Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lauren_ schreef:Ik vermoed dat als de familie voor euthanasie kiest, wat mijn keuze zou zijn er naar buiten gebracht zal worden dat hij zelf overleden is. Als euthanasie naar buiten komt staan al die fijne gelovige partijen op zijn kop. Wie reanimeert er nou 50 minuten als je weet wat de gevolgen zijn? Dat begrijp ik echt niet, kans van slagen reanimatie is toch al klein.
arans schreef:Dat bedoelt ze er ook mee.
Ze kunne hem pas doodverklaren als ze hem hebben opgewarmd en dan nog steeds dood is.
russel schreef:Wat een zuurheid...
simodi schreef:arans schreef:Dat bedoelt ze er ook mee.
Ze kunne hem pas doodverklaren als ze hem hebben opgewarmd en dan nog steeds dood is.
Het stond genoemd bij reanimeren ... dat opwarmen wat jullie bedoelen is pas veel later in het ziekenhuis om de patient uit coma te laten ontwaken en staat dus los van het reanimeren.Maar ik snap wat bedoeld wordt!
russel schreef:Wat mij wel opvalt is dat men in Nederland nogal snel een behandeling staakt....vraag mij af of dit in het buitenland ook zo wordt gedaan...en hij is tenslotte niet in Nederland...hier kan er dus weer geen coma patient verzorgd worden die ouder dan 25 is......dan tel je niet meer mee....
russel schreef:Wat mij wel opvalt is dat men in Nederland nogal snel een behandeling staakt....vraag mij af of dit in het buitenland ook zo wordt gedaan...en hij is tenslotte niet in Nederland...hier kan er dus weer geen coma patient verzorgd worden die ouder dan 25 is......dan tel je niet meer mee....