Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanel1985 schreef:Dan verlaag ik me tot hun niveau, so be it.
K zeg ook niet dat hem dood moet en dat hem geen eten meer moet krijgen in de gevangenis.
Maar wel elke andere luxe, enkel het geen wat hij nodig heeft, dus onderdak, eten en drinken (en dan geen luxepoducten) en persoonlijke hygiene. Maar geen tv, geen computer, geen play station,.... Een gevangenis is geen hotel, maar een straf. Wat wij allemaal voor moeten betalen ook nog.
Zijn slachtoffers hadden ook rechten, recht om veilig te kunnen staan waar ze staan. Het recht van de slachtoffers is in mijn ogen groter dan die terroristen die enkel naar hier komen om zoveel mogelijk onschuldige mensen, op barbaarse wijze te vermoorden. Daarmee hebben ze hun rechten verspeeld.
Joaltijd schreef:Hebben jullie dit al gelezen?
http://m.ad.nl/ad/m/nl/1012/Nederland/a ... nger.dhtml
Ben wel benieuwd naar jullie mening. Als dit nu in heel de EU gaat gebeuren, denk ik dat wij weer een stapje voor staan.
Edit: maar eerst moet het wettelijk gezien nog lukken in NL, en als plan doorgevoerd worden..
LadyMadonna schreef:En ja, er zullen ongetwijfeld fouten gemaakt zijn, maar niemand maakt die fouten bewust om een aanslag te veroorzaken.
En niet veralgemenen Zoë? Ik lees net toch echt hier dat zo ongeveer heel Molenbeek als medeplichtig wordt gezien, want die hebben salah allemaal beschermt, en ze wisten allemaal waar hij zat....
LadyMadonna schreef:Je kruipt nu imo wel heel erg in de slachtoffer rol hoor [naam]....
chanel1985 schreef:LadyMadonna schreef:Je kruipt nu imo wel heel erg in de slachtoffer rol hoor Chanel....
Imo beschuldig je mij ook van dingen die ik niet geschreven heb.
Imo heb ik ook recht op te mogen uiten hoe ik er over denk.
Imo voel ik me persoonlijk aangevallen door jullie.
Imo ben ik ook maar een mens en weiger ik enkel politiek correcte reactie's te geven.