Drama in [***]: 15 gewond, 8 doden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 17:24

Amandie schreef:
Ik vind het een beetje oneerlijk voor die man! Het is afschuwelijk wat hij heeft gedaan. Maar om dan al zijn gegevens op internet te zetten. Lijkt me bepaald ook niet echt fijn voor die man!

Oneerlijk vind ik niet de juiste bewoording.. Het gaat ons geen donder aan.. Het interesseert mij niet eens waar hij woont, wat hij voor ontbijt had, of wat voor tatoe hij op z'n reet heeft zitten!

Wij hebben er als samenleving voor gekozen om dergelijke zaken aan de verantwoordelijke instanties overdragen. Wij doen niet aan oog om oog, tand om tand of ieder voor zich! Nu gaan er van die malloten deze gegevens op het internet zetten :roll: Waarom??? Gaan het heel Nederland er even langs om zijn mening te geven? Of gaan we de familie en vrienden (die hier niks aan kunnen doen) het leven zuur maken??? Ga dan een boksbal kopen en daar je frustraties op botvieren.... maar niet op deze manier...

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 17:25

Karin schreef:
Geenstijl.nl heeft niet voor niets als motto 'GeenStijl: Tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend'. Het is maar net waar je voor staat natuurlijk. ;)

En blijkbaar is er vraag naar.. .zolang mensen naar die foto's en filmpjes kijken.. zullen ze het blijven plaatsen..

Amandie

Mensen die de man helemaal belachelijk maken kijk maar eens naar deze foto;

*echt heel walgelijk, en zeer schokkerend!*

Deze man heeft ook gewoon kei veel pijn. En voordat hij een verklaring heeft afgelegt vind ikd at we hem ook met respect moeten behandelen!
Ook al is het afschuwelijk wat hij heeft gedaan!

Moderatoropmerking:
Link naar schokkende foto verwijderd.

Karin

Onassa schreef:
TV Gelderland is alles behalve sensatie belust , geeft alleen verslag weer over zaken die bekend zijn gemaakt.

Ik heb een beter gevoel bij andere mediakanalen. TV Gelderland neem ik wat minder serieus.

Destination

ik vond het ook niet prettig

Iris82

En ja, heel NL is dus ook langs geweest.
Bleek het het verkeerde adres te zijn... 8)7

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 17:26

Ik hoop dat ze diegene kunnen achterhalen die zijn gegevens heeft bekend gemaakt.

Liezel1

Er staan idd foto's op geenstijl.nl waar mijn maag van omdraait....

Yunaa

(heb hier trouwens niet alles gelezen hoor)
Maar bij ons in het dorrup moesten we ook van de burgemeester de activiteiten zoals ringsteken enzo stoppen.. Ik weet wel dat het met dat 'ongeluk' in Apeldoorn heeft te maken.. maar waarom moesten we dan stoppen?
Laatst bijgewerkt door Yunaa op 30-04-09 17:26, in het totaal 1 keer bewerkt

xannemijn

LoveHorses12 schreef:
xannemijn schreef:
Super erg wat er is gebeurt die man is gek.
misschien was die man onder invloed van alchol?

idd!! Daar zit ik ook een beetje aan te denken.. Maarja ze zeggen dat ie 'helder' is..

Wel raar, want je hebt koningen nacht gehad bijna iedereen zit aan de alchol
en misschien is hij zo de auto ingestapt en zonder bij na te denken daarop in te rijden.

Anoniem

Die met die knie...

Amandie

Sammie schreef:
Amandie schreef:
Ik vind het een beetje oneerlijk voor die man! Het is afschuwelijk wat hij heeft gedaan. Maar om dan al zijn gegevens op internet te zetten. Lijkt me bepaald ook niet echt fijn voor die man!

Oneerlijk vind ik niet de juiste bewoording.. Het gaat ons geen donder aan.. Het interesseert mij niet eens waar hij woont, wat hij voor ontbijt had, of wat voor tatoe hij op z'n reet heeft zitten!

Wij hebben er als samenleving voor gekozen om dergelijke zaken aan de verantwoordelijke instanties overdragen. Wij doen niet aan oog om oog, tand om tand of ieder voor zich! Nu gaan er van die malloten deze gegevens op het internet zetten :roll: Waarom??? Gaan het heel Nederland er even langs om zijn mening te geven? Of gaan we de familie en vrienden (die hier niks aan kunnen doen) het leven zuur maken??? Ga dan een boksbal kopen en daar je frustraties op botvieren.... maar niet op deze manier...

Weet niet of dit vervelend naar mij is bedoelt :o.

maar ben het wel volkomen met je eens. Denk dat de familieleden ook erg geschrokken zijn. En dat hij ook echt, als hij het haalt, veel moet uitleggen aan hun! Zoiets valt nooit goed te maken :n

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 17:27

in mijn ogen is het vrij respectloos om nu door te gaan met feesten. ik vind het een goede zaak dat bepaalden evenementen zijn afgelast uit respect naar de slachtoffers.

