Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lusitana schreef:het grote publiek wil toch ook dat de tweeling wordt afgenomen.
sarabande schreef:Lusitana schreef:het grote publiek wil toch ook dat de tweeling wordt afgenomen.
Die hebben het gelukkig niet voor het zeggen. Het is jammer dat de media de boel zo sturen. Het zou beter geweest zijn als de Portugese politie gewoon rustig door had kunnen gaan met hun zaak.
Nu hebben ze de adem van de internationale pers in hun nek en dat zou tot gehaastheid kunnen leiden, of zoals hier al eerder stond, tot een la maar dan zijn we er van af.
Maar ik heb nergens gelezen dat ze weer terug zijn in Portugal???
alja schreef:maar dat is toch geen reden om je dochter wat aan te doen???
katiavl schreef:alja schreef:maar dat is toch geen reden om je dochter wat aan te doen???
Dat zeg ik niet, de enigste moord die ik begrijp is oudermoord bij kinderen die heel hun leven onder terreur hebben gezeten
Vraag me af hoe ze die forensische test gaan betalen, want dat is zelfs veel voor iemand die rijk is
Lieke_M schreef:*zucht* Hoewel ik al van in het begin een vermoeden heb dat de ouders er voor iets tussen zitten, voel ik nu enig medelijden met hen.
Ik weet niet goed waar het vandaan komt. Maar er speelt maar 1 ding door mijn hoofd: wat als ze dan toch echt onschuldig zouden zijn? Moet vreselijk zijn eerst je kind te verliezen en dan nog op het punt staan je andere 2 ook afgenomen te worden..
Lusitana schreef:. Overigens is het feit dat ze van auto geruild zijn, op zich al apart en niet verklaard.
Ze hebben nergens een aannemelijke reden voor aan kunnen geven.
Lusitana schreef:Ik bedoel dat ze de eerste tijd een andere auto hadden gehuurd en na de verdwijning van Maddie dus deze. Niet dat ze geruild hebben met een ander persoon.
Citaat:In het dagboek vertelt ze nl dat Gerry helemaal niet betrokken is bij de kinderen en dat ze alles zelf moet doen (en dit blijkt ook uit het deel wat ik gisteren vertaalde en in het gedrag wat hij op vakantie vertoonde). Ze noemt daarin ook de kinderen hysterisch, en vertelt hoe Maddie met haar hyperactiviteit alle krachten uit haar zoog. Het dagboek was in beslag genomen om te onderzoeken (niet op de inhoud) en de inhoud mag alleen gebruikt worden op nadrukkelijk verzoek van de rechter. Dit soort dingen vallen, evenals ongeopende brieven, onder dubbelgeheimhoudingsrecht. Of hoe ze dat ook noemen in Nederland.
Kimberley77 schreef:Wat me overies wel opvalt, in begin van dit topic suggereerde we dingen, gaven we onze meningen en gedachtes. Werden we continue op onze vingers getikt dergelijke uitspraken achterwege te laten, nu is het gros hier ervan overtuigd dat zij er wat mee te maken hebben en hoor je geen mod meer...