Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wranglerbutt schreef:@Lovely: Ik vond het juist niet erg subtielmaar wel erg duidelijk!
Wranglerbutt schreef:Ik ben al jaren lid van de SP, maar de komende Tweede Kamerverkiezingen gaat mijn stem naar Job!
Heino schreef:Windhond, jammer dat je de reputatie van PVV-stemmers nog even naar beneden moet halen. En het dan maar raar vinden dat mensen niet zo'n hoge pet op hebben van PVV-stemmers
De hele krant staat hier trouwens zo'n beetje vol met Bos en Cohen. Wat zo'n opstap al niet teweeg kan brengen zeg!
windhond schreef:Ik naar beneden halen . Komop zeg. De enige mening die jullie willen horen is jullie eigen mening. Zodra er hier een "rechts" persoon komt springen jullie erop als een bok op een haverkist. Net zolang door blijven drammen tot die persoon het topic maar verlaat door maar met kwetsende en neerbuigende opmerkingen te komen.
windhond schreef:Als je de mening van een ander niet kan/wil respecteren dan heb je niks te zoeken in een discussietopic.
Vond je de opmerking van Sarabande tegen Onassa niet kwetsend dan?!
sarabande schreef:Ik reageer op een opmerking van Onassa, dat ze later wat anders zegt of bedoelt en reuze beledigt doet, betekent niet dat ik fout zat.
Het zou je sieren om eens gewoon bij het onderwerp te blijven en je wellicht wat beter op de hoogte te stellen voor je iets post.
windhond schreef:Ik rellen ? Ja tuurlijk jullie dulden gewoon echt geen tegenspraak dat is het hele probleem. Er werd door Heino om een voorbeeld gevraagd. Dan geef ik die en dan is het (uiteraard) weer niet goed.
Onassa schreef:Er word nu gewoon maar verwacht als je bij je demente moeder op bezoek bent datjij als bezoek zijnde de hele woonkamer maar even in de gaten wil houden omdat er elders nog mensen zitten te wachten om geholpen te worden.
Dit kan toch niet in een land als Nederland????
sarabande schreef:Onassa schreef:Er word nu gewoon maar verwacht als je bij je demente moeder op bezoek bent datjij als bezoek zijnde de hele woonkamer maar even in de gaten wil houden omdat er elders nog mensen zitten te wachten om geholpen te worden.
Dit kan toch niet in een land als Nederland????
Hier reageerde ik op, voor dat iedereen mijn uitspraak weer laakbaar vindt.
Dat je klaagt omdat personeel je vraagt een oogje in het zeil te houden, want dat staat er, dat vond ik nogal kinderachtig.
Later legde ze uit dat ze dat niet zo bedoelde etc etc, maar op dat moment had ik alleen deze tekst.
Krips schreef:Ik heb juist al een tijd geleden gezegd dat mensen zich wel heel erg snel aangevallen voelen. Ik zeg nergens dat iemand dom is. Ik reageer wel op de stellingen en argumenten omdat ik het er gewoon niet mee eens ben. Dat is niets persoonlijks. Wel spreek ik van discriminatie. En dat neem ik niet terug. Ik vind meneer Wilders discriminerend en dat kan ik prima onderbouwen.
Onassa schreef:Ik zal hier nog 1 keer op in gaan.
Het lijkt me toch duidelijk dat en daar ging het toen ook over, dat er veels te weinig verplegent personeel is.
Dat er mensen, zoals mijn moeder toendertijd, gewoon een hele dag in een zwaar natte luier moesten zitten met alle gevolgen vandien omdat er maar 1 is op 3 kamers.
Ik had zwaar medelijden ook met diegene, want die meid rende zich de benen onder haar gat vandaan en nog kwam ze niet aan alle taken toe waarvan mijn moeder een schrijnend voorbeeld was.
Als ik dan bij mijn moedertje op bezoek kom, wil ik er voor haar zijn , maar vaak lukte dat niet omdat er geen leiding was in die kamer en waar andere bewoners die ook dement waren elkaar soms in de haren vlogen.
Dan kan ik niet blijven zitten en het schouwspel zomaar aanzien, dus ik greep dan in (hoewel ik daar absoluut niet voor opgeleid ben en misschien een hele foute toenadering zocht), dat mag toch niet hoeven te gebeuren?
Alle andere begrepen die tekst van mij wel en gaven ook aan dat jou opmerking niet echt gepast was.
Dan zoet zoiets wel pijn wetende van mezelf dat ik juist WEL handel en nu voor mij pa ook de mantelzorg op me neem wat betekent dat ik bepaalde stappen die ik nu graag in mijn leven zou willen zetten niet kan doen zolang mijn pa nog leeft (en ik hoop dat die beste man 100 word hoor), dus als er iemand is die zich dan niet boven zijn stand voelt, ben ik dat wel.
Maar goed....als jij hier geen berisping oven hebt gehad, dan zegt dat meer over de mods dan over jou in dit geval.
Blijkbaar mogen hier mensen die wel met veel Wilders punten eens zijn (nogmaals, niet alle) afgezeken en gekrenkt worden.
Verder voor mij nu zand erover.
Onassa schreef:Maar goed....als jij hier geen berisping oven hebt gehad, dan zegt dat meer over de mods dan over jou in dit geval.
Blijkbaar mogen hier mensen die wel met veel Wilders punten eens zijn (nogmaals, niet alle) afgezeken en gekrenkt worden.