Amandie

LoveHorses12 schreef:
Maar bij ons in het dorrup moesten we ook van de burgemeester de activiteiten zoals ringsteken enzo stoppen.. Ik weet wel dat het met dat 'ongeluk' in Apeldoorn heeft te maken.. maar waarom moesten we dan stoppen?

Medeleven ;)?

vuurneon

ik vraag mij af in hoeverre je echt helder kan zijn als je met je hoofd met je dak/vooruit hebt geknuffelt...

Yunaa

xannemijn schreef:
Wel raar, want je hebt koningen nacht gehad bijna iedereen zit aan de alchol
en misschien is hij zo de auto ingestapt en zonder bij na te denken daarop in te rijden.

idd!! Dat zou ook nog 'es kunnen. Wist trouwens niet dat er konninginnenacht was :o

Sammie

Amandie schreef:
Mensen die de man helemaal belachelijk maken kijk maar eens naar deze foto;
Moderatoropmerking:
Link naar schokkende foto verwijderd.

*echt heel walgelijk, en zeer schokkerend!*

Vind je het erg?? Daar kijk ik dus niet naar..
Iris82 schreef:
En ja, heel NL is dus ook langs geweest.
Bleek het het verkeerde adres te zijn... 8)7

Nou dat risico loopt je dus ook nog eens.. lekker als je daar woont en ze gooien je ramen in.. Oeps sorry..! :n

Karin

Sammie schreef:
Het gaat ons geen donder aan.. Het interesseert mij niet eens waar hij woont, wat hij voor ontbijt had, of wat voor tatoe hij op z'n reet heeft zitten!...

Idd. Ik had het niet beter kunnen zeggen. Het enige wat mij interesseert is waarom hij dit heeft gedaan.

En daarvoor zal hij eerst uitgebreid verhoord moeten worden. Wat momenteel wat lastig gaat, gezien zijn fysieke toestand. Dus wat dat betreft zullen we helaas nog even in onzekerheid moeten blijven.

Ondertussen kunnen we natuurlijk wel naar hartelust gaan speculeren. Maar zoals gezegd: dat is de mens eigen.

Koppig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 17:28

Babico3 schreef:
O god, wat staan er veel 'enge' foto's op internet. Vooral op geenstijl, vind het inderdaad geen stijl om die allemaal neer te kwakken, want ik heb net foto's gezien waarvan ik wilde dat ik ze niet had gezien..

nou op rtl 4 staan nog veel heftigere fotos, dus ja dan kan je ook wat over rtl 4 zeggen.
trouwens net bekend dat die man bij een beveiligingsbedrijf werkte en is ontslagen en kon zijn huur niet meer betalen, buren zeiden dat het een rustige man was.

Yunaa

Amandie schreef:
LoveHorses12 schreef:

Medeleven ;)?

Oja tuurlijk, dat is waar ook.. :o

Sammie

Amandie schreef:
Weet niet of dit vervelend naar mij is bedoelt :o.

Nee hoor :D Ik las je stukje en haak er op in :)

marrlinde

Iris82 schreef:
marrlinde schreef:
als hij inderdaad een draaiboek had is het wel heel erg verdacht...

Als je ziet dat ie die bus maar op een haar na raakt, dan moet het haast wel met voorbedachte rade zijn denk ik (oeh, das wel speculeren), maar het scheelde maar zo gruwelijk weinig.

ja, vanaf het moment dat ik het hoorde op de radio wist ik, nouja dacht ik gelijk al dat het nooit toevallig of perongeluk kon zijn... :n

Anoniem

ja precies.
respect voor nabestaanden...

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 17:29

Laatste nieuws volgens Geen Stijl is dat het een vader is die zijn kinderen niet meer mocht zien.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 17:29

Nessah schreef:
@slimmerik: Dit is geen ongeluk maar er zijn gewoon mensen,hard gezegd, vermoord terwijl ze hetzelfde feest aan het vieren waren.. Ik heb een naar gevoel in mijn buik en totaal niet in de feeststemming.. als je dat wel hebt vind ik dat raar.. Met enschede,volendam of 11sept heb ik ook geen feest gevierd of iets leuks gedaan..

In Enschede ben ik zelf bij de hulpverlening geweest maar dat wàs ook geen feestdag. (behalve het songfestival)Volendam toen heeft heel Nederland gewoon nieuwjaarsdag gevierd. En 11 september zat ik in Turkije op vakantie.

Je kunt toch zelf kiezen of je wilt feesten of niet? Die jongelui leven al weken naar vanavond toe. Dat gaat door één zo'n idioot niet door..... Dat is gewoon te veel eer. En voor de slachtoffers en hun familie wordt het niet anders imo. Het medeleven is er toch wel.