Sammie schreef:
Wat verschrikkelijk voor dat kind!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vibabu schreef:Dat is inderdaad wel een heel vaag verhaal in het ADVind het ook niet het beste stuk geschreven trouwens. Om even kort samen te vatten; een gezin wordt uitgezet en heeft er voor gezorgd dat een kind er niet is waardoor ze "hopen" dat zij daarom niet uitgezet worden?
Dat was wat ik ook bedoelde elektra63. Ga gewoon in op wat iemand zegt zonder diegene dom/asielknuffelaar ed te noemen. Reageer op wat iemand zegt ipv iemand in een hokje te plaatsen. Oftewel, laat iedereen in z'n waarde en ga geen oneliners over anderen roepen. Zo vind ik het ook heel raar als iemand roept 'die heb ik allang op negeerstand gezet, lekker laten praten en niet op reageren' Heel flauw. En nu houd ik over normaal en respectabel discussieren op. Ik ga er van uit dat iedereen oud en wijs genoeg is om een normale discussie te voeren.
vibabu schreef:Dat is inderdaad wel een heel vaag verhaal in het ADVind het ook niet het beste stuk geschreven trouwens. Om even kort samen te vatten; een gezin wordt uitgezet en heeft er voor gezorgd dat een kind er niet is waardoor ze "hopen" dat zij daarom niet uitgezet worden?
ravellie schreef:Daarom ben ik blij dat wij het AD week naar weekend abbo hebben omgezet.
Beter voor mijn bloeddruk.
En tegenwoordig moet je de krant toch al lezen met een emmer Prozac naast je
Electra63 schreef:Dit vind ik een voorbeeld van rellen en opfokken. Waarom zou Cowboy niet mogen reageren in dit topic?
gohya schreef:Ik begrijp niet waarom die mensen pas na 5 jaar terug moeten naar Armenië? is daar oorlog geweest?
Thesserd schreef:Sja en dan vraag ik me af, waar zit 'em die 5 jaar in? Zit er dan te weinig personeel op of...?
gohya schreef:Dan word het hoog tijd dat ze dát gaan veranderen.Dit is toch onmenselijk om gezinnen na zoveel jaar pas gaan uitzetten!