Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EskeGirl schreef:Niet ieder dorp wordt gebombardeerd. Vaak zijn mensen op de vlucht voor IS, en ik weet niet hoe IS precies denkt en mensen vermoord, maar ik denk vooral de mannen. De vrouwen meer onderdrukken en de zeer strenge sharia opleggen.
alex66 schreef:EskeGirl schreef:Niet ieder dorp wordt gebombardeerd. Vaak zijn mensen op de vlucht voor IS, en ik weet niet hoe IS precies denkt en mensen vermoord, maar ik denk vooral de mannen. De vrouwen meer onderdrukken en de zeer strenge sharia opleggen.
De vrouwen worden verkocht als sexslavin, mits onder de 30 want daarna daalt de waarde snel.
Ik denk trouwens dat er heel wat vrouwen en kinderen zijn achtergelaten in het veilige Turkije.
EskeGirl schreef:Ik zeg niet dat ze zo denken, ik probeer me alleen wat in te denken, een redenatie. Het is niet zo zwart wit als jij nu voorstelt.
Cowboy55 schreef:EskeGirl schreef:Ik zeg niet dat ze zo denken, ik probeer me alleen wat in te denken, een redenatie. Het is niet zo zwart wit als jij nu voorstelt.
Wat zeg je nou? Dat ze niet allemaal verkracht worden, als sexslavin verkocht en dan besmet raken met AIDS, schurft, tbc, mrsa en allerlei andere ziekten die in NL onbekend zijn?
Joh, weet je dat wel echt zeker? Het verhaal klinkt anders best aannemelijk.....
EskeGirl schreef:Cowboy55 schreef:
Wat zeg je nou? Dat ze niet allemaal verkracht worden, als sexslavin verkocht en dan besmet raken met AIDS, schurft, tbc, mrsa en allerlei andere ziekten die in NL onbekend zijn?
Joh, weet je dat wel echt zeker? Het verhaal klinkt anders best aannemelijk.....
Wat? Ik heb het over mijn reactie op bruintje, ik probeet te redeneren waarom ze hun gezin achter laten. Ik snao niet waar jij dit opeens vandaan haalt?
vibabu schreef:Je bent wel lekker iedereen aan het opfokken he cowboy. Je heb het constant over relativeren maar ondertussen doe jij er keihard aan mee. Hard schreeuwen zodat iemand zich wel aangevallen moet voelen. Zou fijn zijn voor het topic als je je ook wat milder op zou stellen.
Electra63 schreef:vibabu schreef:Je bent wel lekker iedereen aan het opfokken he cowboy. Je heb het constant over relativeren maar ondertussen doe jij er keihard aan mee. Hard schreeuwen zodat iemand zich wel aangevallen moet voelen. Zou fijn zijn voor het topic als je je ook wat milder op zou stellen.
Ik vind dat Cowboy helemaal niet opfokt, maar juist relativeert.
Opfokken vind ik berichten als "alle Zweedse vrouwen worden verkracht" of "vrouwen die achterblijven worden verkracht en verkocht als sexslavin" of "vluchtelingen zijn lui en tuig van de richel".
Ik lees graag de bijdragen van Cowboy
vibabu schreef:Je bent wel lekker iedereen aan het opfokken he cowboy. Je heb het constant over relativeren maar ondertussen doe jij er keihard aan mee. Hard schreeuwen zodat iemand zich wel aangevallen moet voelen. Zou fijn zijn voor het topic als je je ook wat milder op zou stellen.
Electra63 schreef:vibabu schreef:Je bent wel lekker iedereen aan het opfokken he cowboy. Je heb het constant over relativeren maar ondertussen doe jij er keihard aan mee. Hard schreeuwen zodat iemand zich wel aangevallen moet voelen. Zou fijn zijn voor het topic als je je ook wat milder op zou stellen.
Ik vind dat Cowboy helemaal niet opfokt, maar juist relativeert.
Opfokken vind ik berichten als "alle Zweedse vrouwen worden verkracht" of "vrouwen die achterblijven worden verkracht en verkocht als sexslavin" of "vluchtelingen zijn lui en tuig van de richel".
Ik lees graag de bijdragen van Cowboy
Cowboy55 schreef:bruintje123 schreef:Terwijl die ondertussen dood gebombardeerd zijn.
Mooie logische gedachte.
En die barre tocht is alleen voor de man.
Van welke middelen komt gezin fluitend hierheen?
Leningen. Je zou toch eens moeten luisteren wat die mensen zeggen als ze geinterviewd worden.....
Tcm62 schreef:Als we moeten luisteren naar interviews, hebben ze allemaal 9 en 10 en, zijn allemaal jurist, econoom, arts...
Ze hebben gewoon een leven zoals wij, met een bankrekening, maar dat ga je natturlijk niet vertellen als je eenmaal binnenzit, want dan maak je je kans kleiner.
Deze mensen denken dat de zelfde job een villa met zwembad oplevert en dat rijk leven pas echt rijk zijn is zoals hun buurman thuis.....dat wordt ze ingefluisterd....
Ik ben flabbergasted hoe goedgelovig men hier in dit topic is, maar ik denk meer dat dat een uitdagend spel is, zoals bokt typeert....want men weet wel betermaar dan is het niet meer leuk om uit te dagen en af te zeiken.....
Wranglerbutt schreef:Een nieuwe dag, met weer een nieuw relativeermomentje mbt vluchtelingenopvang + gezondheidsrisico's : http://www.binnenlandsbestuur.nl/sociaa ... 8353.lynkx
ravellie schreef:vibabu schreef:Je bent wel lekker iedereen aan het opfokken he cowboy. Je heb het constant over relativeren maar ondertussen doe jij er keihard aan mee. Hard schreeuwen zodat iemand zich wel aangevallen moet voelen. Zou fijn zijn voor het topic als je je ook wat milder op zou stellen.
Ik begrijp ook helemaal niet wat hij in dit topic doet