Prins Johan Friso bedolven onder lawine

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Quinc

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 22:14

stef schreef:
Wie zegt dat? Dat werd de eerste dag al gezegd en is nooit bevestigd

Hoezo ben je familie van hem

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 22:15

Cassidy schreef:
De arts sprak van "massieve schade", maar zolang de hersenstam intact is en de patient nog adem kan halen, is hij niet hersendood. Om wakker te worden moet er echter meer gebeuren dan alleen zelfstandig ademhalen.

http://www.wxv.dds.nl/txt_hersendood.html

Idd, hij is niet hersendood

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-12 22:15

Quinc schreef:
stef schreef:

Jij wel dan? :')

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 22:15

Quinc schreef:
stef schreef:

Wat is dit nou voor achterlijke vraag?

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 22:16

Een vraag van iemand die óf het topic niet doorgelezen heeft, óf het nieuws niet heeft gevolgd. Of beide ;)

Quinc

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 22:16

Ik weet 99% zeker dat hij het niet overleefd.

Rinske

Re: Prins Johan Friso bedolven onder lawine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 22:17

Ben jij de arts die hem verzorgt? Wij kunnen de vraag natuurlijk ook omdraaien Quinc. Niemand weet hoe het zal verlopen, de kansen zijn idd klein, maar voorspellen kan niemand...

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 22:18

Nee Quinc, dat dénk je. En mensen kunnen héél lang in coma liggen hoor ;)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 22:18

Hij zal het idd niet overleven. Omdat hij, als hij niet meer wakker wordt, dood zal gaan aan secundaire verschijnselen zoals bijv. een longontsteking, mocht men beslissen om niet te behandelen. Omdat hij, als hij wakker wordt, nooit meer Friso zal zijn omdat er teveel stuk is. Friso is dood. Wat er ligt is een "spacesuit", een leeg omhulsel.
Laatst bijgewerkt door Cassidy op 26-02-12 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-12 22:18

Ik denk dat de meeste mensen ervan overtuigd zijn dat hij het niet overleefT. Maar moet je dat dan zo stellen allemaal?

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 22:19

Het is pas zeker als hij is overleden, tot die tijd weet niemand wat er gebeurd...

Mijn moeder heeft ook een lange tijd in coma gelegen en is er nog steeds _/-\o_

Quinc

GamblersCup schreef:
Een vraag van iemand die óf het topic niet doorgelezen heeft, óf het nieuws niet heeft gevolgd. Of beide ;)

oke echt stoer

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Ik denk eigenlijk ook niet dat hij het overleefd. En áls hij al wakker wordt, is hij er hoogstwaarschijnlijk beroerd aan toe.

In Oostenrijk werden we doodgegooid met de laatste nieuwtjes over Friso... Hoe vaak ik van thuis af ook niet gehoord heb dat ik uit moest kijken voor lawines... :+
Laatst bijgewerkt door Adamootje op 26-02-12 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 22:20

:') Hoe oud ben jij Quinc?

Quinc

GamblersCup schreef:
Nee Quinc, dat dénk je. En mensen kunnen héél lang in coma liggen hoor ;)

Ja oke, dat klopt. Hopelijk haalt die het natuurlijk wel.

Cassidy

Quinc schreef:
GamblersCup schreef:

oke echt stoer

Wat is stoer? Dat jij niet de moeite neemt om alles door te lezen (of een probleem hebt met begrijpend lezen, maar laten we daar niet van uitgaan) of dat iemand dat durft aan te kaarten?

Quinc

Re: Prins Johan Friso bedolven onder lawine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 22:21

Dat ik een probleem heb met begrijpend lezen.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 22:26

En is dat niet zo? Gamblerscup roept namelijk dat je het topic helemaal niet hebt gelezen, ik ben degene die roept dat je niet begrijpend kan lezen. En gezien je reactie ga ik daar namelijk wel aan twijfelen. :x

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 22:28

Wat ik vooral niet begrijp is dat men vindt dat de familie met rust moet worden gelaten. We worden toch niet steeds met de koninklijke familie geconfronteerd omdat we dat leuk vinden? Van mij hoeft er geen familie te zijn die op papier het land regeert waar jaarlijks miljoenen euro belastinggeld naartoe gaat. Maarja, als ik dan toch te zien krijg hoe ze trouwen, kindjes krijgen, rondparaderen met de mooiste pakjes, dure villa's kopen en op vossejacht gaan en op de koffie bij prinsen, sjeiken en presidenten.... dan wil ik ook wel weten hoe het gaat als er iets mis is.

Ik vind dat de bekendheid wel een beetje 'part of the deal' is hoor... als je niet beroemd wilt zijn kun je beter genoegen nemen met een modaal inkomen en een rijtjeshuis.

Quinc

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 22:29

GamblersCup schreef:
:') Hoe oud ben jij Quinc?

Staat op mijn profiel, of ben je niet zo goed in begrijpend lezen

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 22:32

Heeft niks met begrijpend lezen te maken, ik heb gewoon niet in je profiel gekeken. Jammer, mislukte poging :D

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 22:34

sallandval schreef:
Wat ik vooral niet begrijp is dat men vindt dat de familie met rust moet worden gelaten. We worden toch niet steeds met de koninklijke familie geconfronteerd omdat we dat leuk vinden? Van mij hoeft er geen familie te zijn die op papier het land regeert waar jaarlijks miljoenen euro belastinggeld naartoe gaat. Maarja, als ik dan toch te zien krijg hoe ze trouwen, kindjes krijgen, rondparaderen met de mooiste pakjes, dure villa's kopen en op vossejacht gaan en op de koffie bij prinsen, sjeiken en presidenten.... dan wil ik ook wel weten hoe het gaat als er iets mis is.

Ik vind dat de bekendheid wel een beetje 'part of the deal' is hoor... als je niet beroemd wilt zijn kun je beter genoegen nemen met een modaal inkomen en een rijtjeshuis.

Hier zakt mijn broek toch echt van af. Hebben ze nou echt geen recht op privacy? Het is al erg genoeg dat de begravenis van vader of van moeder of van echtgenoot pontificaal op TV verschijnt.

Ben jij per definitie anti-koningshuis, puur omdat het zoveel kost? Reken dan maar eens uit wat een Republiek kost. De President wordt namelijk nog een tiental jaren na zijn ambtsperiode beschermd en bewaakt. Kijk maar naar Amerika. Een ambtstermijn van 4 jaar, dan een andere opvolger, na 4 jaar weer een andere opvolger, 10 jaar bescherming voor een ex-president, en dan meerdere ex-presidenten, dat zijn meer kosten dan wat een koningshuis ons kost.

Het is echt niet zo dat de mensen die in die familie geboren zijn, gekozen hebben voor die functie. Maar ik heb dan liever iemand op de troon die daar zijn leven voor is voorbereid, dan een President die verkozen is, zijn macht misbruikt, na 4 jaar aftreed en het land met de brokken laat zitten. Voorbeelden te over, ook in Europa.
Laatst bijgewerkt door Cassidy op 26-02-12 22:36, in het totaal 2 keer bewerkt

Quinc

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 22:35

Mislukte poging? Wil je spelletje spelen ofzo?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 22:36

Quinc schreef:
Mislukte poging? Wil je spelletje spelen ofzo?

Maak jij er geen spelletje van dan? Geef dan toe dat je niet het hele topic hebt gelezen. Kom je een stuk intelligenter over.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 22:36

Quinc: Ik niet, ik vind je gewoon een beetje kinderachtig reageren, en voor zulke reacties is dit topic niet voor.