Even flink wellicht jarenlang in angst leven.
Even flink je familie wellicht nooit meer terug zien?
Even flink wellicht geen vers eten meer kunnen eten Ivm nucleair.
Even flink....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daks schreef:Even flink pijn doen met z'n allen![]()
Even flink....
Daks schreef:Even flink pijn doen met z'n allen![]()
Even flink....
BeFunny schreef:Daks schreef:Even flink pijn doen met z'n allen![]()
Even flink....
Het probleem is dat er nu al mensen in angst zitten. Het nu traag gaat. Maar Poetin is gewoon in Oorlog met alles wat tegen hem is.
Het moet alleen nog even dalen bij mensen dat wij als land, als EU en als NAVO het niet eens zijn en dus gewoon al deelnemer zijn aan dit conflict.
Het enige wat we nu doen is rekken en wachten op anderen die het voortouw nemen.
Ga nou maar gewoon met alles wat we hebben de strijd aan. Des te eerder zijn we er vanaf en kunnen we de Oekraïners nog recht aankijken. En helpen met de wederopbouw van dat land. Wat we ook bij de Baltische staten hebben gedaan. De crisis komen we wel weer te boven en de oorlog gaan we hier niet veel van merken.
Daks schreef:Daar geloof jij niks van maar die kans is wel degelijk aanwezig.
Die raketten gaan verder dan enkel Oekraïne of Polen. Ook cyberoorlogen kennen geen grenzen en kunnen ons feitelijk gijzelen. Het is niet even flink zijn
_San87_ schreef:BeFunny schreef:
Even flink pijn doen met z'n allen![]()
Even flink....
Het probleem is dat er nu al mensen in angst zitten. Het nu traag gaat. Maar Poetin is gewoon in Oorlog met alles wat tegen hem is.
Het moet alleen nog even dalen bij mensen dat wij als land, als EU en als NAVO het niet eens zijn en dus gewoon al deelnemer zijn aan dit conflict.
Het enige wat we nu doen is rekken en wachten op anderen die het voortouw nemen.
Ga nou maar gewoon met alles wat we hebben de strijd aan. Des te eerder zijn we er vanaf en kunnen we de Oekraïners nog recht aankijken. En helpen met de wederopbouw van dat land. Wat we ook bij de Baltische staten hebben gedaan. De crisis komen we wel weer te boven en de oorlog gaan we hier niet veel van merken.
Als we met alles wat we hebben de strijd aan gaan, is er geen aarde meer.
BeFunny schreef:Ik doel met alles wat we hebben. Om te redden wat we hebben.
En hem gewoon geen ruimte meer geven.
Als we afwachtend blijven krijgt hij de kans om meer te slopen.
Dat moet nu klaar zijn.
En ik ben van mening dat we kunnen laten zien door Oekraïne toe te laten dat we er klaar mee en klaar voor zijn. In Oekraïne kan hij de strijd al niet aan. Laat staan als we daar met groot geschut klaar staan voor hem.
Dat we zijn volk gelijk beloven dat we als EU ook hun erbovenop helpen.
Dat Japan die samenwerkt met VS daar in die hoek even de boel op stelten gaat zetten en bij Rusland vanuit de Baltische staten een invasie komt van Jewelste. Kiev omsingeld door het legioen van Oekraïne die zich volledig daarop kunnen richten.
En de Navo die vanuit de lucht alles wat maar verdacht is neerhaalt. Bruggen afsluiten. Grote marine schepen die de boel tegenhouden. En Rusland volledig isoleren. Naar wat ik begreep ligt alles gewoon klaar hiervoor.
Nou dan valt er nog weinig oorlog te voeren hoor. Daar ben ik echt niet bang voor.
Sunnda schreef:En dan gaat de gevaarlijke onberekenbare maniak zich natuurlijk direct overgeven!![]()
Maar gelukkig, voor Nederland is er maar 1 hele grote vuile bom nodig en dan gaan we rustig in de komende 40 jaar dood aan stralingsziektes..
Droom verder befunny.
BeFunny schreef:Als hij die had willen gebruiken dan had hij dat gedaan![]()
Als we daar bang voor blijven heeft bij een vrijbrief voor alles wat hij maar wil
_San87_ schreef:BeFunny schreef:Ik doel met alles wat we hebben. Om te redden wat we hebben.
