Roodvos schreef:Cowboy55 schreef:http://sargasso.nl/zelfverkozen-zijspoor/
Quote: We zullen horen dat ‘de elite ons erbuiten wil houden’, we zullen horen dat ‘de wil van het volk niet gevolgd wordt’, we zullen horen dat ‘ze Nederland niet willen redden’. We zullen misschien nog een doorzichtige poging tot coalitievorming vanuit Wilders zelf krijgen als ze daadwerkelijk de grootste worden. En vervolgens staat de PVV aan de zijlijn. Door haar eigen toedoen en precies volgens plan: buiten de regering kan Wilders wild om zich heen slaan en iedereen overal de schuld van geven, binnen de regering moet hij met z’n billen bloot.
Geniaal. In zijn onvoorspelbaarheid is GW zo voorspelbaar geworden, dat men in augustus al weet wat hij in maart gaat zeggen.
GW zijn voorstel voor een coalitie met PVV, SGP en FvD vind ik wel een horrorcombinatie. De PVV wil alle moslims uitsluiten, en een coalitiepartners wil de vrouwen buitenspel zetten
.
Als VVD zijn coalitie niet voor elkaar krijgt, dan mag de tweede partij het gaan proberen toch?
Ik hoop maar gewoon op een coalitie VVD D66 CDA en eventueel GL oid.. Liefst had ik PvdA erbij gezien, maarja die willen voorlopig niet