BigOne schreef:Ze hebben het voor Nederland voor 25 % tarieven berekend, dat bleek nog wel mee te vallen , ik hoop dat ze nu de poot flink stijf houden, bullies moet je half staan !
Inmiddels wil Trump 50 %.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mylittlejoy schreef:Ook mooi, je organiseert op kosten van de belastingbetaler voor 50-100 miljoen een militaire verjaardagsparade en nu mag diezelfde belastingbetaler een kaartje kopen om die parade te zien!Waar de opbrengst heengaat, is nog niet bekend gemaakt.
Sintara schreef:Ik heb nu echt het gevoel van laat ze lekker en stik er maar in. Trump wilt individuele deals afdwingen per Europees land, oa om de samenwerking onderling op losse schroeven te zetten. Wat ik snap als je oorlog voert maar kom op zeg, zullen we daar alsjeblieft niet intrappen met zijn allen?
Maarja het ligt helaas best gecompliceerd allemaal
Roodvos schreef:mylittlejoy schreef:Ook mooi, je organiseert op kosten van de belastingbetaler voor 50-100 miljoen een militaire verjaardagsparade en nu mag diezelfde belastingbetaler een kaartje kopen om die parade te zien!Waar de opbrengst heengaat, is nog niet bekend gemaakt.
De opbrengst wordt verdeeld onder de armen.
De ene helft onder de linker en de andere helft onder de rechter.
BigOne schreef:Er is maar 1 onderhandelaar namens de eu, een ouwe rustige rot in het vak die zich niet gek laat maken, kan trumpie niet zo goed tegen. En maar banketstaaf dat de eu is opgericht om usa het vel over de oren te trekken.
Het wordt echt tijd dat die knakker eens naar school gaat, van geschiedenis weet hij totaal niets .
BigOne schreef:Klopt, maar ik geloof dat trump niet eens weet dat hij alleen maar leugens zit te vertellen. Zie ook z’n gesprek met de zuid Afrikaanse president. Laat foto’s zien die totaal niets met z’n leugen van white genocide op blanke boeren te maken heeft( kan ook niet want bestaat niet)
Dus er zit nog een kring om hem heen die hem bullshit laat verkondigen en dat maakt het extreem gevaarlijk.