Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:DuoPenotti schreef:Denk dat het geile broekje niet grappig en niet geil bedoeld was.
Maar een opmerking van wie loopt er nu in een pyjama rondTrek wat normaals aan.
Want zoals sommige opmerkingen dan niet gepast kunnen zijn trek je ook openbaar niet aan wat je thuis op de bank aan hebt. Dat is ook ongepast.
Sorry maar ik vind het echt ziekelijk hoe je hier een eigen verhaal van maakt.
DuoPenotti schreef:Klopt. Ik zeg dat IK het zo zou zien. Maar jullie waren er ook niet bij. Dus seksistisch is net zo min perse de waarheid.
DuoPenotti schreef:Klopt. Ik zeg dat IK het zo zou zien. Maar jullie waren er ook niet bij. Dus seksistisch is net zo min perse de waarheid.
Urbanus schreef:DuoPenotti schreef:Denk dat het geile broekje niet grappig en niet geil bedoeld was.
Maar een opmerking van wie loopt er nu in een pyjama rondTrek wat normaals aan.
Want zoals sommige opmerkingen dan niet gepast kunnen zijn trek je ook openbaar niet aan wat je thuis op de bank aan hebt. Dat is ook ongepast.
Sorry maar ik vind het echt ziekelijk hoe je hier een eigen verhaal van maakt.
DuoPenotti schreef:Ja het was een geile bal. Dat zonder twijfel.
Maar ook geile ballen zeggen wel een wat sarcastisch. Want ja Ik kan mij niet voorstellen dat juist een geile bal een pyjamabroek sexy vind.
Die ziet liever wat anders.
DuoPenotti schreef:Ja maar dat hij grensoverschrijdend is betekent toch niet bij alles wat hij zegt?
Echt dat is dus precies wat ik al steeds bedoel.
DuoPenotti schreef:Ja maar dat hij grensoverschrijdend is betekent toch niet bij alles wat hij zegt?
Alles word opgeklopt.
Shae schreef:DuoPenotti schreef:Ja maar dat hij grensoverschrijdend is betekent toch niet bij alles wat hij zegt?
Je weet dat hij 'geil broekje' zei en niet 'haha je draagt een pyjama'?
Alles word opgeklopt.
Urbanus schreef:DuoPenotti schreef:Ja maar dat hij grensoverschrijdend is betekent toch niet bij alles wat hij zegt?
Alles word opgeklopt.
Is er misschien een reden dat jij dingen anders ziet dan anderen? Niet aanvallend bedoeld, ik probeer je te begrijpen.
Suzanne F. schreef:DuoPenotti schreef:Ja maar dat hij grensoverschrijdend is betekent toch niet bij alles wat hij zegt?
Alles word opgeklopt.
Hij zal denk ik precies het tegenovergestelde bedoeld hebben. Dat die pyjamabroek dus totaal geen geil broekje was. Maar goed, het maakt eigenlijk niet uit hoe hij het bedoelde. Het was een ongepaste opmerking, sowieso. Niet professioneel.
DuoPenotti schreef:Ongepaste opmerking totaal mee eens.
Maar ongepast is niet automatisch seksistisch. Zelfs niet bij een viezerik als dat.
Dat hij daar niet mocht komen is mij niet bijgebleven.