Nathalie schreef:Sorry Kelly, ik vind dat je jezelf een beetje tegenspreekt.
Hierboven zeg je dat in elke bevolkingsgroep wel rotte appels zitten (waar je gelijk in hebt) en de post daarvoor scheer je moslims-jongens wel ontzettend over een kam.
Ik ken, gelukkig, geen één jongen zoals het type dat jij beschrijft...
Maar dat je schrijft 'altijd veel meisjes regelen voor de seks, in die bmw's van hun, en ook altijd meerdere vriendinnen hebben, altijd vreemd gaan' en ga zo maar door....
Nu de vraag aan jou; hoeveel jongens als dit ken jij persoonlijk? En misschien wel het belangrijkste, hoe en waarom ken je ze?
Want GODZIJDANK heeft mijn vriend geen vele meisjes voor de seks, geen bmw, geen andere vriendin naast mij, gaat nooit vreemd etc etc. En zo is zijn hele familie niet. Zo is onze hele vriendengroep niet.
Als ik mensen zulke uitspraken hoor doen, vraag ik me altijd af waar het vandaan komt. Waardoor kom jij in contact met jongeren als dit?
Het is maar net hoe je het bekijk, in mijn bericht voor mijn andere bericht somde ik 1 ding op dat moslim jongens dat doen maar dan spreek ik dus als een rotte appel in 1 bevolkingsgroep of niet ?
Volgensmij vertelde ik ook net dat een meisje die ik kan (heel goed persoonlijk kan) met een moslim ging en daar dus problemen mee kreeg (zoals in mijn andere bericht beschreven staat) en hoor ik wel van meer meiden hier. En met uitgaan altijd precies hetzelfde verhaal. Bedoel het zal wel allemaal aan mij liggen maar waarom hoor ik dan de negatieve dingen altijd ? dat is dan mijn vraag
En je hoeft je absoluut niet aangevallen te voelen ofzo hoor. Bedoel ben blij dat jouw vriend dat niet doet.
Snap je wat ik bedoel ?