x_Marr schreef:Jammer dat je me direct een puber noemt
Moet ik jou dan maar een vieze gore roker gaan noemen omdat je rookt?
Jij bent toch een puber?
......Vieze gore roker ....heel volwassen......
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Marr schreef:Jammer dat je me direct een puber noemt
Moet ik jou dan maar een vieze gore roker gaan noemen omdat je rookt?
Chiqa schreef:Famke........je heb PB.
tamorka schreef:Nah, saaie boel wordt het hier. Alles wordt nu uitgevochten via pb en hier wordt verder niets zinnigs meer gezegd of gereageerd.
Chiqa schreef:Fijn Katia dat je etentje zo geslaagd was!
Wat heb je gegeten?
katiavl schreef:frietjes met zalm,
tamorka schreef:Nah, saaie boel wordt het hier. Alles wordt nu uitgevochten via pb en hier wordt verder niets zinnigs meer gezegd of gereageerd.
Chiqa schreef:Er wordt niets uitgevochten per PB hoor, we hebben juist een heerlijek discussie zonder stoorzenders,
waar ik dit topic ook ooit voor geopend had.
katiavl schreef:En wat is onze missie dan?
Shadow0 schreef:Ja, gelezen, en ik snap nog steeds niet waarom je zo'n topic zou plaatsen op een discussieforum waarop iedereen z'n mening mag geven - en dan verbaasd zijn als men dat ook daadwerkelijk doet?
famkeY schreef:Een forum is toch niet altijd bedoelt voor discussie? Ik zie persoonlijk een forum waarbij je mensen ontmoet met bepaalde overeenkomsten. Paardrijden bijvoorbeeld of in dit geval roken.
famkeY schreef:Shadow0 schreef:Ja, gelezen, en ik snap nog steeds niet waarom je zo'n topic zou plaatsen op een discussieforum waarop iedereen z'n mening mag geven - en dan verbaasd zijn als men dat ook daadwerkelijk doet?
Een forum is toch niet altijd bedoelt voor discussie? Ik zie persoonlijk een forum waarbij je mensen ontmoet met bepaalde overeenkomsten. Paardrijden bijvoorbeeld of in dit geval roken.
Citaat:Motivatie en toelichting op het forum
Dit forum is bedoeld om de discussies
famkeY schreef:Nou daar sla je de spijker op zijn kop....wij hoeven niets uit te vechten! Ik weet niet wat jullie missie is in dit topic maar uitvechten doe ik niet aan. Het is wel lekker rustig en gezelliger via de PB.
tamorka schreef:MAar hier is het niet gezellig meer.
tamorka schreef:En rustig hoeft van mij niet.
.
Snoevie schreef:volgens mij staat in de regels dat je overal je mening mag geven,weet het niet zeker hoor....