Joran v/d Sloot verdacht van moord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 18:47

BE_GENTLE schreef:
en wat ik ook stom vind is dat nu opeens alle oude dosieren open gegooit worden van vermiste meisjes en dit op joran afgeschoven word, slaat na mijn mening nergens op alsof hij de enigste niet goed bij de hoofd los lopende man is in de wereld.

D'r wordt niks afgeschoven, er wordt alleen onderzocht of hij er iets mee te maken kan hebben omdat hij op tijdstip van vermissing daar in de buurt was.
Ik vind het raar dat dat "raar" gevonden wordt, bij Dutroux hoorde je daar niemand over klagen.

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/ ... naar.dhtml

BE_GENTLE

Re: Joran v/d Sloot verdacht van moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 18:49

Ik vind dat het wel wordt afgeschoven, want joran is weer opgepakt DUS laten we maar gaan onderzoeken of hij de rest van de verdwenen meisjes in de wereld ook niet iets heeft aangedaan. als hij niet opgepakt was lagen die dossiers nog steeds dicht in de kast. en dat is een feit.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 18:50

robesh schreef:
Jolligirl als joran in de bak komt te zitten in nederland wordt hij gewoon beschermd . Zo werkt dat hier mijn tante werkt zelf in de gevangenis als bewaardster. Dus ik weet precies waar ik het over heb.

Dan ben ik bang dat je niet helemaal de juiste informatie hebt gekregen.
mijn pa heeft met de grotere criminelen gewerkt, en neem maar van mij aan dat die geen luizenleventje hadden.
Bescherming tot daar aan toe.

BE_GENTLE: geen tv :n geen pc :n niet zomaar naar buiten mogen :n moéten werken in de gevangenis ...

robesh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 18:51

Inderdaad be gentle al die luxe ook nog een eigen cel met douche en tv. Appart naar buiten stel je voor dat de andere hem wat aandoen . Als je hier geld hebt als je in de bak komt kan je kopen wat je wilt en eten wat je wilt. Lekkere straf is het dan tis net het hilton

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 18:51

BE_GENTLE schreef:
Ik vind dat het wel wordt afgeschoven, want joran is weer opgepakt DUS laten we maar gaan onderzoeken of hij de rest van de verdwenen meisjes in de wereld ook niet iets heeft aangedaan. als hij niet opgepakt was lagen die dossiers nog steeds dicht in de kast. en dat is een feit.

Wellicht is je het ontgaan dat Joran op dezelfde tijd op dezelfde plaatsen geweest is als die meisjes
Dan zou je als politie wel heel achteloos met een zaak om gaan als je dat niet nader onderzocht.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 18:52

Lovely schreef:
Laat maar verrekken die gast, hoe erger hoe beter en dat terwijl niemand nog weet wat en hoe hij gedaan heeft.

Oh jawel joh, wist je dat niet dat ie al schuldig bevonden is? De Bokt advocaten en rechters hebben hem inmiddels al veroordeeld hoor.

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 18:52

Jolliegirl schreef:
BE_GENTLE: geen tv :n geen pc :n niet zomaar naar buiten mogen :n moéten werken in de gevangenis ...

Ik heb een vriend gehad die 2 keer heeft gezeten en ik heb zijn week rooster wel eens gezien, hij had t.v tegen betaling, hij werkte daar, daar kon hij dingen van kopen daar. kreeg 3 keer op een dag de kans om een frisse neus te halen.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 18:53

BE_GENTLE schreef:
Jolliegirl schreef:

Ik heb een vriend gehad die 2 keer heeft gezeten en ik heb zijn week rooster wel eens gezien, hij had t.v tegen betaling, hij werkte daar, daar kon hij dingen van kopen daar. kreeg 3 keer op een dag de kans om een frisse neus te halen.

Die heeft gezeten ja. maar die had dus geen levenslang ;) Ik spreek over echte criminelen. Nit over winkeldiestal, mishandeling of inbraak.
Laatst bijgewerkt door Jolliegirl op 09-06-10 18:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 18:53

Jolliegirl schreef:
Weet niet waar je die onzin in vredesnaam vandaan haalt.
maar ik wil je bij deze wel eens uitnodigen een kijkje te nemen tussen de echte criminelen...
Geloof me... dat is géén hotel... levenslang in nederland tussen echte criminelen is geen pretje...

Onzin? nee zeker niet, ken ze die voor minder dr alles aan doen om daar terecht te komen omdat het er velen malen beter is dan op straat :j
Zegt toch wel genoeg? En wat ik met mn eigen ogen heb gezien, mijn opa en oma zaten er vele malen slechter bij ;(

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 18:54

sarabande schreef:
Wellicht is je het ontgaan dat Joran op dezelfde tijd op dezelfde plaatsen geweest is als die meisjes
Dan zou je als politie wel heel achteloos met een zaak om gaan als je dat niet nader onderzocht.

Dan nog lopen er veel en veel meer gekken los dan alleen joran. deed de politie maar eens meer dan alleen achter 1 persoon aan te zitten.

robesh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 18:54

Weet wel zeker dat ik de goede info krijg . Maar daar ga ik verder niet over uitwijden. Jollygirl geloof wat jij wil geloven. Ieder zijn mening

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 18:56

Jolliegirl schreef:
Die heeft gezeten ja. maar die had dus geen levenslang ;) Ik spreek over echte criminelen. Nit over winkeldiestal, mishandeling of inbraak.

