Drama in [***]: 15 gewond, 8 doden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 17:19

Dat geenstijl er aan meewerkt vind ik niet verbazend (wel jammer, ik vind geenstijl een erg kwalijke, vervelende site die meer schade dan goed doet, maar dat is een mening die ik al een tijd heb en waar niets aan veranderd is.)
Wel vind ik het jammer dat de bokkers er ook aan meedoen, en ik hoop dan ook dat de mods de gegevens weer weghalen, en de mensen dit voortaan hier niet willen plaatsen. Het is nergens voor nodig, je bereikt er niks mee maar je kunt er wel mensen erg mee kwetsen.

Destination

zo vier je nog Koninginnedag en zo lig je op straat/ ben je dood

Amandie

Ik vind het een beetje oneerlijk voor die man! Het is afschuwelijk wat hij heeft gedaan. Maar om dan al zijn gegevens op internet te zetten. Lijkt me bepaald ook niet echt fijn voor die man!
Vind ook dat sommige mensen hier een beetje moeten op moeten letten over hoe ze dingen hier neerzetten. Want hoe zou jij het vinden als alles op internet staat.
En we weten nog niet eens de reden!

Oke, het is verschikkelijk, maar om dit dan te gaan doen. Sorry gaat mij te ver!

Sky

Nessah schreef:
Wat zal zo iemand denken die zoiets doet.. 38 jaar een heel leven nog voor je,geen strafblad oid.. Ik hoop dat deze man zijn operatie overleeft zodat hij een goede verklaring kan geven.. Ik, en veel met mij, willen weten waarom..
Op teletekst (ned1,pag 104 geloof ik of 204) staat dat hij in kritieke toestand is.. Maar ik hoop toch dat hij overleeft.

Hoop ook dat hij het overleefd...

Karin

Iris82 schreef:
Ik kan het wel hoor (adresgegevens uit het RDW halen) ;)

Niet dat ik dat zou misbruiken.
Maar ik kan het wel. (voor mn werk)

Dat lijkt me de normaalste zaak van de wereld, dat je dat soort gegevens niet misbruikt. Zouden meer mensen moeten doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 17:20

Mango_ schreef:
Sharon89 schreef:
En dus?! Ik vind het allemaal wel erggg eng dichtbij komen!!

Eng dichtbij? :7 Ik snap niet waar je nu bang voor bent. Denk je dat die man morgen weer in z'n auto stapt oid? Kom op zeg...

ze zegt toch niet dat ze het eng vind, alleen eng dichtbij...

Als ik zou lezen dat hij uit De Meern kwam zou ik toch ook even 2x knipperen :P

Net zoals mensen dit zich aantrekken omdat het in Nederland is gebeurd. Als in Oeganda een automobilist op een belangrijke politicus zou rijden het niemand iets geboeid zou hebben :P
Afstand werkt nu eenmaal toch in op je gevoel..

Iris82

Liezel1 schreef:
Dat bedoel ik. Maar iemand die "gewoon" op de site van de RDW kijken, krijgt die gegevens NIET te zien....

Tja, ik denk dat er altijd wel iemand is die even snel wil scoren en deze gegevens dus aan websites aan gaat bieden. Maar ik zal me nooit tot zoiets verlagen. :n

slimmerik

Sammie schreef:
slimmerik schreef:
Ben bang dat er op veel plaatsen hierdoor vanavond ook nog eens ongeregeldheden uitbreken ....

Dat zegt genoeg over hoe beschaafd deze mensen dan zijn en waar hun normen en waarden liggen.....

Zou jij lekker gaan feesten terwijl je weet wat er gebeurd is? En dat vooral hoe en waarom....? Ik niet hoor :n

Je krijgt die mensen er niet mee terug, maar je zend wel als land een signaal uit!

Een signaal naar wie? Weet je hoeveel doden er dagelijks in het verkeer vallen?

Het is verschrikkelijk zonder meer. Maar verandert niets aan de situatie. Laat de jongelui die zich wekenlang verheugd hebben op het feest van vanavond toch gewoon feesten.

marrlinde

als hij inderdaad een draaiboek had is het wel heel erg verdacht...

raar allemaal..

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 17:21

Triest hoor,, ik zit nou zo'n filmpie te kijken op youtube. &dat golf ding kan nog aardig hard vaart nemen (of is het geen golfie?) Zie zelfs een politie hond heel die wagen af snuffelen!

Liezel1

LoveHorses12 schreef:
Triest hoor,, ik zit nou zo'n filmpie te kijken op youtube. &dat golf ding kan nog aardig hard vaart nemen (of is het geen golfie?) Zie zelfs een politie hond heel die wagen af snuffelen!

Suzuki Swift.

Anoniem

O god, wat staan er veel 'enge' foto's op internet. Vooral op geenstijl, vind het inderdaad geen stijl om die allemaal neer te kwakken, want ik heb net foto's gezien waarvan ik wilde dat ik ze niet had gezien..

