Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:Heino schreef:Volgens mij hebben SP en GroenLinks niet gezegd PVV bij voorbaat al uit te sluiten. Al kan ik me zo voorstellen dat GroenLinks dat na die idiote opmerking van een PVV-er wél doet
Volgens mij wel, Femke maakt er altijd een grap van, ik hoef hem niet uit te sluiten dat doet hij ons al.
Overigens ik vind het waanzin dat Wilders op het bericht dat Cohen lijsttrekker wordt onmiddellijk begint te dreigen met meer immigratie, waar haalt hij de onzin vandaan
Heino schreef:Ik zit te twijfelen of ik strategisch zal stemmen (D66; omdat die meer kans maken om in de regering te komen) of stemmen waar ik het meest achter sta (GroenLinks). Denk dat het gewoon GroenLinks wordt, en dan maar hopen dat ze een kansje krijgen bij de coalitievormingen.
sarabande schreef:Lyonesse schreef:(bijvoorbeeld de kopvoddentax, ben er van overtuigd dat hij dit riep doordat de omstandigheden het toelieten na een middag lang vergaderen over waar geld vandaan te halen en niemand met een zinnige oplossing kwam, niet omdat hij van te voren al had bedacht dat dit dé oplossing zou zijn).
Nee hoor dat was met zijn spindoctors goed in gestudeerd en bedoelt als aanloop naar zijn speerpunt in de gemeenteraadsverkiezing. Toen hij zag wat een woede die denigrerende benaming opriep, heeft hij het verder hoofddoekjes genoemd.
Maar de bedoeling blijft hetzelfde, mensen iets verbieden waar niemand last van heeft en wat voor een groot deel van hen erg belangrijk is.
windhond schreef:Cohen des te meer