Boeing 777 neergestort in de Oekraïne

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 20:32

LadyMadonna schreef:
EllisL schreef:
Geenstijl claimt dat er een uitgelekte passagierslijst is: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... n_mh1.html

Namen van de vrienden van mijn schoonzus staan er niet op...

Ik zie in ieder geval twee namen die erop staan die er sowieso inzaten... (die niet via het internet verspreid zijn)

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 20:33

Is iemand die iets weet over het filmpje dat op Fb rondzwerft over het vliegtuig dat in Kiev is neergestort? Die kwam kracht te kort om omhoog te komen...ik wil weten of dit echt is, vandaag is gebeurd...

Wiesiesisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 20:33

Broer en moeder van een jongen, die bij ons op school zat, zijn ook omgekomen.
Verschrikkelijk dit! Hopelijk vinden ze de separatisten snel!

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 20:35

Keeth

Re: Boeing 777 neergestort in de Oekraïne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 20:36

Ugh.. Het valt me op dat best veel bokkers mensen kennen die in dat verdomde vliegtuig zaten..
Ook jullie, onwijs veel sterkte! Y;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 20:37

Szan schreef:
EllisL schreef:
Geenstijl claimt dat er een uitgelekte passagierslijst is: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... n_mh1.html

Naam van een vriend van mij staat er niet op, terwijl hij zeker weten in het vliegtuig zat...

Misschien weten ze het van hem niet zeker?

Sorry ik durf niet te speculeren , maar het kan nog een oudere lijst zijn?

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 20:38

KailyxMur schreef:
Ugh.. Het valt me op dat best veel bokkers mensen kennen die in dat verdomde vliegtuig zaten..
Ook jullie, onwijs veel sterkte! Y;(

Ja dat valt mij ook op! ook in mijn omgeving wel..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 20:38

Die ene foto van; mocht hij kwijt raken, zo ziet hij eruit. Was van Cor Pan en die was goede vrienden met de 3JS en Kees Tol. Hij reisde samen met zijn vriendin Neeltje Tol.

Die jongen Regis Crolla van instagram (reetje08) is ook omgekomen, en zo sneu als je zijn foto ziet waar hij post; vissenaquarium op Schiphol. En dat er dan een vriendin reageert; ben je er al? Wij zijn net aangekomen. Waarop hij reageert; wij gaan zo, je moet echt is een keer mee indo fam opzoeken.

En dat zal nooit gebeuren......

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 20:39

ik vind het zo erg voor jullie die een dierbaren zijn verloren! echt heel erg veel sterkte! :(:)

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 20:39

Geenstijl meld zelf ook dat er een aantal namen op de lijst missen.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 20:40

xLoki schreef:
LadyMadonna schreef:

Namen van de vrienden van mijn schoonzus staan er niet op...

Ik zie in ieder geval twee namen die erop staan die er sowieso inzaten... (die niet via het internet verspreid zijn)

Oh wacht... Meisjesnaam

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 20:42

Kailyxmur: dankjewel :)

Edit: Ik zie nu trouwens dat hij er wel tussen staat op de passagierslijst.... Had gezocht op achternaam, maar ze hebben het tussenvoegsel ervoor gezet. Ik zocht simpelweg bij de verkeerde letter. oliebol wat heftig om zijn naam echt zo zwart op wit te zien, ongeacht of de lijst volledig klopt of niet...

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 20:43

Dieselpaard schreef:
Is iemand die iets weet over het filmpje dat op Fb rondzwerft over het vliegtuig dat in Kiev is neergestort? Die kwam kracht te kort om omhoog te komen...ik wil weten of dit echt is, vandaag is gebeurd...

Is een nep filmpje, bestaat al een langere tijd. Heb hem een jaar terug geloof ik al eens gezien.

