Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ravellie schreef:En ja, het is wel zo dat er al snel met een beschuldigende vinger wordt gewezen als je een kritische noot hebt.
En ja, die heb ik.
Op social media, discussie op werk bij familie , vrienden etc.
Als je aan linkse knuffel politiek doet hoor ik zelden feiten, onderbouwing etc.
Als je kritisch ben en bijv het woord 'gedachtengoed' gebruikt, ben je een Geert Wilders fanaat.
Tcm62 schreef:Rusland is een oude trouwe vrind en bondgenoot van Syrie...logisch toch dat hij Assad helpt?
Rusland is geen vriend van het westen en Amerika, dat ligt al geruime tijd gespannen...
Als de rebellen verslagen zijn, gaat hij misschien IS uitroeien en dan is alles weer zoals het was..
ravellie schreef:Misschien hebben die mensen een ander werkethos. Daar is overigens een hele studie naar gedaan over het verschil van protestantse (noord europa) en katholieke (zuid europa) werkethos. Was wel interessant, maar het helemaal na vertellen kan ik niet.Maar wat is dan de reden dat ze weggaan? geen zin in werk?.
Is het verloop daar groot?
Bij mij betreft het dan de gezondheidszorg en dan meer op basis van vrijwilligerswerk.
Kan ook niet echt zeggen dat de meeste mensen er veel motivatie of initiatieven leken te hebben.
Ik zeg dus meeste, voor je het weet ben je aan het generaliseren
Tcm62 schreef:Rusland is een oude trouwe vrind en bondgenoot van Syrie...logisch toch dat hij Assad helpt?
Tcm62 schreef:Rusland is geen vriend van het westen en Amerika, dat ligt al geruime tijd gespannen...
Tcm62 schreef:Als de rebellen verslagen zijn, gaat hij misschien IS uitroeien en dan is alles weer zoals het was..
bruintje123 schreef:Cowboy55 schreef:
Had je beter niet kunnen doen........
Omdat?