2 broertjes vermist (na zelfmoord vader) *update 19/5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:12

Nee, zoals ik het begreep was hij om iets voor één uur in [plaatsnaam], is toen naar Rhenen gereden en gezien op de Rijsbrug. Daarna is hij naar Doorn gegaan, maar dan kom je ook over [plaatsnaam].

KozieZ schreef:
Dat ze de eigenaar zoeken wijst er dus op dat ze het kenteken niet af kunnen lezen. Als ze dat wel hadden gekund, weten ze namelijk zelf meteen van wie de auto is. Ze kunnen het kenteken dus gewoon niet vrijgeven, omdat ze het niet hebben.

Dat gaat nog een hele opgave worden dan..

KozieZ

Re: 2 broertjes vermist omg Doorn,vader heeft zelfmoord gepleegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:13

Zie geen andere reden waarom ze het anders zouden vragen...

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:14

KozieZ schreef:
Zie geen andere reden waarom ze het anders zouden vragen...

Je zult wel gelijk hebben hoor, maar vond het nogal lastig om van het filmpje te zien wat voor een auto het precies was.. Is hier inmiddels al verteld maar het was misschien handiger geweest dit erbij te vermelden voor mensen met 0,0 autokennis like me.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:15

Snap niet dat diegene zich niet meldt! Je weet toch zelf heel prima dat je daar was rond die tijd en in zo'n auto rijdt? Kan me niet voorstellen dat je het ook niet meekrijgt op het nieuws....

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:17

Chubby schreef:
Snap niet dat diegene zich niet meldt! Je weet toch zelf heel prima dat je daar was rond die tijd en in zo'n auto rijdt? Kan me niet voorstellen dat je het ook niet meekrijgt op het nieuws....

Het kan prima dat je het niet meekrijgt hoor en er zullen best mensen zijn die zich niet willen melden.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:18

_Cowgirl schreef:
Nee, zoals ik het begreep was hij om iets voor één uur in Leersum, is toen naar Rhenen gereden en gezien op de Rijsbrug. Daarna is hij naar Doorn gegaan, maar dan kom je ook over Leersum.

KozieZ schreef:
Dat ze de eigenaar zoeken wijst er dus op dat ze het kenteken niet af kunnen lezen. Als ze dat wel hadden gekund, weten ze namelijk zelf meteen van wie de auto is. Ze kunnen het kenteken dus gewoon niet vrijgeven, omdat ze het niet hebben.

Dat gaat nog een hele opgave worden dan..

Dat is raar... Dan zou je niet verwachten dat hij over de a73 is teruggereden, dan is de kortste weg over de rijnbrug naar leersum, iig via rhenen. Bijzonder verhaal.

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:22

Hoor net op het rlt nieuws dat de organisatie van de vrijwillgers zeggen dat hun zoektocht nu zinloos is geweest en voor niets omdat de politie nu pas met de kleding en schoenen naar buiten komt.
Ze hebben namelijk bruine schoenen gevonden in het bos maar hebben daar geen aandacht aan besteed.
Sorry hoor maar volgens mij snap ik nu iets niet! Als je dat aantreft dan laat je het toch zoiezo checken door de politie of in ieder geval melden? Ze moeten zoiezo rekening houden met het feit dat ze niets aantreffen, word daarna dan ook de hele zoektocht als zinloos beschouwd?

Kan hier even niet bij met mijn hoofd :+

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:22

Het is buiten z'n route om al een bijzonder verhaal. Zoals bekend gemaakt heeft hij alles goed uitgestippeld dus waarom zou het niet kunnen denk ik dan. :o Ik hoop dat de politie meer camera beelden vrij gaat geven.

Om nog even terug te komen op het filmpje. Het lijkt dus of de auto aan het eind van het filmpje om gaat draaien / stilstaan, klopt dit?

cinn87 schreef:
Hoor net op het rlt nieuws dat de organisatie van de vrijwillgers zeggen dat hun zoektocht nu zinloos is geweest en voor niets omdat de politie nu pas met de kleding en schoenen naar buiten komt.
Ze hebben namelijk bruine schoenen gevonden in het bos maar hebben daar geen aandacht aan besteed.
Sorry hoor maar volgens mij snap ik nu iets niet! Als je dat aantreft dan laat je het toch zoiezo checken door de politie of in ieder geval melden? Ze moeten zoiezo rekening houden met het feit dat ze niets aantreffen, word daarna dan ook de hele zoektocht als zinloos beschouwd?

Kan hier even niet bij met mijn hoofd :+

Dat van die schoenen vind ik ontzettend raar en dom dat ze daar niets over gezegd hebben. 8)7 Come on! Als je twee schoenen vind en zeker met zo'n verhaal dan meld je dit toch, wie zet er nou 2 schoenen even random in een bos?