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 21:01

BBC UK tijd (-1 tov NL)
19:33: The speaker of the separatist parliament in Ukraine's eastern Donetsk has resigned, the privately-owned Russian news agency Interfax reports. Deputy speaker Volodymyr Makovych told the agency that speaker Denys Pushylin was now in Moscow. (BBC Monitoring)
---
Afbeelding

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 21:10

Zondag ook een condoleance op school bij mij. Een docente, twee leerlingen....

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 21:11

xNavatu schreef:
maralyn schreef:

Ik zie niet in waar de 'zou het echt?' vandaan komt? Dat is toch gewoon normaal.. alle vluchten worden overboekt tegenwoordig en als dat wel iedereen komt opdagen moeten er natuurlijk een paar met een andere vlucht.. Deze meneer is over dubai gestuurd, wat langer duurt, en krijgt daarvoor een vergoeding.. ik zie niet in wat er vreemd aan is?

Persoonlijk heb ik absoluut geen verstand van vliegtuigen en overboekingen.
Dus als het normaal is... dan hoor je mij verder niet.
Natuurlijk was het wel even een vraagteken... Waarom word er overgeboekt?
Maar nu je dat zegt? Klinkt met me logisch.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 21:15

ik denk dat als er Amerikaanse slachtoffers waren geweest, de toestand heel anders zou zijn.
Obama had dan meteen wat troepen die niet vriendelijk zijn die kant opgestuurd.
Vervolgens vind Poetin dat niet leuk, die dan weer reageert met andere acties...

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 21:16

Er wordt overboekt omdat er altijd een bepaald percentage no shows is, mensen die niet komen opdagen of cancellen. Mocht blijken dat het waarschijnlijk is dat er toch teveel passagiers komen opdagen, dan wordt er zo'n aanbod gedaan, vaak idd met geld vergoeding er bij. Mocht niemand zich er vrijwillig voor aanbieden, dan hebben de laatste mensen die komen inchecken pech....

Pffff, mijn broer is net een kwartiertje geleden opgestegen naar Kuala Lumpur, zijn thuis......hebben gelukkig een ontspannen en fijne dag gehad op Schiphol nadat hij uit Houston is gekomen. Maar zal blij zijn als ik morgen bericht van hem heb.........
Televisie-auto's opgesteld zien staan, camera's en pers. Zijn zelf bij de Dakota bar op het panoramaterras wat gaan drinken......best bizar dat de nabestaanden daar gister werden opgevangen.....

Kamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 21:19

Er is een(1) Amerikaans slachtoffer, dat heeft Obama bekend gemaakt. Er zijn er nog een aantal niet geïdentificeerd, dus mogelijk zit daar ook nog een Amerikaan tussen...
http://nos.nl/artikel/676568-obama-toes ... haald.html

Enne, Obama is Bush niet ;) Anders was er nu wel een invasie geweest waarschijnlijk. Maar wat helpt dat?

Heftig als je dan op bokt zit, en je ziet hoe dichtbij het komt. Dat veel mensen iemand kennen die erbij betrokken was of erdoor geraakt is (school, kennissen etc) .... Y;( sterkte!
Laatst bijgewerkt door Kamy op 18-07-14 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 21:20

o toch wel, dat had ik dan gemist.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 21:21

Ik denk ook als Bush de scepter daar zwaaide er meer opruiende teksten vanuit de vs kwamen en misschien zelfs vergeldingsacties.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 21:25

Dribbel schreef:

dit verhaal hoorde ik dus net op de radio nou ik zat nog net niet te janken in die auto...
vind t gewoon vreselijk voor al die mensen zo denk je op vakantie te gaan en in een paar seconde is je leven opeens voorbij, over en er is niks meer.

t is gewoon zo onwerkelijk

pepermunt14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 21:26

Ik hoorde net dat ze zeker weten dat het 192 Nederlandse mensen zijn.

Anoniem

Ja en van beiden.
Dat dat ooit het tot president hebben geschopt is me nog steeds een raadsel.

laliz

@ danseresje: Dat moet heftig zijn zeg. Sterkte! Klinkt rot, maar je kan niet veiliger vliegen dan de dag na een crash.