Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Coloured schreef:LukieBradley schreef:Op Facebook gaat nu dit rond:
[ [url=m/1KgffK.png]Afbeelding[/url] ]
Ik kan niet vertalen maar degene die het deelde zei dat het een oproep was van een gevonden meisje wat niet meer wist hoe of wat?
Heb je een link naar dit bericht?
Coloured schreef:LukieBradley schreef:Op Facebook gaat nu dit rond:
[ [url=m/1KgffK.png]Afbeelding[/url] ]
Ik kan niet vertalen maar degene die het deelde zei dat het een oproep was van een gevonden meisje wat niet meer wist hoe of wat?
Heb je een link naar dit bericht?
Memories schreef:Gingen geruchten rond dat er een persconferentie zou komen, die zijn door de politie zelf inmiddels de kop ingedrukt: 'zolang ze nog niet gevonden is er geen aanleiding voor een persconferentie'.
Vrees dus voor het moment dat ze wel een persco gaan aankondigen
Martine_R schreef:Ik vind het zo erg dat als ze gevonden zou worden, haar familie niet eens de mogelijkheid zou hebben om haar nog te zien en écht afscheid te kunnen nemen. Als je haar niet dood gezien hebt lijkt het me zó moeilijk om het feit te ''accepteren'' dat ze écht dood is..
vibabu schreef:Martine_R schreef:Ik vind het zo erg dat als ze gevonden zou worden, haar familie niet eens de mogelijkheid zou hebben om haar nog te zien en écht afscheid te kunnen nemen. Als je haar niet dood gezien hebt lijkt het me zó moeilijk om het feit te ''accepteren'' dat ze écht dood is..
Hoe bedoel je dat? Dat de familie haar niet meer mag zien?
LottieLover schreef:Ik vroeg me iets af, stel de verdachte verteld zn advocaat wat er is gebeurd... moet de advocaat dan zn mond houden?