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:38

Lijkt me ook een onzin verhaal van die schoenen. Daarbij is vorige week al aangegeven dat ze die berg/wandelschoenen zoeken, dat is geen nieuws van gisteren. En die andere schoenen had hij aan, dus die kunnen ze niet gevonden hebben.

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:38

Precies, ik dus ook. Daarom zet ik ook mijn vraagtekens achter de vrijwilligers die zoeken, hoe goed bedoelt ook, begrijp me niet verkeerd.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:39

Dat van die schoenen is ook al een poos bekend.

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:39

KozieZ schreef:
Lijkt me ook een onzin verhaal van die schoenen. Daarbij is vorige week al aangegeven dat ze die berg/wandelschoenen zoeken, dat is geen nieuws van gisteren. En die andere schoenen had hij aan, dus die kunnen ze niet gevonden hebben.

Bedoel je dat het van mij een onzin verhaal is of van die vrijwilliger? Ik hoor het namelijk net met mijn ogen oren bij het rtl nieuws van 4 uur.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:45

cinn87 schreef:
KozieZ schreef:

Bedoel je dat het van mij een onzin verhaal is of van die vrijwilliger? Ik hoor het namelijk net met mijn ogen oren bij het rtl nieuws van 4 uur.

Van de vrijwilligers bedoelen ze.
Dat van de schoenen was namelijk al veel eerder bekend dan de kleren die bekend werden gemaakt, daarom lijkt het alsof de vrijwilligers dit zouden zeggen omdat ze niets gevonden hebben oid.

Al zou het niet bekend zijn gemaakt, dan zou ik alsnog melden dat ik schoenen gevonden heb.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:51

Jeetje wat een gedoe allemaal zeg. Geloof dat de puzzelstukjes nooit op zijn plaats zullen vallen, heel sneu maar het zij zo.

Wat een onduidelijkheden allemaal en keer op keer weer een nieuwe verwarring :o.

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:53

Ja nu snap ik hem.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:08

XFiemoX schreef:
Jeetje wat een gedoe allemaal zeg. Geloof dat de puzzelstukjes nooit op zijn plaats zullen vallen, heel sneu maar het zij zo.

Wat een onduidelijkheden allemaal en keer op keer weer een nieuwe verwarring :o.

Dat komt vooral dat iedereen speculeert, daardoor ontstaat veel onduidelijkheid tussen wat gespeculeerd is en wat de feiten zijn.

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:35

Chubby schreef:

Mischien hoorde diegene er wel bij...
je weet het maar nooit

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:38

Weet jij nog van bijv 2 dagen geleden achter welke auto jij wanneer reed? Ik niet in elk geval. Als je van te voren wist dat je op moest letten, is wat anders. Mar als je achter een willekeurige auto rijdt ga je toch niet denken "o ik moet dit onthouden, misschien is hier wel iets mee".

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:39

ze zeggen nu dat er iets fout is gegaan met die beeld.. kwa tijd oid..

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:40

sloffiee schreef:
ze zeggen nu dat er iets fout is gegaan met die beeld.. kwa tijd oid..

Maar op dat beeld is toch wel de Getz te zien?

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:41

Er zijn ook genoeg mensen die geen radio en t.v. hebben.Die weten dus van niets,of vrienden,buren of kennissen moeten het toevallig wel gezien hebben en weten dat het om die auto gaat.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:42

Ik onthoud ook niet als ik in een auto zit achter welke auto ik heb gereden (als m'n ouders rijden dan :')). Zeker na een week kan ik me dat niet meer herinneren. :o
Laatst bijgewerkt door Eunomia op 15-05-13 19:43, in het totaal 2 keer bewerkt

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:42

ik heb nu onwijs veel spijt... mijn moeder had gezegt dat ik me gewoon op had moeten geven om mee te zoeken vanavond.. naar die 2 kereltjes....=( als het morgen of overmorgen weer zo is ga ik er heen.. ondanks de afstand

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:43

sloffiee schreef:
ik heb nu onwijs veel spijt... mijn moeder had gezegt dat ik me gewoon op had moeten geven om mee te zoeken vanavond.. naar die 2 kereltjes....=( als het morgen of overmorgen weer zo is ga ik er heen.. ondanks de afstand

Dat vind ik wel onwijs goed van je zeg! Echt respect.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:44

Daarom zeg ik al niet veel meer en moeten we het gewoon door de politie uit laten zoeken ;)
_Cowgirl schreef:
XFiemoX schreef:

Dat komt vooral dat iedereen speculeert, daardoor ontstaat veel onduidelijkheid tussen wat gespeculeerd is en wat de feiten zijn.