Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shellyke schreef:Heino als ik in de V&D, C&A, Hema etc naar het toilet ga staan daar echt geen buitenlanders de toiletten te poetsen. Net als andere gebouwen. En er zullen er best zijn die dat werk doen, maar ga me niet vertellen dat zij de enige zijn.
Redneck1 schreef:ik denk ook niet dat het in het voordeel is van de economie als er een linkse regering zou komen ,ze geven nu al aan dat ze geen twaalf miljard willen bezuinigen en het dus weer voor zich uit willen schuiven, daarnaast wil Samson ook nog eens een rendementbelasting in gaan voeren van 40% , dus hoe jaag je het grote geld het land uit
sarabande schreef:Redneck1 schreef:ik denk ook niet dat het in het voordeel is van de economie als er een linkse regering zou komen ,ze geven nu al aan dat ze geen twaalf miljard willen bezuinigen en het dus weer voor zich uit willen schuiven, daarnaast wil Samson ook nog eens een rendementbelasting in gaan voeren van 40% , dus hoe jaag je het grote geld het land uit
Door 1 1/2 jaar met de PVV te gedogen en de hele economie stil te leggen zodat zelfs mensen met wat geld dat niet uitgeven maar op de bank zetten omdat de MP voortdurend iedereen bang staat te maken in zijn wekelijkse sombere praatjes die hij met zijn gulle lach presenteert.
Redneck1 schreef:ook een heel groot deel schuld ligt bij de media
Sammie schreef:SP, Groenlinks en PVDA vind ik niet een degelijk kabinet. Groenlinks moet lekker oppositie blijven voeren, zijn ze beter in dan regeren. Lijkt ook steeds meer een draaipartij te worden.. (lijkt besmettelijk te zijn in Den Haag). Geef mij maar midden(links).
Redneck1 schreef:en ik denk dat aan de bangmakerij van nederland ook een heel groot deel schuld ligt bij de media
Sammie schreef:Als dat werkelijk zo is, dan is Wilders toch wel de clown van Nederland
Rinske schreef:Ik ben bang dat -mocht hij weer mee gaan regeren- hij al zijn standpunten weer laat varen. Net zoals de vorige keer.
sarabande schreef:Het is de trent in Europa he, in Frankrijk ook een totale omslag naar links. Toch zou het beter voor de economie zijn als er een neutraal kabinet komt nadat Rutte 1 1/2 jaar de boel heeft stilgelegd om Geert terwille te zijn.
Dat Rutte nu roept dat hij het won werk verkeer niet gaat belasten en GL dat alleen voor het openbaar vervoer niet wil doen is verkiezingsretoriek, ze hebben het vastgelegd en aan Europa ter goedkeuring gepresenteerd, dus na de verkiezingen zeggen ze weer dat ze er toch niet onderuit kunnen.