Fiffill schreef:Er zullen vast mensen zijn die zich verdiept hebben in Wilders en nog op hem stemmen, eigenlijk vind ik dat nog erger dan dat ze het hele programma niet gelezen hebben. Wilders gaat niks bereiken, hij blaat alleen maar. Dat zie je ook al aan het feit dat 'ie nou ineens zijn breekpunt heeft laten vallen.
Ik quote mezelf even:
Citaat:Ik vind het juist goed dat hij concessies wil doen om te gaan regeren. Met meerdere partijen is dat nu eenmaal noodzakelijk om samen tot een oplossing te komen, en als je dan in een mogelijke coalitie de enige partij bent die vast wil houden aan de AOW-leeftijd, is het niet in het landsbelang om daaraan vast te houden. Dat hij daar nu water bij de wijn wil doen, getuigt mi alleen maar van een realistisch beeld dat het al moeilijk genoeg wordt om een goede coalitie te vormen.
Ik heb me trouwens verdiept in het programma en heb tot op het laatste moment getwijfeld of ik op ze zou stemmen. Ze hebben echt wel goede punten. Maar juist de mensen die het hardst gillen tegen Wilders, hebben over het algemeen niet het hele programma doorgenomen, maar alleen de islam-punten. Uiteindelijk heb ik VVD gestemd, omdat ik denk dat het belangrijker is dat de VVD de grootste is én omdat ik vind dat de WW moet worden ingekort.