Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babsiej schreef:Gisteren op Amsterdam Amstel..
PvdA staat rozen uit te delen, en ik weiger dus.. Ik zei ook eerlijk ik stem geen pvda.
Gaat ze hele smeekbede houden![]()
ahh toe nouu aahhh toeee we moeten Rutte uit t torentje halen..
" euh die wil ik er juist inhouden, ik stem VVD"
Vind het wel een rare bedoening... dat mensen daar nog staan te flyeren etc naja dat snap ik wel maar je geeft toch wat je geven wil en dan klaar.
Ze was iig fanatiek, dat dan weer wel
Rinske schreef:purny schreef:VVD en CDA willen de lonen in de zorg bevriezen. Ik nodig hem van harte uit om een dagje mee te lopen op mijn werk.
Ik ook, en dan tellen we de blaren op hun voeten aan het einde van de dag.
purny schreef:Misschien omdat het overgrote deel het breed heeft en niet werkzaam is in de zorg? Iemand op mijn msn gaat ook VVD stemmen morgen, heb hem even uitgelegd hoe ik over de VVD denk en waarom ik er niet op stem. En nu reageert ie niet meer....
gummie schreef:Vibabu & Vala: aangezien er een coalitie moet worden gevormd, en een coalitie met de PVV zo goed als uitgesloten lijkt, zou je dat als een verloren stem kunnen beschouwen...
gummie schreef:purny schreef:En ik ga hard lachen als hij mee mag op onze zwaarste dementerende afdeling. Kijken hoe blauw hij is de volgende dag.
Sinds wanneer is dat om te lachen dan? Buiten dat ik dat geestdodend werk vind, begrijp ik niet waarom iemand Rutte daar zou willen zien... Wat bewijst dat dan?
moos24 schreef:gummie schreef:Vibabu & Vala: aangezien er een coalitie moet worden gevormd, en een coalitie met de PVV zo goed als uitgesloten lijkt, zou je dat als een verloren stem kunnen beschouwen...
Misschien wel, maar je laat wel zien wat je wil. En om dan te gaan stemmen op iets waar je zelf niet echt achter staat, geeft dan ook niet zo'n prettig gevoel lijkt mij.
Air schreef:Geestdodend werk?
Dit laat toch wel behoorlijk zien hoe zulks werk onderschat wordt...
Rinske schreef:purny schreef:VVD en CDA willen de lonen in de zorg bevriezen. Ik nodig hem van harte uit om een dagje mee te lopen op mijn werk.
Ik ook, en dan tellen we de blaren op hun voeten aan het einde van de dag.
Vala schreef:Geen enkele stem is weggegooid, wat een onzin!
gummie schreef:purny schreef:En ik ga hard lachen als hij mee mag op onze zwaarste dementerende afdeling. Kijken hoe blauw hij is de volgende dag.
Sinds wanneer is dat om te lachen dan? Buiten dat ik dat geestdodend werk vind, begrijp ik niet waarom iemand Rutte daar zou willen zien... Wat bewijst dat dan?
purny schreef:Het programma van de VVD is gewoon de rijken voor de rijken en de arme mensen mogen het allemaal maar uitzoeken en moeten steeds vaker naar de voedselbank gaan. Rutte beweert dat er geen armoede is in N, nou dan mag hij eens door het centrum lopen, dan zal je zien hoeveel mensen staan te bedelen.
vibabu schreef:Ariebren schreef:Maar in de poll staat de vvd nog steeds bovenaan.
pvv als tweede, maar dat is een weggegooide stem.
Waarom is dat een weggegooide stem? Het is toch wel gebleken dat Wilders een volwaardig politicus is.