Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heino schreef:Onassa schreef:Maar goed....als jij hier geen berisping oven hebt gehad, dan zegt dat meer over de mods dan over jou in dit geval.
Blijkbaar mogen hier mensen die wel met veel Wilders punten eens zijn (nogmaals, niet alle) afgezeken en gekrenkt worden.
Ik wordt een beetje moe van dit soort gezeik. Ik als GroenLinks-stemmer wordt net zo goed afgezeken en gekrenkt.
sarabande schreef:Je stemt op Wilders omdat je zijn gescheld op anderen leuk vindt, want als je dat niet leuk vindt, dan stem je zeker niet op hem.
sarabande schreef:Die punten van Wilders over zorg etc zijn nergens op gebaseerd.
Ik vind het een dooddoener als iemand zegt daarom op Wilders te stemmen, want b.v. de SP maakt zich daar al jaren veel sterker voor.
Je stemt op Wilders omdat je zijn gescheld op anderen leuk vindt, want als je dat niet leuk vindt, dan stem je zeker niet op hem.
sarabande schreef:Die punten van Wilders over zorg etc zijn nergens op gebaseerd.
Ik vind het een dooddoener als iemand zegt daarom op Wilders te stemmen, want b.v. de SP maakt zich daar al jaren veel sterker voor.
Je stemt op Wilders omdat je zijn gescheld op anderen leuk vindt, want als je dat niet leuk vindt, dan stem je zeker niet op hem.
Heino schreef:sarabande schreef:Je stemt op Wilders omdat je zijn gescheld op anderen leuk vindt, want als je dat niet leuk vindt, dan stem je zeker niet op hem.
Nou zo kan je dat ook weer niet stellen... Ik ben het ook niet met alles wat Femke doet/zegt eens maar toch stem ik er op. Voor mij zou dat wel een enorme afknapper op een partij zijn, het doelbewust kwetsen van anderen. Maar voor anderen weegt dat misschien minder zwaar. Iets met doel heiligt de middelen. Ben ik het absoluut niet mee eens, anderen misschien wel
Heino schreef:sarabande schreef:Je stemt op Wilders omdat je zijn gescheld op anderen leuk vindt, want als je dat niet leuk vindt, dan stem je zeker niet op hem.
Nou zo kan je dat ook weer niet stellen... Ik ben het ook niet met alles wat Femke doet/zegt eens maar toch stem ik er op. Voor mij zou dat wel een enorme afknapper op een partij zijn, het doelbewust kwetsen van anderen. Maar voor anderen weegt dat misschien minder zwaar. Iets met doel heiligt de middelen. Ben ik het absoluut niet mee eens, anderen misschien wel
_sparta_ schreef:En dat is dus al het hele topic de tendens. Je mag alleen met het clubje anti Wilders eens zijn, ben je dat niet komt er van alles voorbij gericht op Wilders stemmer met een negatieve klank. Dit is waarom er al verschillende mensen dit topic hebben verlaten. En dan nog durven jullie stellig aan te halen dat het niet aan de orde is, of dat er ook wat tegen jullie gezegd wordt. Ja, dat is meestal zo als mensen er genoeg van hebben dat ze zich ook verlagen en dezelfde discussie manier aannemen dan wat er gebruikelijk is in een topic. Om daarna te gaan omdat ze zo niet zijn en zich zo ook niet willen gedragen. En het is dan ook erg onaangenaam te zien dat het allemaal maar gewoon kan zonder dat er eens ingegrepen wordt door het beheer.
insun schreef:Hoe denken jullie over marktwerking?
Alet74 schreef:We zullen er wel niet uitkomen wat het onbegrip ten opzichte van PVV-stemmers betreft. Ik snap het niet en zal het wel nooit begrijpen dat mensen op iemand kunnen stemmen die een bevolkingsgroep uitsluit. Dat druist zo tegen mijn gevoel en verstand in.
Lovely schreef:ToN, ook zo'n voorbeeld
Ninx schreef:Jep. En laten we blij zijn dat mensen zichzelf van de kaart spelen door hun partij te vullen met 'onkundigen' en een partijprogramma met de look van 'gatenkaas'. Toch hoop ik dat het eens klaar is met dat gedonder. Want we betalen wel voor de bewaking van dit soort clowns, en het kost kostbare tijd die nuttiger gebruikt kan worden.
Alleen al de sociale omgangsvormen tijden de debatten geven weer dat we met 'achterbuurt-types' te maken hebben in dergelijke partijen.
Ninx schreef:Dat gebeurt al sinds het begin der tijden, 1940/1945, voormalig Joegoslavië, Rusland... overal en nergens gebeurt dit.
Wanneer een land het economisch moeilijk heeft vinden figuren als Wilders vruchtbare grond om hun ideeën te spuien.
Let wel dat een groot deel van de bevolking zich niet heeft verdiept in de politiek, politieke geschiedenis of überhaupt een stukje geschiedenis. De kies-argumenten zijn vaak zo inhoudsvol als een doperwt. Maar helaas mag iedereen stemmen (hard om te zeggen, maar soms voel ik dat zo) en zul je niet kunnen voorkomen dat mensen met iets anders dan hun (soms ontbrekende) verstand kiezen.
Alet74 schreef:Ik vind Rita altijd zo nep overkomen, ik weet niet wat het is tussen mij en haar. Zelfs in Villa Felderhof vond ik haar niet 'echt' (terwijl bijna ieder mens daar leuk en aardig is, op dus RIta en Jan Smit
na), ze acteert zichzelf heel slecht.