Stond aan 14 al pinten te tappen 
Studentenverenigingen hebben we ook in België al staan die momenteel niet positief in de krant.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Maar dus echt een verkeerd beeld blijkbaar. Al zou ik het dus echt niet op het cv zetten daarom. Wat is de reden dat het wel goed zou staan?
Als ik dat op een CV tegenkom hou ik meestal gelijk mn hart vast
Ik ken het net als snuffie ook van de geitenwollensokkentypes, en er zitten altijd ‘bijzondere’ kinderen op.

?
) en het Antwerpse accent is zo mooi
was ook wel de leeftijd dat ik mijn eerste mazoutje dronk. Ondenkbaar eigenlijk. 
Quebelle schreef:Ik gruwel echt van Antwerpen, en mijn mama's familie is van daar
Ze gaan alleszins geen populariteitswedstrijd winnen.
vandaar ook mijn vraag. Hier op wedstrijd komen ze wel eens vanuit de Antwerpse bond... je pikt ze er uit zonder ze gehoord te hebben en ze hebben ruzie nog voor ze klaar zijn met warm-stappen. Ik heb ooit eentje al ruzie weten hebben nog voor ze de knol afgeladen hadden.
Toen ben ik echt even tegen de trailer gaan leunen tot ik uitgedokterd had hoe ze zo snel ruzie kon hebben.
Ayasha schreef:Hier op wedstrijd komen ze wel eens vanuit de Antwerpse bond... je pikt ze er uit zonder ze gehoord te hebben en ze hebben ruzie nog voor ze klaar zijn met warm-stappen. Ik heb ooit eentje al ruzie weten hebben nog voor ze de knol afgeladen hadden.Toen ben ik echt even tegen de trailer gaan leunen tot ik uitgedokterd had hoe ze zo snel ruzie kon hebben.
Geen ervaring mee maar leuk beschreven 
- en Antwerpse ruiter besloot daarop vriendjes te maken door te zeggen dat ze haar paard dan fatsoenlijk moest opvoeden (even vrij vertaald naar AN, haar woordkeuze was anders.
). En toen was het game on.... Want zelfs voor een limburgse ruiter zijn er grenzen.