Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowboy55 schreef:xSCWx schreef:Trump is zo verschrikkelijk onzeker. Dat merk je in alles wat hij doet en zegt. Ik kan me nog een uitspraak van Michael Moore herinneren, die kwam in een talkshow met Trump. In de kleedkamers, voordat de show begon, zei Trump iets in de strekking van "je gaat me niet belachelijk maken toch?". Kom op, als je dat soort dingen zegt... Hij liegt over zijn vermogen. In 2005 zei hij dat hij 5 á 6 miljard had, terwijl de bank 766 miljoen aangaf (nog geen misselijk bedrag). Toen er werd gevraagd waarom hij niet het juiste bedrag had gezegd, zei hij "dat ligt eraan hoe ik me voel, en hoe ik tegen mezelf aankijk". Komop, zoeen mentaal instabiele man kan je toch geen land laten runnen...
Ik vind dat juist prima. Goede leiders horen aan zichzelf te twijfelen, in elk geval prive. Leiders die niet aan zichzelf twijfelen zijn levensgevaarlijk. Adolf dacht dat ie de slimste mens ter wereld was. Stalin ook. Net als diverse Noord Koreaansemafkezenpresidenten. Sadam. Idi Amin. Ceausescu.
Emmaa_ schreef:Mike pence gelooft in het terug invoeren van conversion therapy, waarbij vooral in het zuiden ook methodes als elektrotherapie gebruikt mogen worden. Literally shocking the gay out of people. Er is heel wat meer mis met hem dan pro life...
janderegelaa schreef:Cowboy55 schreef:
Ik vind dat juist prima. Goede leiders horen aan zichzelf te twijfelen, in elk geval prive. Leiders die niet aan zichzelf twijfelen zijn levensgevaarlijk. Adolf dacht dat ie de slimste mens ter wereld was. Stalin ook. Net als diverse Noord Koreaansemafkezenpresidenten. Sadam. Idi Amin. Ceausescu.
Je vergeet Ghadaffi.
Emmaa_ schreef:Touche. Goed punt. Laat ik het dan lomp-praktisch zeggen: voor de gays geloof ik in California en Canada.Integriteit van het lichaam als argument opwerpen om te zeggen dat shocktherapie er niet in gaat komen maar anti-abortuswetgeving aanpassen wel.. ik zie beide wel gebeuren.
emmaa_ schreef:Overigens heeft Obama vandaag of gister wel iets ondertekend waardoor planned parenthood niet aangetast kan worden
Tivoli schreef:Ik zag even het rijtje opgenoemde dictators en aan het einde daarvan Gandalf met zijn staf. Beelddenker
Cowboy55 schreef:Palmera schreef:
Gandalf lijkt mij dé ideale president voor de VS
Gandalf for president 2020? Wat is zijn positie m.b.t. Same sex marriage? Stel, Sam en Frodo willen trouwen?
Palmera schreef:Cowboy55 schreef:Gandalf for president 2020? Wat is zijn positie m.b.t. Same sex marriage? Stel, Sam en Frodo willen trouwen?
Ik kan natuurlijk niet voor de beste man spreken.Maar ik denk niet dat hij daar heel moeilijk over zou doen.
Ja, klinkt als off-topic.
janderegelaa schreef:Reagan was zelfs een fantastische president die de koude oorlog wist te beëindigen. Het zou mij niets verbazen als Trump het nog best goed gaat doen.