Shiloh

Ik vind dat de feesten in grote delen van het land in gemoedelijke sfeer gewoon door moet gaan eigenlijk.

Hmm, laat ik het zo zeggen, als ik daar had gestaan en nu zwaar gewond in het ziekenhuis had gelegen, of zelfs overleden was, zou ik het ontzettend ontroerend vinden als het land zo met mij mee denkt. Maar ik zou ook willen dat mensen toch nog een "leuke" dag hebben. Je geeft die man toch alleen maar meer zijn zin door het hele land lam te leggen. Kijk, als men weet van de situatie (want bijvoorbeeld zoals ik al zei, mijn zus wist van niks) vind ik dat je best in een gemoedelijke sfeer toch van je dag mag genieten.

In gedachten en met respect bij de slachtoffers stil staan, vind ik niet tegen "het toch nog proberen van een leuke dag" in gaan eigenlijk.

Onassa

TV Gelderland is alles behalve sensatie belust , geeft alleen verslag weer over zaken die bekend zijn gemaakt.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 17:22

LoveHorses12 schreef:

het is een suzuki swift uit 1992

Nessah

@slimmerik: Dit is geen ongeluk maar er zijn gewoon mensen,hard gezegd, vermoord terwijl ze hetzelfde feest aan het vieren waren.. Ik heb een naar gevoel in mijn buik en totaal niet in de feeststemming.. als je dat wel hebt vind ik dat raar.. Met enschede,volendam of 11sept heb ik ook geen feest gevierd of iets leuks gedaan..

Yunaa

Liezel1 schreef:
LoveHorses12 schreef:

Suzuki Swift.

O dat kan ook nog,, :(:) Maar wat gaat dat ding hard..

berdien85

Citaat:
Veel mensen kunnen daar niks aan doen hoor! Mijn zus was in het centrum van Tilburg koninginnendag aan het vieren. Had haar drie kwartier geleden aan de telefoon en die wist nog van niks! En zo zullen er duizenden mensen zijn die sochtends de vlag uit hebben gehangen, en daarna vertrokken zijn naar een andere locatie.

Dat zeg ik ook niet hoor.. Ik wist het ook nog niet zo lang. Dus dat ze allemaal nog buiten hangen, tsja kan men ook niet helpen.

Iris82

marrlinde schreef:
als hij inderdaad een draaiboek had is het wel heel erg verdacht...

Als je ziet dat ie die bus maar op een haar na raakt, dan moet het haast wel met voorbedachte rade zijn denk ik (oeh, das wel speculeren), maar het scheelde maar zo gruwelijk weinig.

xannemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 17:23

Super erg wat er is gebeurt die man is gek.
misschien was die man onder invloed van alchol?

Mango_

Shiloh schreef:
Sammie schreef:
Echt zot dat geen stijl daar aan meewerkt :roll: Zegt weer genoeg over deze mensen en de website :roll:

Ze doen hun naam in ieder geval eer aan ...

Letwel dat de eersten die alle gegevens online hebben gezet, mensen op twitter.com zijn geweest! Wat gewoon hartstikke normale Nederlanders zijn.. zegt dus niet alleen wat over geenstijl.

Charica

Cameee schreef:
Nessah schreef:
Wat zal zo iemand denken die zoiets doet.. 38 jaar een heel leven nog voor je,geen strafblad oid.. Ik hoop dat deze man zijn operatie overleeft zodat hij een goede verklaring kan geven.. Ik, en veel met mij, willen weten waarom..
Op teletekst (ned1,pag 104 geloof ik of 204) staat dat hij in kritieke toestand is.. Maar ik hoop toch dat hij overleeft.

Hoop ook dat hij het overleefd...

Ik vraag mij ook af waarom hij het heeft gedaan. Maar ik denk dat als ie het overleefd, en de reden verteld waarom hij het heeft gedaan, dat dat geen voldoening geeft aan de nabestaanden. Dat is vaak met dit soort dingen zo.
Toch ben ik nieuwsgierig ^^

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 17:24

xannemijn schreef:
Super erg wat er is gebeurt die man is gek.

idd!! Daar zit ik ook een beetje aan te denken.. Maarja ze zeggen dat ie 'helder' is..

Iris82

xannemijn schreef:

Misschien ook niet...

Daar kun je echt niets over zeggen...

Karin

Babico3 schreef:
O god, wat staan er veel 'enge' foto's op internet. Vooral op geenstijl, vind het inderdaad geen stijl om die allemaal neer te kwakken, want ik heb net foto's gezien waarvan ik wilde dat ik ze niet had gezien..

Geenstijl.nl heeft niet voor niets als motto 'GeenStijl: Tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend'. Het is maar net waar je voor staat natuurlijk. ;)