stef schreef:Wie zegt dat? Dat werd de eerste dag al gezegd en is nooit bevestigd
Hoezo ben je familie van hem
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cassidy schreef:De arts sprak van "massieve schade", maar zolang de hersenstam intact is en de patient nog adem kan halen, is hij niet hersendood. Om wakker te worden moet er echter meer gebeuren dan alleen zelfstandig ademhalen.
http://www.wxv.dds.nl/txt_hersendood.html
Quinc schreef:GamblersCup schreef:Een vraag van iemand die óf het topic niet doorgelezen heeft, óf het nieuws niet heeft gevolgd. Of beide
oke echt stoer
sallandval schreef:Wat ik vooral niet begrijp is dat men vindt dat de familie met rust moet worden gelaten. We worden toch niet steeds met de koninklijke familie geconfronteerd omdat we dat leuk vinden? Van mij hoeft er geen familie te zijn die op papier het land regeert waar jaarlijks miljoenen euro belastinggeld naartoe gaat. Maarja, als ik dan toch te zien krijg hoe ze trouwen, kindjes krijgen, rondparaderen met de mooiste pakjes, dure villa's kopen en op vossejacht gaan en op de koffie bij prinsen, sjeiken en presidenten.... dan wil ik ook wel weten hoe het gaat als er iets mis is.
Ik vind dat de bekendheid wel een beetje 'part of the deal' is hoor... als je niet beroemd wilt zijn kun je beter genoegen nemen met een modaal inkomen en een rijtjeshuis.