Drama in [***]: 15 gewond, 8 doden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 17:12

Liezel1 schreef:
Bij mijn weten zijn die gegevens weg gehaald. De naam van de persoon staat er nog wel.

Een Bokker vond het enkele pagina's geleden nodig om een woonplaats met straatnaam te noemen.

Het lijkt me nog altijd dat dat aan de politie is om daar iets over te melden.

oh_oh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 17:12

Nessah schreef:
Let_be schreef:
Nu discussie; gewoon draaiboek (die overal verkrijgbaar is) of toch uitgebreidere versie?

dit is nog niet gezegd dus dat wordt speculeren en dat lijkt me niet slim.

Er is net op rtl 4 gezegd dat dit niet mogelijk had moeten zijn dat er een draaiboek te bemachtigen was door een ander. Dus ik neem aan dat het dan idd om een speciaal draaiboek gaat wat alleen betrokkenen van de orgaisatie aangaat. En dat het waarschijnlijk niet een klein draaiboek was voor het publiek...

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 17:13

Nessah schreef:
de eigenaar van de auto is tevens een 38 jarige man. gegevens staan wel op internet.. wie weet is dat dus wel de dader maar misschien is het een gestolen auto,die toevallig van een 38 jarige man was.
Echt zot dat geen stijl daar aan meewerkt :roll: Zegt weer genoeg over deze mensen en de website :roll:

Moderatoropmerking:
Link uit de quote verwijderd met persoonlijke informatie

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 17:13

Allemaal heel verschrikkelijk zeg. Ik kom net thuis van de hele dag voor het goede doel op de rommelmarkt gestaan te hebben.

Zit nu ook met twee zwaar teleurgestelde tieners die de hele dag geholpen hebben en die net gehoord hebben dat alle festiviteiten voor vanavond afgelast zijn.

Kan me eigenlijk heel goed voorstellen dat ze teleurgesteld zijn. Krijgt zo'n idioot niet veel te veel aandacht hiermee?

Natuurlijk is het erg voor de slachtoffers en hun familie. Wordt dat er minder door, door alle feesten af te lasten vanavond? Ben bang dat er op veel plaatsen hierdoor vanavond ook nog eens ongeregeldheden uitbreken ....

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 17:14

Karin schreef:
Liezel1 schreef:
Bij mijn weten zijn die gegevens weg gehaald. De naam van de persoon staat er nog wel.

Een Bokker vond het enkele pagina's geleden nodig om een woonplaats met straatnaam te noemen.

Deze is gemeld door de politie of iig door RTL4. Zowel de straat in Velp als de straat in Huissen.

Iris82

Wat ik op Geen Stijl las:

Als je het kenteken checkt bij het RDW dan krijg je een adres in Velp. Dus alle verslaggevers zijn daar al naar toe gegaan. Maar het bleek dus dat dat het verkeerde adres is geweest. En dat deze man in Huizen (Huissen?) woont.

Onassa

Karin schreef:
Het feit dat die man deze daad heeft begaan maakt hem nu vogelvrij?

Vinden mensen het nou echt normaal om allemaal persoonsgegevens van hem op internet te zetten, tot straatnaam en 06-nummer aan toe? :?

Ik vrees ook voor het leven van dat meisje, maar meer om de reakties uit de persconferentie omdat daar heel star op gereageerd werd.
Heb er geen foto's van gezien, waar staan die dan??

En ja...zo'n iemand die zoveel onschuldige slachtoffers maakt waaronder kinderen mogen ze van mij vogelvrij verklaren hoor, geen enkel probleem mee!

Koppig

ben er behoorlijk beroerd van....wij zijn ook helemaal niet meer weggeweest.
We zouden er naar toe gaan kijken maar ben zo blij dat we niet zijn gegaan.

trouwens hij kwam uit de jachtlaan, zo ook op filmpjes van rtl nieuws te zien.

Sky

Ze zeggen nu op RTL dat het een aanslag was op de koninklijke familie. ;)

Berdien

Ja ik vind het echt alles behalve netjes (understatement ;) ) van geenstijl dat dit weer zo moet. Zegt inderdaad weer voldoende over hem.

Zolang er nog geen motivatie bekend is, vind ik ook niet dat deze man zo vogelvrij verklaard moet worden. Ook híj heeft rechtend, ondanks al het leed en alle pijn die hij veroorzaakt heeft. Laten we dat niet vergeten :)

Shiloh

Sammie schreef:
Echt zot dat geen stijl daar aan meewerkt :roll: Zegt weer genoeg over deze mensen en de website :roll:

Ze doen hun naam in ieder geval eer aan ...

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 17:15

slimmerik schreef:
Ben bang dat er op veel plaatsen hierdoor vanavond ook nog eens ongeregeldheden uitbreken ....

Dat zegt genoeg over hoe beschaafd deze mensen dan zijn en waar hun normen en waarden liggen.....

