2 broertjes vermist (na zelfmoord vader) *update 19/5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:44

_Cowgirl schreef:
sloffiee schreef:
ik heb nu onwijs veel spijt... mijn moeder had gezegt dat ik me gewoon op had moeten geven om mee te zoeken vanavond.. naar die 2 kereltjes....=( als het morgen of overmorgen weer zo is ga ik er heen.. ondanks de afstand

Dat vind ik wel onwijs goed van je zeg! Echt respect.

dankjewel.. :j mijn moeder gaat dan ook mee.. ze wil ook een hand helpen.. ze zegt dit is echt voor een 'goed' doel... om die 2 kereltjes weer te vinden

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:47

Dat onthoud ik echt niet hoor. Ik mag al blij zijn als ik ergens 1x heen gereden ben wat voor mij onbekend gebied is en ik daarna nog eens er naar toe zou gaan de route dan uit mijn hoofd wel weet te rijden, maar over achter welke auto ik wel niet rij geloof me dat wordt een dagtaak zeg :o.
Zilfstar schreef:
Weet jij nog van bijv 2 dagen geleden achter welke auto jij wanneer reed? Ik niet in elk geval. Als je van te voren wist dat je op moest letten, is wat anders. Mar als je achter een willekeurige auto rijdt ga je toch niet denken "o ik moet dit onthouden, misschien is hier wel iets mee".

Als ze weer nog ergens rondom Utrecht gaan zoeken wil ik me ook wel aanmelden om mee te helpen zoeken. Moet het dan wel bijtijds weten i.v.m. ik dan even oppas moet regelen.
Laatst bijgewerkt door XFiemoX op 15-05-13 19:51, in het totaal 1 keer bewerkt

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:48

De tijd is idd fout op de beelden, dat moet een uur vroeger zijn. Maar de fout die ze bedoelen is dat ze de beelden verkeerd om hebben laten zien. Hij reed eerst van rechts naar links, is toen gedraaid en terug gereden. Maar dat hebben ze per ongeluk omgedraaid..

sloffiee

Re: 2 broertjes vermist omg Doorn,vader heeft zelfmoord gepleegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:51

Als wij wel gaan mee helpen met zoeken heb ik nog een plek over in de auto
ik kom langs de grotere steden
Heerenveen,meppel,Zwolle,harderwijk
er zou iemand mee kunnen rijden als we gaan

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:51

Ik zou ook niet weten dat ik erachter heb gezeten, maar als je dan een bepaald tijdstip hoort (zeker 's nachts) en de locatie, dan zou ik me wel bedenken of ik daar gereden kan hebben als ik zo'n auto heb.
Dan kan je alsnog melden dat je niets meer weet, gezien hebt of weet ik het.

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:52

Waarom gaan ze niet zoeken over de grens ook? Bij Luxemburg?

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:53

kimberley12 schreef:

Ik denk dat ze verwachten dat de kinderen nog in Nederland zijn? Ik zou anders ook geen argument weten.

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:56

_Cowgirl schreef:
kimberley12 schreef:

Ik denk dat ze verwachten dat de kinderen nog in Nederland zijn? Ik zou anders ook geen argument weten.

Dat zou inderdaad mogelijk zijn, maar er is misschien ook wel een kans dat ze in het buitenland zitten, en de tijd
gaat zo snel voorbij ook....:(

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:57

De politie zal het vast allemaal wel weten en daarbij de Belgische politie is ook op de hoogte net als Duitsland ook is ;) .

Ik hoop gewoon uit de zovele tips die door gebeld zijn via Opsporing verzocht dat daaruit DE gouden tip gewoon tussen zit.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:28

Hoeft niet perse een NL auto te zijn die erachter reed he. Kenteken is immers niet bekend en de kleur is niet zichtbaar echt.
Zo kreeg ik vorig jaar een sms van de politie! Ik bleek op een weg te hebben gereden op een bepaald tijdstip, waar een vluchtauto op dat tijdstip ook reed ( vsn een enorme kraak met geweld).
Was middels de gegevens van mijn gsm duidelijk geworden.. Maar wist echt niet meer hoe of wat.
Nu is t wel zo, stel ik zag een oproep waarin ik mezelf herkende, dan bel je gewoon lijkt me..bedoel, als je om die tijd in je auto zit dan weet je wel dat t om jou ging.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:31

Iedere keer als ik dit topic open hoop ik op goed nieuws, maar nogsteeds, tevergeefs Y;(

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:36

Ik hoop dat ze snel gevonden worden.

XMandylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:37

00peetje00 schreef:
Ik hoop dat ze snel gevonden worden.

Ik ook.

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:44

Zilfstar schreef:
Weet jij nog van bijv 2 dagen geleden achter welke auto jij wanneer reed? Ik niet in elk geval. Als je van te voren wist dat je op moest letten, is wat anders. Mar als je achter een willekeurige auto rijdt ga je toch niet denken "o ik moet dit onthouden, misschien is hier wel iets mee".

We hebben het hier over midden in de nacht dus dan lijkt mij dat je je het beter kan herinneren dan overdag. En geloof me, tussen 01:00 uur en 05:00 rijd er geen kip tussen Rhenen en Doorn. Deze vermissing is het gesprek van de dag. Als je dan toch hoort waar die vader gevonden is dan herinner je je toch wel of jij daar in de buurt bent geweest. Of heb ik zelf een geheugen als een mammoet :+

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:58

Er zou een plek met 2 kruizen ontdekt zijn tijdens de zoektocht door vrijwilligers in Zeist ... Politie is er met speurhonden heen .... Krijg het er heel koud van .....

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:58

@DvanOmmeren: Politie zet gebied van 30 m2 af in #Zeist, nadat vrijwilliger melding maakt van iets verdachts http://t.co/Fn4p3EBl6l #vermistebroertjes

@DvanOmmeren: De politie is met speurhonden onderweg naar het afgezette gebied. Volgens omstanders zouden er twee kruizen zijn gevonden #vermistebroertjes

stefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:00

Oh mijn god.... :-(

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:00

savonds/snachts kan ik qua auto.s ook beter onthouden dan overdag...puur omdat er dan veel minder auto's rijden...

brr t zou toch niet nou ja beter gevonden dan niet gevonden maar even goed -O- ..maar 2 kruizen ? raar

ik moet toch wel even hier wat over zeggen hoor

Citaat:
Vooraf had de organisatie de hoop uitgesproken dat er 200 mensen zouden komen helpen. Dat aantal lijkt inmiddels ruimschoots overtroffen. De politie is aanwezig om de actie in goede banen te leiden.

De vrijwilligers vormen volgens de eerste berichten samen een linie die van Zeist tot in Driebergen loopt. Vervoerbedrijf Connexxion heeft vier verlengde bussen ter beschikking gesteld waarmee de zoekers naar hun locatie zijn gebracht.

wauw wat een samenwerking allemaal van iedereen die er gewoon aan mee wil helpen _/-\o_ en dat zelfs connexion een handje helpt om de vrijwilligers naar de plekken te brengen en terug _/-\o_ ...waar zo een klein landje in nederland al niet goed voor is dit vind ik werkelijk samen staan we sterk
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 15-05-13 21:05, in het totaal 3 keer bewerkt

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:02

Dagmar_1995 schreef:
@DvanOmmeren: Politie zet gebied van 30 m2 af in #Zeist, nadat vrijwilliger melding maakt van iets verdachts http://t.co/Fn4p3EBl6l #vermistebroertjes

@DvanOmmeren: De politie is met speurhonden onderweg naar het afgezette gebied. Volgens omstanders zouden er twee kruizen zijn gevonden #vermistebroertjes

:oo

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:02

Jeetje... echt een heel dubbel gevoel nu... als ze het zijn is er duidelijkheid, maar dat zou dus ook echt betekenen dat ze overleden zijn...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:03

Jeetje, dat klinkt als een doorbraak... Wel een verkeerde :\

Anoniem

Zou het.... Pffff wat een spanning..

stefje

‏@DvanOmmeren Het gaat om een nep graf. Volgens de organisatie is dit het vierde nep graf dat gevonden wordt.

Fenneeee

Bedoelen ze met die kruizen 2 van die kruizen die je ook bij begravenissen ziet in de grond ?

Anoniem

Jezus, hoe ziek ben je dan in je hoofd??