En hem gewoon geen ruimte meer geven.
Als we afwachtend blijven krijgt hij de kans om meer te slopen.
Dat moet nu klaar zijn.
En ik ben van mening dat we kunnen laten zien door Oekraïne toe te laten dat we er klaar mee en klaar voor zijn. In Oekraïne kan hij de strijd al niet aan. Laat staan als we daar met groot geschut klaar staan voor hem.
Dat we zijn volk gelijk beloven dat we als EU ook hun erbovenop helpen.
Dat Japan die samenwerkt met VS daar in die hoek even de boel op stelten gaat zetten en bij Rusland vanuit de Baltische staten een invasie komt van Jewelste. Kiev omsingeld door het legioen van Oekraïne die zich volledig daarop kunnen richten.
En de Navo die vanuit de lucht alles wat maar verdacht is neerhaalt. Bruggen afsluiten. Grote marine schepen die de boel tegenhouden. En Rusland volledig isoleren. Naar wat ik begreep ligt alles gewoon klaar hiervoor.
Nou dan valt er nog weinig oorlog te voeren hoor. Daar ben ik echt niet bang voor.
Met die manier van vechten is er geen Russisch volk over. Dat zal dus ook nooit zo gebeuren en dat moet je ook niet willen. De Russen zijn hier ook slachtoffer.
Sunnda schreef:BeFunny schreef:Als hij die had willen gebruiken dan had hij dat gedaan![]()
Als we daar bang voor blijven heeft bij een vrijbrief voor alles wat hij maar wil
En als hij Oekraine had binnen vallen had hij dat zeker in 2008 al gedaan?
Wat een vreemde redenering.
BeFunny schreef:Als hij die had willen gebruiken dan had hij dat gedaan![]()
Exitium schreef:BeFunny schreef:Als hij die had willen gebruiken dan had hij dat gedaan![]()
Nee, hij weet dat als hij die gebruikt, dat de Navo wél op de deur klopt. Als de Navo Rusland nu de oorlog zou verklaren, is er voor Poetin geen reden meer om ze niet in te zetten
BeFunny schreef:_San87_ schreef:
Met die manier van vechten is er geen Russisch volk over. Dat zal dus ook nooit zo gebeuren en dat moet je ook niet willen. De Russen zijn hier ook slachtoffer.
Lees jij wel?
Ik heb het over isoleren.
Rusland terug dringen naar Rusland en daar houden. En doen ze daar pogingen om de lucht in te gaan dan boem. Maar dat is dan hun keuze.
Popstra schreef:Als je terug kijkt naar al het slechts wat deze man op z’n geweten heeft ( ook het vergiftigen met de dood tot gevolg van tegenstanders)
Is het toch eigenlijk ongelovelijk deze man niet door een elite eenheid af gemaakt kan worden!?
Ik bedoel, Bin Laden konden ze opsporen tot ver in zijn grotten in de woeste gebergtes en te pakken nemen. Met satellieten kunnen ze alles en iedereen af kijken, luisteren enz en via satellieten zelfs vernietigen.
Het zou toch prachtig wezen Putin ook een aanslag niet overleefde!?
Citaat:De belangrijkste Russische oppositieleider Aleksej Navalny heeft vanmorgen tijdens een hoorzitting vanuit de gevangenis gezegd dat hij gekant is tegen de Russische inval in Oekraïne. Hij noemde het “een manoeuvre dat de aandacht moet afleiden van de economische stilstand en sociopolitieke problemen in Rusland”.
BeFunny schreef:Lees jij wel?
Rusland terug dringen naar Rusland en daar houden. En doen ze daar pogingen om de lucht in te gaan dan boem. Maar dat is dan hun keuze.
En het gebruiken van nu lesuren wapens is zelfmoord. Dus dat zie ik toch echt niet zo snel gebeuren .
_San87_ schreef:BeFunny schreef:Lees jij wel?
En het gebruiken van nu lesuren wapens is zelfmoord. Dus dat zie ik toch echt niet zo snel gebeuren .
Nog iets. Je weet dat er geen mogelijkheden zijn om afgeschoten kernraketten tegen te houden, toch? Eenmaal afgeschoten gaan ze af. Of in de troposfeer/stratosfeer, of op de grond.