Zou jij lekker gaan feesten terwijl je weet wat er gebeurd is? En dat vooral hoe en waarom....? Ik niet hoor :n

Je krijgt die mensen er niet mee terug, maar je zend wel als land een signaal uit!

joany_pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 17:15

xDramaQueen schreef:
joany_pony schreef:
jeetje,wat erg allemaal PFFF

Ik vraag me alleen af hoe ze het zo ver hebben kunnen laten komen.
Zo'n autootje heeft echt een hele lange weg nodig om die vaart te kunnen maken,vooral als hij dan ook nog eens van die klappers krijgt.
Daar hebben ze natuurlijk nooit rekening mee gehouden.

nou, daar kan je je best nog in vergissen :j veel van die auto'tjes zijn behoorlijk pittig en ik verbaas me er weleens over hoe zulke auto's zo gruwelijk snel kunnen optrekken!

Degene hier naast me is automonteur en zegt precies hetzelfde:D..ze kunnen idd wel snel zijn,maar ze hebben daarvoor wel aardig wat meters nodig.En zo'n klein autotje wat zulke klappen krijgt gaat natuurlijk ook nog heel erg terug in snelheid.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 17:16

Iris82 schreef:
Wat ik op Geen Stijl las:

Als je het kenteken checkt bij het RDW dan krijg je een adres in Velp. Dus alle verslaggevers zijn daar al naar toe gegaan. Maar het bleek dus dat dat het verkeerde adres is geweest. En dat deze man in Huizen (Huissen?) woont.

De "gewone" mens kan geen adres en persoonsgegevens uit een kenteken opvragen op de site van de RDW. Dit is iemand geweest met meer autorisaties.....

berdien85

lonneke schreef:
hier hangen alle vlaggen nog gewoon te wapperen, niet eens halfstok.ik vind het echt diep en dieptriest dat dit is gebeurt. koninginnedag word voor velen nooit meer hetzelfde.

Wij hebben net ook de vlag halfstok gedaan, ook als eersten in de straat..

Iris82

Ik kan het wel hoor (adresgegevens uit het RDW halen) ;)

Niet dat ik dat zou misbruiken.
Maar ik kan het wel. (voor mn werk)
Laatst bijgewerkt door Iris82 op 30-04-09 17:17, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon

Jullie moeten niet vergeten dat deze man ook familieleden heeft! Die hierdoor ook de dupe kunnen worden omdat zijn gegevens op internet bekend zijn gemaakt.

Onassa

Karin schreef:

Je zult wel niet in Gelderland wonen, maar dat werd dus op tv Gelderland vermeld .

Koppig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 17:17

ik moet zeggen dat ik het best wel ongepast vond dat ik allemaal muziek en gejoel uit richting de stad hoorde komen terwijl dit dus al enige uren bekend was geworden...ik zou het niet kunnen in elk geval om dan nog een feestje te bouwen.

Destination

Iris82 schreef:

o zo want dat is niet normaal

Shiloh

berdien85 schreef:
lonneke schreef:
hier hangen alle vlaggen nog gewoon te wapperen, niet eens halfstok.ik vind het echt diep en dieptriest dat dit is gebeurt. koninginnedag word voor velen nooit meer hetzelfde.

Wij hebben net ook de vlag halfstok gedaan, ook als eersten in de straat..

Veel mensen kunnen daar niks aan doen hoor! Mijn zus was in het centrum van Tilburg koninginnendag aan het vieren. Had haar drie kwartier geleden aan de telefoon en die wist nog van niks! En zo zullen er duizenden mensen zijn die sochtends de vlag uit hebben gehangen, en daarna vertrokken zijn naar een andere locatie.

Karin

Onassa schreef:
Karin schreef:

Je zult wel niet in Gelderland wonen, maar dat werd dus op tv Gelderland vermeld .

Ik woon idd niet in Gelderland, heb wel TV Gelderland 'in mijn pakket' (kan dus kijken), maar ik heb al eerder vandaag besloten om die berichtgeving links te laten liggen. Ze zijn me iets te sensatiebelust.
Laatst bijgewerkt door Karin op 30-04-09 17:18, in het totaal 1 keer bewerkt

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 17:18

Werkelijk afschuwelijk..
Wat een idioot!

Liezel1

Iris82 schreef:

Dat bedoel ik. Maar iemand die "gewoon" op de site van de RDW kijken, krijgt die gegevens NIET te zien....

Nessah

Wat zal zo iemand denken die zoiets doet.. 38 jaar een heel leven nog voor je,geen strafblad oid.. Ik hoop dat deze man zijn operatie overleeft zodat hij een goede verklaring kan geven.. Ik, en veel met mij, willen weten waarom..
Op teletekst (ned1,pag 104 geloof ik of 204) staat dat hij in kritieke toestand is.. Maar ik hoop toch dat hij overleeft.