Bovendien maakt Wilders de mensen niet bang, hij benoemt dat wat er momenteel in de wereld aan de gang is schrikbarend is en daar heeft hij gelijk in.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NehnaDagmar schreef:Als ze hier geboren zijn Whiz zijn het toch ook geen allochtonen
Justy schreef:NehnaDagmar schreef:Als ze hier geboren zijn Whiz zijn het toch ook geen allochtonen
Iemand die zelf in het buitenland geboren is óf waarvan één van de ouders in het buitenland geboren is, is een allochtoon. Iemand die zelf in het buitenland geboren is noemen we een buitenlander.
MissJ schreef:Ik vraag me af of de SP nu niet hetzelfde heeft als Fortuyn destijds. Hoeveel zetels zullen ze overhouden over 4 jaar?
Ronja schreef:Als er één iemand die integratie tegenwerkt, is het Wilders wel.
Mark my words; die bereikt ab-so-luut niets.
youngster schreef:Wilders is zo verkeerd nog niet hoor
Ik denk dat hij zeker een groot punt heeft, zeker gezien de afgelopen jaren. Het is gewoon waar, er is een probleem.
En vast niet alle mensen zullen er zo over denken, maar ik ga hierin wel mee met MarianneR.
Ik heb overigens CDA gestemt. Om te verkomen dat PVDA de grootste zou worden.
MissJ schreef:Ik vraag me af of de SP nu niet hetzelfde heeft als Fortuyn destijds. Hoeveel zetels zullen ze overhouden over 4 jaar?
furious schreef:Ik vraag me ook af hoe het met Wilders gaat over 4 jaar. Die heeft ook veel stemmen voor een nieuwe partij
NehnaDagmar schreef:Als ze hier geboren zijn Whiz zijn het toch ook geen allochtonen
faye schreef:Wilders is wel de enige echt rechtse partij met een duidelijk programma. Ik denk dat hij stabieler is dan de SP. SP mag Wouter wel een doosje merci sturen
faye schreef:Wilders is wel de enige echt rechtse partij met een duidelijk programma. Ik denk dat hij stabieler is dan de SP. SP mag Wouter wel een doosje merci sturen
Whiz schreef:NehnaDagmar schreef:Als ze hier geboren zijn Whiz zijn het toch ook geen allochtonen
jawel ... als minstens 1 van je ouders in het buitenland geboren is ben je allochtoon.
MissJ schreef:
Ik ook, maar achteraf toch spijt van deze verloren VVD stem.
Justy, ben het met je eens dat beide mannen niet te vergelijken zijn, maar de LPF was een ware hype, en volgens mij is de SP dat op dit moment ook.
faye schreef:Die krijgt een doosje van Geert