2 broertjes vermist (na zelfmoord vader) *update 19/5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 14:27

Je bedoelt niet zo'n ding?
Afbeelding

gohya

Re: 2 broertjes vermist omg Doorn,vader heeft zelfmoord gepleegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 14:28

Ja zoiets ongeveer maar dan midden in het bos.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 14:29

Chocobroodje, weet jij dat misschien?
Ik ben er te lang niet geweest om zulke details te onthouden.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 14:36

En ik bedoel niet dat het bos daar langs het spoor precies loopt,maar wel in de buurt van het bos.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 14:37

Op de vorige pagina stond dat ze de route eerder bekend hadden moeten maken. Volgens mij kon dit niet doordat het veel tijd en werk kostte om de route uit te zoeken. Overigens is daar nu weer het een en ander aangepast.

De kleding had wel eerder vrijgegeven mogen worden ja! Dat had ik misschien de dag erna al gedaan omdat mensen het dan misschien beter zouden herinneren.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 14:44

Miepie77 schreef:
Traiectum schreef:
Denk je echt dat de politie/overheid dealtjes sluit over de ruggen van twee vermiste jochies :?

opsporingverzocht was ook boos dat de politie dat filmpje liet zien waarop overvallers een juwelier doodschoten en zo zijn er in het verleden meer dingen geweest die gebeurden en waardan mee gewacht werd tot opsporingverzocht, politie zei het zelf

Politie doet veel, maar die kleding en die brief hadden ze al eerder kunnen melden, net als de route.

Als je gewoon even het hele topic leest dan zie je dat de brief al veel eerder gemeld is. Zoek maar terug op mijn berichten, er is wel degelijk iets over gezegd door Bernard Jens in de eerste uitzending over de vermissing.

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 14:52

Ze zullen, voordat ze informatie naar buiten brengen, dit eerst willen checken. Oa om verstoring van sporen ed tegen te gaan, en om te kijken of die informatie uberhaupt wel mogelijk is. Bewust informatie achterhouden in zo'n acute zaak, daar geloof ik niets van.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 15:02

14.00 uur: De moeder van Ruben en Julian wenst via Facebook het schoolvoetbalteam van de Kerckenboschschool in Zeist veel sterkte. "Ik weet zeker dat Ruben het erg vindt dat hij er niet bij is, maar hij zou het veel erger vinden als het door hem niet door zou gaan," schrijft ze.

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 15:06

Och mama.... Wat moet je allemaal doormaken |(

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 15:17

14.45 uur: "De beelden van het eethuis in Leersum waarop de auto van Jeroen Denis te zien is, zijn in de verkeerde volgorde op tv getoond." Volgens de eigenaar van het café reed de auto eerst in de richting van Doorn en toen ervandaan. De politie heeft beelden van de periode erna opgevraagd, om te zien of Denis nog een keer te zien is.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 15:22

Het leek mij juist dat hij aan het einde van het filmpje pas omdraaide en de auto die naar links reed een andere auto was. :+

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 15:30

chocobroodje schreef:
14.00 uur: De moeder van Ruben en Julian wenst via Facebook het schoolvoetbalteam van de Kerckenboschschool in Zeist veel sterkte. "Ik weet zeker dat Ruben het erg vindt dat hij er niet bij is, maar hij zou het veel erger vinden als het door hem niet door zou gaan," schrijft ze.

wauw respect dat ze dit kan opbrengen zeg! pffff

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 16:49

Citaat:
15.00 uur: Ook de klok bij de camerabeelden van Leersum zorgt voor verwarring. De opnamen zijn een uur eerder gemaakt dan werd aangenomen, dus om 0.56 uur. Dat is ongeveer drie kwartier vóór de auto van Jeroen Denis in Rhenen werd gesignaleerd.

Citaat:
15.45 uur: De reddingshonden uit België komen niet naar Zeist. De vrijwilligers zeggen dat ze door de politie zijn verzocht om thuis te blijven. "Als de politie zoiets vraagt dan zullen ze daar een goede reden voor hebben."

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 16:53

Hmm, dat eerste is erg apart..

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 16:56

Dat eerste lijkt me overigens wel 'beter', want hoe vroeger het tijdstip hoe meer mensen iets gezien kunnen hebben.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 17:03

_Cowgirl schreef:

Hoezo? Cameratijdsaanduiding zal nog op wintertijd hebben gestaan.

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 17:03

Citaat:
16.17 uur: Groepjes van acht tot tien speciaal getrainde mariniers gaan opnieuw bosgebieden tussen Rhenen en Doorn afspeuren. Aanleiding voor de nieuwe zoekactie is de grote hoeveelheid tips die de politie uit dat gebied binnenkrijgt

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 17:20

Ibbel schreef:
_Cowgirl schreef:

Ik bedoel meer dat hij dus nog is terug gereden vanuit [plaatsnaam] naar Rhenen. ;)

Jindai schreef:
Citaat:
16.17 uur: Groepjes van acht tot tien speciaal getrainde mariniers gaan opnieuw bosgebieden tussen Rhenen en Doorn afspeuren. Aanleiding voor de nieuwe zoekactie is de grote hoeveelheid tips die de politie uit dat gebied binnenkrijgt

Fijn dat er zoveel, toch bruikbare, tips zijn binnengekomen!
Jindai schreef:
Dat eerste lijkt me overigens wel 'beter', want hoe vroeger het tijdstip hoe meer mensen iets gezien kunnen hebben.

Dat zeker.
Laatst bijgewerkt door Eunomia op 15-05-13 17:31, in het totaal 2 keer bewerkt

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:02

Citaat:
17.05 uur: Politie betreurt verwisselen camerabeelden in zaak Ruben en Julian. Foutje door snelheid, meldt woordvoerder in U Vandaag. Het belangrijkste is dat de jongens gevonden worden, onder meer door de automobilist te vinden die achter Denis reed.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:04

Jindai schreef:
Citaat:
17.05 uur: Politie betreurt verwisselen camerabeelden in zaak Ruben en Julian. Foutje door snelheid, meldt woordvoerder in U Vandaag. Het belangrijkste is dat de jongens gevonden worden, onder meer door de automobilist te vinden die achter Denis reed.

Dan is het wel handig om een kenteken vrij te geven! :') Maar zo zie ik het dan weer.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:05

Al zouden ze een kenteken hebben, zouden ze de automobilist ook wel kunnen traceren. Zo denk ik dan weer.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:08

Utixo schreef:
Al zouden ze een kenteken hebben, zouden ze de automobilist ook wel kunnen traceren. Zo denk ik dan weer.

Dat is waar, maar het lijkt me sowieso handiger om dat bekend te maken. Er zijn wel meer mensen met zo'n auto. :+

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:11

Ibbel schreef:
_Cowgirl schreef:

Hij is dus aangekomen bij de rijnbrug in rhenen, toen naar leersum gereden en daarna nog van leersum teruggereden naar rhenen en daarna weer teruggereden naar doorn om zelfmoord te plegen.
Dat is apart...

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:11

Dat ze de eigenaar zoeken wijst er dus op dat ze het kenteken niet af kunnen lezen. Als ze dat wel hadden gekund, weten ze namelijk zelf meteen van wie de auto is. Ze kunnen het kenteken dus gewoon niet vrijgeven, omdat ze het niet hebben.