faye schreef:Lyonesse schreef:Ow ja, mijn kind mag gerust naar een Winx/HP/Tovenaars-feestje, als hij/zij dat wil. Ik ben zelf ook erg fan van HP, net als van horror, bovennatuurlijke, magische films en boeken
![]()
Dat vind ik wel fijn om te horen, iemand die gelovig is, maar wel open minded!
Als ik lees op de site van de school (link die blue_eyes) en bijbelenonderwijs, krijg ik toch een heel ander beeld. Daar is zelfs homeopathie een probleem. Ik vind dat erg extreem en ik vind het dus ook jammer dat kinderen op die manier opgevoed worden. Zitten jouw kinderen op een dergelijke extreme school? Ik kan mij voorstellen dat er dan wel een contrast is in de opinie thuis en op school.
Ik heb nog geen kinderen, daarom staat er ook hij/zij
Ik weet niet of ik mijn kinderen uberhaupt wel naar een school met een bepaalde geloofsovertuiging zou sturen, ik zie er niet veel toegevoegde waarde in. Ik zat zelf op een katholieke school, maar het merendeel was niet eens christelijk, laat staan katholiek. We deden ook niet aan godsdienst, behalve dat we met kerst naar een kerststuk gingen in de kerk, dat we 1e communie mochten doen (was dus niet verplicht) en dat we een adventskrans in de klas hadden
Je eigen ideeen kun je ook prima thuis doorgeven en het kind zelf de keus laten wat het er uiteindelijk mee doet
Wat betreft homeopathie etc, tja, ik kan best begrijpen dat mensen dingen zo opvatten en dus besluiten dat soort dingen niet te doen, maar het is niet mijn manier.
Ohja, ik weet het alweer.