F_Orumster schreef:Het heeft ook een beetje eenzelfde functie als roddelen, men tast af wat het algemene gedachtengoed is. Daarom zijn grapjes wat lastig.
Ja precies
Bambi1995 schreef:Jis_ schreef:
Noem eens een voorbeeld van een schunnig grapje?
Moeilijk om 1,2,3 een voorbeeld te geven, maar bijvoorbeeld een grap over dildo's of over een milf.
Kon ook niks bedenken, mijn werkvloer is al heel wat jaren lekker saai thuis.
Als een collega zou vragen, heb je je dildo nog gebruikt afgelopen weekend vind ik dat niet best. Maar het kan best zijn dat een vrouw in een mannenwereld daar om zou kunnen lachen.
Maakt het dan voor mannen lastiger om te bepalen of ze zo’n, voor hun, grap kunnen maken? Ik denk het niet. Gewoon niet doen tenzij je er zeker van bent dat de vrouw die je dus goed kent er om kan lachen.
Ik heb moeten googelen wat het was, en ik keek daar toch wel van op. Vrouwen mogen hier heel erg scherp op zijn en gelijk dat soort gasten blokken cq op andere manier duidelijk maken dat dit ver over alle grenzen gaat. Door dit niet te doen, worden dit soort zaken ook meer en meer normaal. Alleen als een vrouw toestemming heeft gegeven voor het ontvangen van een dickpick dan is het OK. Dat is eigenlijk met alles zo. Gedraag je gewoon overal netjes en fatsoenlijk, ook op internet, de telefoon etc.
Ging vrijwel dagelijks voor 8.00u al wel over seks (beginnen 7.15/7.30). De vrouwen waren trouwens bijna erger dan de mannen, dus geslacht zegt echt niet altijd wat. Ligt dus wel erg aan de plek waar je werkt, zoals jij ook aangeeft. Mijn stage was een aparte wereld waar een heel groot deel van de mensen niet zou willen of kunnen werken. Ik kan er om lachen maar kan me voorstellen dat het op een andere werkplek absoluut ongepast is.