Trump of Clinton

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hilary Clinton vs. Donald Trump

Clinton
1250 (90%)
Trump
130 (9%)

Totaal aantal stemmen: 1380

Anoniem

Re: Trump of Clinton

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 00:43

Mike pence gelooft in het terug invoeren van conversion therapy, waarbij vooral in het zuiden ook methodes als elektrotherapie gebruikt mogen worden. Literally shocking the gay out of people. Er is heel wat meer mis met hem dan pro life...

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 00:48

Cowboy55 schreef:
xSCWx schreef:
Trump is zo verschrikkelijk onzeker. Dat merk je in alles wat hij doet en zegt. Ik kan me nog een uitspraak van Michael Moore herinneren, die kwam in een talkshow met Trump. In de kleedkamers, voordat de show begon, zei Trump iets in de strekking van "je gaat me niet belachelijk maken toch?". Kom op, als je dat soort dingen zegt... Hij liegt over zijn vermogen. In 2005 zei hij dat hij 5 á 6 miljard had, terwijl de bank 766 miljoen aangaf (nog geen misselijk bedrag :+). Toen er werd gevraagd waarom hij niet het juiste bedrag had gezegd, zei hij "dat ligt eraan hoe ik me voel, en hoe ik tegen mezelf aankijk". Komop, zoeen mentaal instabiele man kan je toch geen land laten runnen...

Ik vind dat juist prima. Goede leiders horen aan zichzelf te twijfelen, in elk geval prive. Leiders die niet aan zichzelf twijfelen zijn levensgevaarlijk. Adolf dacht dat ie de slimste mens ter wereld was. Stalin ook. Net als diverse Noord Koreaanse mafkezen presidenten. Sadam. Idi Amin. Ceausescu.

Je vergeet Ghadaffi.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 00:52

Emmaa_ schreef:
Mike pence gelooft in het terug invoeren van conversion therapy, waarbij vooral in het zuiden ook methodes als elektrotherapie gebruikt mogen worden. Literally shocking the gay out of people. Er is heel wat meer mis met hem dan pro life...

Maar als we de Wet van de Grote Getallen volgen is pro life aandachtspunt #1. M.b.t. Electrotherapie durf ik te gokken dat Mad Mike het niet gaat redden. Ik durf zelfs te gokken dat zijn baas daar te mondain voor is. Integriteit van het lichaam heeft ook in Amerika nog waarde. Zelfs onder/na Trump. We gaan misschien terug in de tijd, maar niet zo ver.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 00:56

janderegelaa schreef:
Cowboy55 schreef:

Ik vind dat juist prima. Goede leiders horen aan zichzelf te twijfelen, in elk geval prive. Leiders die niet aan zichzelf twijfelen zijn levensgevaarlijk. Adolf dacht dat ie de slimste mens ter wereld was. Stalin ook. Net als diverse Noord Koreaanse mafkezen presidenten. Sadam. Idi Amin. Ceausescu.

Je vergeet Ghadaffi.

Uiteraard Gandalf ook. Mijn excuses :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 00:56

Integriteit van het lichaam als argument opwerpen om te zeggen dat shocktherapie er niet in gaat komen maar anti-abortuswetgeving aanpassen wel.. ik zie beide wel gebeuren.

Overigens heeft Obama vandaag of gister wel iets ondertekend waardoor planned parenthood niet aangetast kan worden

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 00:59

Gandalf? :')

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 01:02

Emmaa_ schreef:
Integriteit van het lichaam als argument opwerpen om te zeggen dat shocktherapie er niet in gaat komen maar anti-abortuswetgeving aanpassen wel.. ik zie beide wel gebeuren.
Touche. Goed punt. Laat ik het dan lomp-praktisch zeggen: voor de gays geloof ik in California en Canada.

emmaa_ schreef:
Overigens heeft Obama vandaag of gister wel iets ondertekend waardoor planned parenthood niet aangetast kan worden

Good man! +:)+
Laatst bijgewerkt door Cowboy55 op 11-11-16 01:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 01:03

Tivoli schreef:
Gandalf? :')

:D :D :D maak iets engs belachelijk en het wordt minder eng. Harry Potter: Ridiculous!

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 01:06

Ik zag even het rijtje opgenoemde dictators en aan het einde daarvan Gandalf met zijn staf. Beelddenker :))

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 01:10

Tivoli schreef:
Ik zag even het rijtje opgenoemde dictators en aan het einde daarvan Gandalf met zijn staf. Beelddenker :))

:D ook beeldenker :D Ik zie het rijtje nu ook. Nieuw Bokt topic: is Gandalf evil? :D persoonlijk vind ik zijn optreden tegen de Balrog: you shall not pass! Een tikkie fascistoide. Who died and left you in charge Gandalf? :j

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 01:23

Tivoli schreef:

Gandalf lijkt mij dé ideale president voor de VS :D

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 01:28

Arme Gandalf heeft al genoeg gedaan voor een andere soort aarde. Laat de man maar lekker genieten van zijn oude dag in Valinor. :D

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 01:31

Palmera schreef:
Tivoli schreef:

Gandalf for president 2020? Wat is zijn positie m.b.t. Same sex marriage? Stel, Sam en Frodo willen trouwen?

