Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMarloes schreef:Ik vind niet dat je ooit van je leven nog dieren mag houden als je meewerkt aan zo'n filmpjevanLotje schreef:het zal je trouwens verbazen wat mensen doen voor wat centen. Echt, verbazen.
En daarom, echt te ziek voor woorden.
vanLotje schreef:gohya schreef:Grote kans dat er niet eens een zaak komt.Dat alles Geseponeerd word.
Het rechtsysteem van Nederland kennende?
ja, vertel!
Heb jij meer info dan wij? Of een glazen bol? Of ben je ietwat cynisch?
suikermeisje schreef:
vanLotje schreef:
gohya schreef:vanLotje schreef:
ja, vertel!
Heb jij meer info dan wij? Of een glazen bol? Of ben je ietwat cynisch?
Mijn zaak,pony is verkracht met stok en is later ingeslapen vanwege koliekachtige verschijnselen,die veroorzaakt kúnnen zijn door die stok die er 20cm in ging.
Na 2 jaar wachten op een uitspraak hoor ik nu pas dat de zaak Geseponeerd is.
Bewijzen waren er,dader had ook bekend.
xMarloes schreef:Ik zie geen spijt bij haar hoor. Als je spijt hebt, geef je die man aan bij de politie. Dan vind je die praktijken niet goed. Maar dat heeft ze niet gedaan, ze heeft al die tijd haar mond gehouden, tot nu, nu de filmpjes zijn uitgelekt. Ja nu heeft ze spijt dat het bekend is gemaakt.
Tuurlijk verdienen mensen een 2e kans. Maar die heeft ze tot nu toe niet gehad, omdat ze er nu pas achter zijn gekomen. Laat haar het dan nu bewijzen dat ze veranderd niet. Woorden daar moet je niet in geloven, daden wel
suikermeisje schreef:xMarloes schreef:Ik zie geen spijt bij haar hoor. Als je spijt hebt, geef je die man aan bij de politie. Dan vind je die praktijken niet goed. Maar dat heeft ze niet gedaan, ze heeft al die tijd haar mond gehouden, tot nu, nu de filmpjes zijn uitgelekt. Ja nu heeft ze spijt dat het bekend is gemaakt.
Tuurlijk verdienen mensen een 2e kans. Maar die heeft ze tot nu toe niet gehad, omdat ze er nu pas achter zijn gekomen. Laat haar het dan nu bewijzen dat ze veranderd niet. Woorden daar moet je niet in geloven, daden wel
Dus jij weet waarom ze haar mond heeft gehouden? Ik niet namelijk hoor
Maar je zegt in je eerdere post ook dat ze geen paarden meer mag houden, waar zit jouw 2e kans?
Je kunt wel alleen maar het slechte achter mensen zoeken, maar veroordelen is zo makkelijk.
Spijt hoef je niet alleen te getuigen door het te melden bij de politie. Met haar baan zette zij zich in voor heel veel paarden en andere grote dieren, die in sloten raakten (oa. door mensen die dan geen goede heining hebben, opsluiten maar?) zodat deze zich er goed vanaf zouden brengen.
En ponypletter.. Mevrouw 1 is zo dik dat die pony zowat doodgaat onder dat gewicht, zit erop te honkenbonken. Nummer 2 heb ik dit niet zien doen, dus vind dit ook een beetje over 1 kam scheren. Nummer 2 zou meer ponyuitputter zijn oid.
gohya schreef:Rowdine Klopt een bekentenis van de dader is geen bewijs.En getuigen die het gezien hadden waren er niet.Waarom er geseponeerd is weet ik niet,ik heb zelf nooit bericht gekregen van justitie,maar via,via te horen gekregen.
Ik had wel een D.A. verklaring over het inslapen,maar verder heb je nooit een getuige die het ziet.Zo'n getuige gaat ook echt niet staan toekijken lijkt me,die grijpt in.
En daarom denk ik dat ook de zaak Ponypletter Geseponeerd gaat worden wegens gebrek aan bewijs.Een filmpje is geen officieel bewijs,daar kan aan gesleuteld worden zeg maar.
gohya schreef:Rowdine Klopt een bekentenis van de dader is geen bewijs.En getuigen die het gezien hadden waren er niet.Waarom er geseponeerd is weet ik niet,ik heb zelf nooit bericht gekregen van justitie,maar via,via te horen gekregen.
Ik had wel een D.A. verklaring over het inslapen,maar verder heb je nooit een getuige die het ziet.Zo'n getuige gaat ook echt niet staan toekijken lijkt me,die grijpt in.
En daarom denk ik dat ook de zaak Ponypletter Geseponeerd gaat worden wegens gebrek aan bewijs.Een filmpje is geen officieel bewijs,daar kan aan gesleuteld worden zeg maar.
texelse schreef:suikermeisje schreef:De eigenaresse is een goed mens naar haar paard toe hoor. Slecht wat ze destijds heeft gedaan, maar dat betekend nog niet dat slecht voor haar dieren zorgt.
Hoe lang geleden is voor jou destijds??
xMarloes schreef:Zeg ik dat ik weet waarom ze haar mond gehouden heeft?
En ik heb het over alle ponypletters/uitputters/meewerkers aan al filmpjes en praktijken van die man.
Als je aan zoiets mee doet, dan zit er een draadje los ergens
texelse schreef:suikermeisje schreef:De eigenaresse is een goed mens naar haar paard toe hoor. Slecht wat ze destijds heeft gedaan, maar dat betekend nog niet dat slecht voor haar dieren zorgt.
Hoe lang geleden is voor jou destijds??