Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nessah schreef:Wat zal zo iemand denken die zoiets doet.. 38 jaar een heel leven nog voor je,geen strafblad oid.. Ik hoop dat deze man zijn operatie overleeft zodat hij een goede verklaring kan geven.. Ik, en veel met mij, willen weten waarom..
Op teletekst (ned1,pag 104 geloof ik of 204) staat dat hij in kritieke toestand is.. Maar ik hoop toch dat hij overleeft.
Mango_ schreef:Sharon89 schreef:En dus?! Ik vind het allemaal wel erggg eng dichtbij komen!!
Eng dichtbij?Ik snap niet waar je nu bang voor bent. Denk je dat die man morgen weer in z'n auto stapt oid? Kom op zeg...
Sammie schreef:slimmerik schreef:Ben bang dat er op veel plaatsen hierdoor vanavond ook nog eens ongeregeldheden uitbreken ....
Dat zegt genoeg over hoe beschaafd deze mensen dan zijn en waar hun normen en waarden liggen.....
Zou jij lekker gaan feesten terwijl je weet wat er gebeurd is? En dat vooral hoe en waarom....? Ik niet hoor![]()
Je krijgt die mensen er niet mee terug, maar je zend wel als land een signaal uit!
Citaat:Veel mensen kunnen daar niks aan doen hoor! Mijn zus was in het centrum van Tilburg koninginnendag aan het vieren. Had haar drie kwartier geleden aan de telefoon en die wist nog van niks! En zo zullen er duizenden mensen zijn die sochtends de vlag uit hebben gehangen, en daarna vertrokken zijn naar een andere locatie.
Shiloh schreef:Sammie schreef:Echt zot dat geen stijl daar aan meewerktZegt weer genoeg over deze mensen en de website
Ze doen hun naam in ieder geval eer aan ...
Cameee schreef:Nessah schreef:Wat zal zo iemand denken die zoiets doet.. 38 jaar een heel leven nog voor je,geen strafblad oid.. Ik hoop dat deze man zijn operatie overleeft zodat hij een goede verklaring kan geven.. Ik, en veel met mij, willen weten waarom..
Op teletekst (ned1,pag 104 geloof ik of 204) staat dat hij in kritieke toestand is.. Maar ik hoop toch dat hij overleeft.
Hoop ook dat hij het overleefd...
Babico3 schreef:O god, wat staan er veel 'enge' foto's op internet. Vooral op geenstijl, vind het inderdaad geen stijl om die allemaal neer te kwakken, want ik heb net foto's gezien waarvan ik wilde dat ik ze niet had gezien..