Crimineel is crimineel of je nu steelt of moord het is allebei niet juist, hoe zwaardere gestrafte criminelen zitten weet ik niet. maar kan nooit zo erg zijn als in peru.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 18:57

BE_GENTLE schreef:
Jolliegirl schreef:

Crimineel is crimineel of je nu steelt of moord het is allebei niet juist, hoe zwaardere gestrafte criminelen zitten weet ik niet. maar kan nooit zo erg zijn als in peru.

nee het kan niet erger zijn nee ;)
ik praat hem ook niet goed. ik praat alleen even goed dat er hier dingen gezegd worden die niet kloppen.
crimineel is crimineel ja, maar er zit ene verschil in de straffen ;)

robesh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 18:58

chiqa ben het hellemaal met je eens. In nederland in de gevangenis zitten is geen straf meer te noemen laat em maar lekker in peru zitten.

Plaisir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 19:00

robesh schreef:
Inderdaad be gentle al die luxe ook nog een eigen cel met douche en tv. Appart naar buiten stel je voor dat de andere hem wat aandoen . Als je hier geld hebt als je in de bak komt kan je kopen wat je wilt en eten wat je wilt. Lekkere straf is het dan tis net het hilton

Het is en blijft een gevangenis, dus ookal is er een douche betekend het niet dat de gevangene zich gelukkig mag prijzen. Het is niet leuk in een gevangenis, ook niet in Nederland.

Ik zie Joran liever bij een psychiatrische instelling waar hij wordt onderzocht en eventueel behandeld, dan dat ie 25 jaar in de gevangenis zit en daarna weer gewoon wordt losgelaten.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 19:00

BE_GENTLE schreef:

Verdwenen meisjes die in HETZELFDE circuit als hij zaten (gokken) en op DEZELFDE plaats waren als waar hij was. Natuurlijk maakt hem dat verdacht!
En dat geldt voor ieder dossier: als er geen verdachte is gebeurt er niks. Dat is ook een feit ;)

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 19:03

BE_GENTLE schreef:
Dan nog lopen er veel en veel meer gekken los dan alleen joran. deed de politie maar eens meer dan alleen achter 1 persoon aan te zitten.

OK, laat maar lopen, misschien vinden we nog wel een andere malloot die bekent? Ze zijn aan het ONDERZOEKEN, dat is hun werk.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 19:04

Plaisir schreef:
Ik zie Joran liever bij een psychiatrische instelling waar hij wordt onderzocht en eventueel behandeld, dan dat ie 25 jaar in de gevangenis zit en daarna weer gewoon wordt losgelaten.

Ik ook. En dat had al veel eerder moeten gebeuren. Helaas was ie toen al meerderjarig dus kon men niet zo veel meer met OTS en dergelijke..

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 19:08

Zou wel fijn zijn dat iedereen die betrokken is bij deze zaken opgepakt zou worden en het niet weer een soort van Dutroux situatie zou worden. Steek Dutroux maar in de bak en dan is het opgelost! Nou no way, zodra hij zijn hielen had gelicht stond er al weer een nieuw mannetje om zijn plaats in te nemen en er is niets veranderd behalve dat mensen dachten dat de wereld nu een stukje veiliger was!

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 19:10

LecyTinker schreef:
Zou wel fijn zijn dat iedereen die betrokken is bij deze zaken opgepakt zou worden en het niet weer een soort van Dutroux situatie zou worden. Steek Dutroux maar in de bak en dan is het opgelost! Nou no way, zodra hij zijn hielen had gelicht stond er al weer een nieuw mannetje om zijn plaats in te nemen en er is niets veranderd behalve dat mensen dachten dat de wereld nu een stukje veiliger was!

Ik begrijp niet zo goed wat je hiermee wilt zeggen :=

robesh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 19:14

plaisir dan moet je geen dingen doen dat je er in terecht komt. En de gevangenis hier is een hilton vergeleken bij die in peru.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 19:14

Heb het ook een paar zitten doorlezen maar begrijp ook niet echt wat je nu probeert duidelijk te maken........

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 19:16

Denk dat dit ook 1 van de eerste keren is dat ik het met chiqa eens ben...
En die cellen hier, Lachertje..
Iemand die ik goed ken Mn vriend heeft gezeten voor poging tot doodslag, Nou die was binnen 3 jaar vrij, Geen toezicht of iets anders wat hem in de gaten zou houden.
Cel was lachen, Playstation op zn cel tv en gewoon kunnen roken..
Moest ie wel een paar uurtjes werken op een dag maja dat deed hij dr buiten ook altijd al...

Owh en nog een voordeel, Gratis kunnen sporten dus die kwam dr gespiert uit..
Leuk joh, En nu moeten we 60 euro betalen voor de sportschool..
Laatst bijgewerkt door Specials op 09-06-10 19:17, in het totaal 1 keer bewerkt

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 19:17

Wel, als hij dit gedaan zou hebben en die andere dingen ook dan vraag ik me af of dat hij echt alleen is geweest in dit alles. Of er niet meer mensen op de hoogte zijn geweest en dat er dan ook gelijk onderzoek wordt gedaan in dat cirquitje waar hij in rondhangt. Want ik geloof dat er meer gaande is dan we nu weten!

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 19:17

ik vraag me af waar ik zo een weekendje cel kan bestellen zoals jullie dat voorstellen, want ik ben wel aan een weekendje vakantie toe!