Hij wilde zelf de VVD stemmers passeren toen dat in de peilingen de tweede partij was.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kahawa schreef:Ik snap niet hoe een meerderheidskabinet niet luisteren naar de mensen is.Minderheidskabinet met een rare gedoogconstructie is veel minder democratisch.
Kahawa schreef:Nogmaals: https://pbs.twimg.com/media/C2Sc5fzXAAAiKSZ.jpg
Hij wilde zelf de VVD stemmers passeren toen dat in de peilingen de tweede partij was.
purny schreef:Ik snap nou waarom veel mensen niet willen stemmen. Men luistert toch niet naar wat wij stemmen. Pvv is de tweede grootste en die word gewoon voorbij gelopen.
Veulen84 schreef:purny schreef:Ik snap nou waarom veel mensen niet willen stemmen. Men luistert toch niet naar wat wij stemmen. Pvv is de tweede grootste en die word gewoon voorbij gelopen.
Jezus leeft stond naar mijn idee niet op de lijst.
De punten van fvd staan mij wel aan
Je kunt de 8,8 miljoen mensen die hem niet willen bepaald niet negeren.
Ik geloof dat veel mensen wel wat zouden voelen voor de oplossing van mijn 11 jarige nichtje. "Waarom stemmen we geen top 1, 2 en 3. Dan wordt alles toch veeeeel simpeler"
Kahawa schreef:Ik snap niet hoe een meerderheidskabinet niet luisteren naar de mensen is.Minderheidskabinet met een rare gedoogconstructie is veel minder democratisch.
Kahawa schreef:Nogmaals: https://pbs.twimg.com/media/C2Sc5fzXAAAiKSZ.jpg
PlantsTho schreef:Er hebben veel meer mensen niet op de PVV gestemd dan wel. Dat ze dus niet gaan meeregeren (het zal me uberhaupt verbazen als ze dat willen) is gewoon hoe democratie werkt
Sonja_vR schreef:Edit: daarnaast is in de oppositie zitten niet doelloos of zinloos
Ook in de oppositie kun je je met de andere oppositiepartijen hard naken voor je idealen en zaken voor elkaar krijgen
Willl65 schreef:PlantsTho schreef:Er hebben veel meer mensen niet op de PVV gestemd dan wel. Dat ze dus niet gaan meeregeren (het zal me uberhaupt verbazen als ze dat willen) is gewoon hoe democratie werkt
Er zijn ook meer mensen die niet op VVD gestemd hebben dan wel.
Wat is dat toch voor rare redenering
Nies_ schreef:Soms vraag ik me af of Jezus Leeft wel serieus is![]()
"Als programma punt nummer 1 wil Jezusleeft Nederland bekend maken dat er maar 1 oplossing is: Jezus Volgen!" is wel een hele makkelijke gedachte natuurlijk.
purny schreef:Ik snap nou waarom veel mensen niet willen stemmen. Men luistert toch niet naar wat wij stemmen. Pvv is de tweede grootste en die word gewoon voorbij gelopen.
anjali schreef:Nies_ schreef:Soms vraag ik me af of Jezus Leeft wel serieus is![]()
"Als programma punt nummer 1 wil Jezusleeft Nederland bekend maken dat er maar 1 oplossing is: Jezus Volgen!" is wel een hele makkelijke gedachte natuurlijk.
Ik wist niet dat dit bestond. Ik ben nl.zelf lid van de PvdD en heb niet verder gekeken. Maar het idee van Jezus volgen,dat zie ik wel zitten hoor.De Goede Herder toch.