Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanel1985 schreef:Mensen,ik ben geen kleuter die in zijn kamer moet gaan mokken, of hoe men mij ook hier beziet.
Ik ben wel een mens die compleet in shock is en een totaal andere mening heeft als vele hier.
Heb lang getwijfeld of ik mijn mening kenbaar te maken, omdat ik weet dat die niet met de actuele tendens strookt en ik daar ook op afgerekend word. Vergeleken ga worden met trump bv.
En ja dan wordt ik boos, nee, furieus.
Als ik de beelden bekijk op tv, dan kan een normaal mens dit niet gedaan hebben. Voor mij is dat geen mens meer, wel voor de grondwet, wel voor vele onder jullie, maar voor mij, nee sorry.
Ik kan me ook niet ontdoen van mijn bedenking dat men nog zelf zo politiek correct zou reageren als je man, je kind, je mama, je papa,... tussen de slachtoffers zou zitten of nog erger dood zouden zijn.
Mijn excuses voor bepaalde uitlatingen, voor bepaalde dan weer niet. Net zoals ieder hier achter haar mening staat, sta ik achter de mijne.Dan mag je dat nog tunnelvisie noemen of wat dan ook.
Zoe_97 schreef:ik moet wel eerlijk toegeven dat ik me voordien nooit onveilig in Brussel heb gevoeld. Ik wandelde gerust in het donker rond, zelfs in kleine straatjes en sloeg rustig met 'enge buitenlanders' een praatje bij een stoplicht. Ik hoop dat op termijn ik weer naar die gemoedstoestand kan gaan. Maar voorlopig zit dat er nog niet in