Topic heeft zich al paar paginas zelf terug normaal gemaakt
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tamorka schreef:Dan trek je zeker wel elke dag schone kleren aan>? Ook nog leuk gedroomd trouwens vannacht by the way?
faye schreef:Nu rook ik nog wel in de kroeg of restaurant, maar dat ziet vaak al redelijk blauw dat mijn siggie niet meer uitmaakt. Als het verboden is, is het verboden. Prima toch? Thuis rook ik ook altijd buiten ivm de kids. Alles went hoor.
Citaat:Geef me 1 reden waarom ik rescpect zou moeten hebben voor rokende mensen die geen rekening met anderen houden?
naadje24 schreef:Citaat:Geef me 1 reden waarom ik rescpect zou moeten hebben voor rokende mensen die geen rekening met anderen houden?
dat bedoel ik dus
respect begint bij respect geven.....als iedereen dus zo koppig blijft blijven het idd 2 kampen en blijft de discussie dus eindeloos en een bijna onmogelijke opgave om normaal te laten verlopen
katiavl schreef:Maar waarom moeten er investeringen zijn in gescheiden ruimtes als het zo gewoon rookvrij ook kan
miss_jumpy schreef:ben benieuwd wat de volgende stap wordt, na een rookvrije horeca?!
http://www.nu.nl/news/1268857/122/Amerikaanse_stad_verbiedt_roken_thuis.html
IKbenEllen schreef:Chiqa, denk je nou WERKELIJK dat je een wetswijziging die er al door is nog kunt wijzigen? Lang niet alle rokers tekenen de petietie, en ze tellen echt niet alle petities bij elkaar op hoor, lijkt me overduidelijk dat het dezelfde mensen betreft.
Het rookverbod op terrassen is pas vorige week toegevoegd ALS DISCUSSIEPUNT en is er -imo terecht- niet doorgekomen.
Maar denk je nou werkelijk dat dat rookverbod nog omgekeerd wordt?
Scum schreef:miss_jumpy schreef:ben benieuwd wat de volgende stap wordt, na een rookvrije horeca?!
http://www.nu.nl/news/1268857/122/Amerikaanse_stad_verbiedt_roken_thuis.html
Klinkt niet verkeerdIk kan me wel voorstellen dat in een flatgebouw buren er last van kunnen hebben. Maar ik denk niet dat ze dit kunnen maken. Is die wet er al door?
katiavl schreef:Ja inderdaad, als het een ander land was had ik gezegd loze feiten. Maar in amerika verschiet ik van niks