Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
d_ruiter schreef:zou kunnen, t kan ook zijn dat ze de ramptoeristen niet daarlangs willen gaan.. k reed ook vanaf de a9 richting Hoofddorp/Vijfhuizen en overal reed ME rond.. Als je stopt op de vluchtstrook krijg je ook een boete van 260 euro ofzo hoorde ik..
Jolliegirl schreef:_Miesje_ schreef:zijn er beelden gemaakt hoe het neer stortte? waar kan je dat zien????????
Wáárom zou je dit wíllen zien?????
Hoe je het vraagt.. klinkt echt héél sensatiezoekend.
Nee die beelden zijn niet gemaakt... dan was dat wel bekend he....
SAKKIA schreef:Die beelden zijn er wel en zijn gisteren volgens mij in het half 8 journaal van RTL 4 getoond. Ik heb ze zelf niet gezien, maar hoorde het van iemand anders. Misschien kun je dus nog even zoeken op de site van RTL.
Jolliegirl schreef:_Miesje_ schreef:zijn er beelden gemaakt hoe het neer stortte? waar kan je dat zien????????
Wáárom zou je dit wíllen zien?????
Hoe je het vraagt.. klinkt echt héél sensatiezoekend.
Nee die beelden zijn niet gemaakt... dan was dat wel bekend he....
Jolliegirl schreef:SAKKIA schreef:Die beelden zijn er wel en zijn gisteren volgens mij in het half 8 journaal van RTL 4 getoond. Ik heb ze zelf niet gezien, maar hoorde het van iemand anders. Misschien kun je dus nog even zoeken op de site van RTL.
dit zijn GEEN beelden van TIJDENS de crash......
sunny_l0ve : als ik ze toevallig zie kijk ik wel.maar nee... ik ga de sensatie niet opzoeken door ernaar te vragen e.d ..
Gelukkig zijn er geen beelden van , iig niet bekend.
Jolliegirl schreef:SAKKIA schreef:Die beelden zijn er wel en zijn gisteren volgens mij in het half 8 journaal van RTL 4 getoond. Ik heb ze zelf niet gezien, maar hoorde het van iemand anders. Misschien kun je dus nog even zoeken op de site van RTL.
dit zijn GEEN beelden van TIJDENS de crash......
sunny_l0ve : als ik ze toevallig zie kijk ik wel.maar nee... ik ga de sensatie niet opzoeken door ernaar te vragen e.d ..
Gelukkig zijn er geen beelden van , iig niet bekend.
sunny_l0ve schreef:Nee, die beelden zijn na de crash genomen, via een mobieltje. Dus niet dat het vliegtuig neerstort.