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 01:33

Tytonidae schreef:
Arme Gandalf heeft al genoeg gedaan voor een andere soort aarde. Laat de man maar lekker genieten van zijn oude dag in Valinor. :D

Wie heeft nog meer het gevoel dat we off topic raken? _O- _O- _O-
Bill Clinton = (een oversekste) Gandalf?

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 01:37

Cowboy55 schreef:
Palmera schreef:

Gandalf for president 2020? Wat is zijn positie m.b.t. Same sex marriage? Stel, Sam en Frodo willen trouwen?

Ik kan natuurlijk niet voor de beste man spreken. :+ Maar ik denk niet dat hij daar heel moeilijk over zou doen. :')

Ja, klinkt als off-topic. :')

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 01:41

Palmera schreef:
Cowboy55 schreef:

Ik kan natuurlijk niet voor de beste man spreken. :+ Maar ik denk niet dat hij daar heel moeilijk over zou doen. :')

Ja, klinkt als off-topic. :')

_O- _O- _O- ik ga hikkend van de lach naar mijn mandje. Truste mafkezen!

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 01:42

Bijna vrijdag. Oh wacht! HET IS VRIJDAG!
ik zeg Frodo for president! *\o/*

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 02:01

Met Palin erbij hebben we tenminste de zekerheid dat àls Trump het compleet upfuckt, we toch ook 4 jaar nog gaan kunnen lachen.

Voor mij is Palin echt een toonbeeld van dumbest person alive.

Drifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 02:02

Lord of the rings off-topic? Nee hoor:
Laat Sam de inspiratie zijn voor de na-de-verkiezing-kater:

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 02:43

Ik denk niet dat de Trump-stemmers zich tegen hem gaan keren als hij het verkloot. Daar zijn ze niet kritisch genoeg voor. Niet binnen 4 jaar in ieder geval. Mensen hebben ook de eigenschap dat ze hun eigen ongelijk niet willen toegeven. Wat dat betreft zie ik het dus niet positief in.

De enige mogelijkheid die ik nog zie is dat hij veroordeeld gaat worden in die verkrachtingszaak. Misschien weet hij ook allang dat dat gaat gebeuren en blaast hij daarom zo hoog van de toren.

Oh en voor wie het interesseert: Ik ben terug van het feestje en die vriend was er niet. Ik heb me dus weer eens voor niks druk zitten maken. Er waren wel een paar andere Amerikanen maar dat waren geen Trump-stemmers.

Drifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 02:53

Fijn dat dat gesprek nog even uitgesteld is en je kon relaxen Lindy.

Ik ben het niet met je eens wat support voor Trump betreft. Populariteit vervliegt heel snel daar, zo sta je op 1, en zo wil niemand je meer zien. Hij wordt nu gezien als anders, niet de politici die dingen belooft en het niet doet, hij wordt gezien als iemand die, ook al zijn zijn uitspraken aanstootgevend voor de meesten van ons, eerlijk en recht voor zijn raap is.
Ze zijn klaar met de beroepspolitici die om de hete brij heen draaien en niets veranderen. De verandering die hij heeft beloofd gaat hij niet waarmaken, daarom is hij al begonnen met zijn website aan te passen.

Zodra ze door hebben dat hij zijn verkooppraatjes niet in daden om kan zetten, gaat de glans eraf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 04:55

Emmaa_ schreef:

Volgens mij werkt het zo niet.

Anders zou hij ook iets kunnen ondertekenen waardoor Obamacare niet aangetast kan worden. Of gay marriage, of wat dan ook.

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 07:21

Dat lijkt mij ook enzino.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 08:40

Het homohuwelijk was een besluit van de supreme court, daar kan een president niet aankomen (en de SC zelf zonder verdraaid goede reden ook niet). Obama care weet ik niet precies, dat moet wel makkelijker kunnen omdat dat al jaren een pijnpunt is voor de de republikeinen :=

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 09:40

janderegelaa schreef:
Reagan was zelfs een fantastische president die de koude oorlog wist te beëindigen. Het zou mij niets verbazen als Trump het nog best goed gaat doen.

Een mens moet altijd hoop houden- dus och, wellicht gaat DJT goede dingen doen.

Maar geschiedvervalsing is niet nodig - Gorbatjof heeft zich uitgesloofd om vriendjes te worden en om tot een internationale perestroika te komen.
Accoord, RR ging mee, dat klopt.