gewoon een droeftoeter maar wel gekozen dus laten we aub de democratie blijven respecteren. Wat je er ook van mag vinden.

En verder: Er zitten hier best wat bange mensen in dit topic en mij lijkt het dan erg onverstandig dat mensen hier het al Wereldoorlog 3 noemen.

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 16:22

De onderhandelingen zijn voorbij. De details volgen nog

Bron: nexta op twitter
Laatst bijgewerkt door Daks op 28-02-22 16:27, in het totaal 1 keer bewerkt

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 16:25

Daks schreef:

Ben benieuwd

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 16:27

Phonix schreef:
Het is maandag.

:')

Ach, de meesten hier werken niet toch? :D

996981

moonsparkle schreef:
Daks schreef:

Ben benieuwd

Ik ook! Zo’n rot situatie…

Daks

Laatst bijgewerkt door Daks op 28-02-22 16:28, in het totaal 1 keer bewerkt

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 16:28

sureido schreef:
pien_2010 schreef:

Ik vond het gewoon een grappige opmerking.
We leven in een democratie en daar hoort nu eenmaal zo’n partij als FvD bij. Uitsluiten zonder bewijs dat er daadwerkelijk met Rusland gesproken wordt, dat mensen daar überhaupt over nadenken. Dat vind ik trouwens echt Russische praktijken, alles uitsluiten wat niet in je straatje past :) Baudet is gewoon een droeftoeter maar wel gekozen dus laten we aub de democratie blijven respecteren. Wat je er ook van mag vinden.

En verder: Er zitten hier best wat bange mensen in dit topic en mij lijkt het dan erg onverstandig dat mensen hier het al Wereldoorlog 3 noemen.

OK bedankt. Uitsluiting niet, journalisten die eens de financiën checken van FvD kan geen kwaad.
WO3 is nog geen sprake van. Op dit moment is Oekraïne binnengevallen door Rusland en het volk verdedigt zich zeer. Europese landen ea landen leveren geld, materieel cq digitale ondersteuning zodat Oekraïne niet onder de voet wordt gelopen. Dus op dit moment zijn 2 landen in oorlog, en Rusland en dat is niet ok. De aggressor is Poetin, het slachtoffer die zich met hand en tand verdedigt Oekraïne.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 16:29

Zou er nu nog gehandeld worden zonder dat ze weten wat er besproken is? Of zou het actie zijn ten gevolgen van? Als het Twitter bericht waar is van daks
Laatst bijgewerkt door moonsparkle op 28-02-22 16:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Phonix

IOC hebt gevraagd om alle Russische sporters te uitsluiten.

996981

Ligt het aan mij, of ontwikkeld deze oorlog zich razend snel?