Moest hier ineens aan denken...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ann schreef:Mag ik vragen hoe jij weet wat er in dat dagboek staat? Dat staat gewoon in de krant?
Omdat het dan onderstaand stukje tegenspreekt?
Citaat:In het dagboek vertelt ze nl dat Gerry helemaal niet betrokken is bij de kinderen en dat ze alles zelf moet doen (en dit blijkt ook uit het deel wat ik gisteren vertaalde en in het gedrag wat hij op vakantie vertoonde). Ze noemt daarin ook de kinderen hysterisch, en vertelt hoe Maddie met haar hyperactiviteit alle krachten uit haar zoog. Het dagboek was in beslag genomen om te onderzoeken (niet op de inhoud) en de inhoud mag alleen gebruikt worden op nadrukkelijk verzoek van de rechter. Dit soort dingen vallen, evenals ongeopende brieven, onder dubbelgeheimhoudingsrecht. Of hoe ze dat ook noemen in Nederland.
Mistic schreef:De enige verklaring die ik heb (is puur hypothetisch) is dat de McCanns belastende dingen hebben die de vrienden, die nu mee werken, flink zou schaden.
Misschien zou het onderzoek geholpen zijn als ze de achtergrond van iedereen eens flink onder de loep nemen.
Lusitana schreef:Ja, met speurhonden en de McCanns hadden dus en wichelroede loper ingehuurd.
En er is nu opnieuw onderzoek gedaan.
kekaro schreef:ja precies...gossie...zou ze misschien toch nog leven denk je dan, dat het 1 grote geldjacht is, ik hoop het ergens zo hè dat ze nu "gewoon" bij een kennis of tante ofzo is...dat ze haar via via via naar het buitenland hebben gekregen of iets
nou ja laat mij maar gaan haha mijn fantasie slaat op hol
we wachten af...
Mistic schreef:Volgens mij bedoel je zo'n apparaat die eruit ziet als een bodemvlakker (die ze gebruiken om zand gelijk te maken bij het aanleggen van een stoep) die kan zien wat er tot een bepaald aantal meters onder de grond ligt. Volgens mij werkt zo'n apparaat op warmte/kleuren.
Lusitana schreef:Carolinef schreef:zo mega groot is Luz niet, je hebt er het centrum waar de Ocean club is gevestigd en dat ligt misschien800m van het strand met kleine boulevard zodra je eigenlijk het cenrtun uitrijdt in de rinchting van de kust dan zit je gelijk op het platteland met vervallen boerderijtjes, als je Luz uitrijd richting Lagos (waar wij hebben gewoond, op de berg uitkijkend op Luz) zit je gelijk op moderne weg , een Nationale weg soort snelweg maar dan nog net niet, tsja en dan heb je de grootste naastliggend steden wel gehad, rondom is veel berglandschap met her en der n doprje maar waar de toeristen eigenlijk niet komen, op de bij de nationale weg liggende campings na.
luz staat bekend als een engels dorp, er zitten ook meer engelsen met zaken (waaronder Mirage, en de Ocean club) dan dat er portugezen zitten gehuisvesd.
Dank je voor de uitleg. Maar hoe in het zicht ligt die kerk, daar gaat het om? En als gezegd, wat betreft de sociale controle, ik denk niet dat men veel acht slaat op de engelsen en de engelsen ook niet op elkaar.
Mistic schreef:Volgens mij bedoel je zo'n apparaat die eruit ziet als een bodemvlakker (die ze gebruiken om zand gelijk te maken bij het aanleggen van een stoep) die kan zien wat er tot een bepaald aantal meters onder de grond ligt. Volgens mij werkt zo'n apparaat op warmte/kleuren.