Hier in de stad gaan alle fietspaden op het grondgebied voorrang krijgen. Maw, ik hou mijn hart al vast voor fietsers die gewoon niet meer naar het verkeer gaan kijken en die gewoon met hun neus op hun telefoon gaan doorrijden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bloemetje75 schreef:Ik merk hier in de grensstreek juist dat het de Belgen zijn die eerst bijna stil gaan staan en dan met het stuur draaiend ook maar het knipperlicht aanzetten. Dit op 70 wegen en binnen de bebouwde kom.
Daar staat tegenover dat de Nederlandse auto's blijkbaar 5 bordjes "70" gezien moeten hebben voor ze harder dan 50 gaan rijden....
Rotondes in België blijft een raar iets... ik ben voor mijn motorexamen de eerste keer gezakt omdat ik de rotonde "op zijn Nederlands" nam....
Ayasha schreef:Ik snap de populariteit van dát lied dus echt niet... Het heeft ongeveer even veel inhoud als de pizzahut.
En de pizzahut heeft dan nog enige amusements-waarde (soort van YMCA dansje).
Schuur_ schreef:Idd, dat dansje van Lais dat je in koppels in een cirkel moest staan en dansen.
In Zaïre ed ken uk eigenlijk niet. Iedereen die bij ons op de scouts, Chiro en KLJ zat wel.
Is dat eigenlijk in NL ook? Jeugdbewegingen waardat er onderling een soort oorlog is zoals Scouts VS Chiro? En de dag van de jeugdbeweging waarbij iedereen in zijn rokje of short naar school ging?
Ik mocht vab mijn moeder nooit bij de een jeugdbeweging. Snapte ik vroeger niet, nu wel. Voedingsbodem voor zuippartijen